انتقال وبلاگ و تغییر آدرس

سلام بر همه ی دوستان عزیزم که مدت دو سال در بلاگفا و با عنوان وبلاگ شمیم دل

 

 

در خدمتتان بودم. تمامی دوستان می توانند برای ارتباط مجدد با من و لینک شدن در

 

وبلاگ جدیدم به آدرس زیر مراجعه کنند.این وبلاگ دیگر فعال نخواهد بود.و پست نمی گذارم برایش

 

 

http://ramazan1394.blogsky.com/

http://ramazan1394.blogsky.com/

 

ادعای حمله آمریکا به تاسیسات "فردو"؟!! + تصاویر

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ ماه حساس ژوئن زمانی بوده که سرنوشت مذاکرات تعیین می‌شود و این در حالی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تاکتیک مرعوب سازی جمهوری اسلامی ایران را وادار به توافق هسته‌ای کنند و در این پروسه از راهبرد  شانتاژ رسانه‌ای سود می‌برند.  

 حمله آمریکا به تاسیسات
 
 به ادامه مطلب مراجعه تا قدرت و جواب ایران را به این تهدید ملاحظه نمایید.

 

ادامه نوشته

ukl

ikhk

قدرت‌ موشكي ايران ناوگان ‌دريايي آمريكا را نابود مي‌كند

 

 قدرت‌ موشكي ايران ناوگان ‌دريايي آمريكا را نابود مي‌كند

يك روزنامه الجزايري نوشت: سامانه موشکي ايران قادر است در دقايق نخست درگيري، تمام قسمت‌هاي ناوگان دريايي آمريكا را در خليج فارس متلاشي و به لاشه كشتي و ناو جنگي تبديل كند.

در ادامه گزارش "برگ‌هاي برنده و واكنش سهمگين ايران به حمله احتمالي آمريكا-اسرائيل، به روزنامه الجزائري «الشروق» اشاره مي شود كه در مقاله‌اي طولاني درباره رويارويي احتمالي اسرائيل و آمريكا با ايران نوشت: پيش از آنكه وارد جزئيات طرح‌هاي جنگي [دفاعي] جمهوري اسلامي [ايران] براي مقابله با تجاوز احتمالي بشويم، در ابتدا به موقعيت نظامي و امكانات ژئواستراتژيك و سياست‌هايي كه به ايران امكان مي‌دهد از همه برگ‌هاي بازي استفاده كند مي‌پردازيم.

الشروق افزود: علاوه بر اين به فن‌آوري پيشرفته‌اي مي‌پردازيم كه ايران را قادر ساخته است تا قدرتي نظامي در منطقه باشد كه نه تنها بتواند از خود دفاع كند بلكه بتواند با قدرت‌هاي جهاني و منطقه‌اي و در رأس آنان با آمريكا و رژيم صهيونيستي مقابله كند.

اعتمادبه‌نفس ملی ،چرایی وضرورت؟

انقلاب اسلامی امکان پیاده‌سازی هویت ملی اسلامی را فراهم کرد و دفاع مقدس از آن حفاظت نمود. بدون وجود اعتمادبه‌نفس ملی در ساختارهای هویت ملی-اسلامی، این امکان میسر نبود. اعتمادبه‌نفس ملی زمینه‌ی لازم برای انجام اموری را فراهم ساخت که نتیجه‌ی عمیق و روانی آن امور حفاظت و تقویت از هویت ملی اسلامی بود.

 اعتمادبه‌نفس ملی

منطق و پیش بینی قرآن در خصوص نتایج مذاکرات 5+1


 تصویر: http://www.hadidnews.com/images/docs/000015/n00015558-b.jpg

وَ لَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً)؛ (نساء: 14)


و خداوند هرگز بر [زیان [مؤمنان برای کافران راه [تسلطی] قرار نداده است.

درحالی نمایندگان ایران به مذاکرات ادامه می دهند که پس از اینکه آمریکا و کشور های اقماریش  متقاعد شده اند، ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، آمریکا بهانه نظارت بر تاسیسات نظامی را مطرح کرده و آن را شرط برداشتن تحریم ها کرده است.
 
اما خداوند متعال در قرآن کریم در مورد خواسته های پی در پی و بهانه گیری های زیاد از حد مسیحیان و یهودیان در مورد مسلمانان اینگونه می فرماید:
وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِیٍّ وَلاَ نَصِیرٍ ﴿۱۲۰﴾ 
ترجمه: و هرگز یهودیان و ترسویان از تو راضى نمى‏شوند مگر آنکه از کیش آنان پیروى کنى بگو در حقیقت تنها هدایت‏ خداست که هدایت [واقعى] است و چنانچه پس از آن علمى که تو را حاصل شد باز از هوسهاى آنان پیروى کنى در برابر خدا سرور و یاورى نخواهى داشت (۱۲۰) 
 
همچنین در سوره بقره آیه 217 خداوند می فرماید: وَلاَ یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىَ یَرُدُّوکُمْ عَن
دِینِکُمْ 
ترجمه: و آنان پیوسته با شما مى‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند.
 
در مذاکرات هسته ای هم تا کنون اوضاع به همین شکل بوده است. ابتدا می گفتند غنی سازی در راستای بمب اتمی نباید داشته باشید. بعد از آن می گویند هرگونه تحقیقات و توسعه را باید تعطیل کنید. حالا می گویند ما باید به تاسیسات نظامی ایران نیز نظارت داشته باشیم. در قدم دوم خواهند گفت ایران چون تهدیدی برای منطقه است باید تسلیحات نظامی خودش را کاهش دهد تا تحریم ها را برداریم. و اگر این گام را هم برداریم آنها حمایت حکومت جمهوری اسلامی از حزب الله و فلسطین و انصار الله و ... را بهانه خواهند کرد تا تحریم ها را تشدید کنند و یا اینکه بر ندارند. و پس از آن به بهانه رعایت حقوق بشر می گویند زندانی های سیاسی را باید آزاد کنید و برای احترام به حقوق زن ها باید قانون حجاب را بردارید تا زن ها با هر پوشش برهنه ای که دوست داشتند در کوچه و بازار ظاهر شوند. و یقین این موارد خواسته پایانی آنها برای رفع تحریم ها نخواهد بود. 

مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی در دافوس آجا

 

صبح امروز، دوشنبه، 07/02/1394، مراسم گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان در دافوس آجا برگزار شد. در این مراسم که با خوش‌آمدگویی امیر سرتیپ دوم ولی‌وند، فرمانده دانشگاه جنگ آجا، آغاز شد، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی سخنرانی کردند و در انتها از دو نفر از پیشکسوتان ارتش، امیر سرتیپ دادبین و امیر سرتیپ شجاع، تقدیر و قدردانی شد.

 

شکر نعمت ،نعمت ات افزون کند

آیا قدرش را میدانیم....؟!

 

افسران - آیا قدرش را میدانیم....؟!

خوشبختی

خوشبختی

ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﯾﻚ ﻣﻌﺠﺰﻩ 

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮔﺎﻡ ﻫﺎﯾﺶ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﺍﺳﺖ 

ﻛﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺻﺪﺍﯼ ﭘﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻧﺸﻨﻮﯼ ... 

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﯿﺴﺖ 

ﺩﺭﺩﺵ ﺭﺍ ﺗﺎ ﻣﻐﺰ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﺣﺲ ﻣﯽﻛﻨﯽ . 

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﯾﻚ ﺣﺲ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺍﺳﺖ،

ﻫﯿﭻﻛﺲ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻧﯿﺰ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻤﺎﻥ ﻛﻨﺪ

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻮﻉ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺳﺖ، 

ﺗﻌﺒﯿﺮﯼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ 

ﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﯽ ﺁﺯﺍﺩ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ . 

خوشبختی لذت بردن از لحظه اکنون است .

 

 

کابوس نتانیاهوووو

افسران - کابوس نتانیاهوووو

امروز روز شما است ، شما رزم آوران ایران زمین ، شما طلا یه داران میهن ، شما ارتشیان عزیز

 

 امروز روز  مجاهدان پر کار و کم توقع است

 امروز روز  مردان  پر فایده و کم هزینه است

 امروز روز عزیزان ملتی است که رهبری  آنها را  بخاطر  لیاقت ها و کسب فضیلت ها از  زمره شجره طیبه دانست

. پس ای دژ نفوذ ناپذیر  این ملت  و  ای ارتشیان  عزیز ، روز تان مبارک ،بازویتان پر توان ،جیب هایتان پر پول  ، سلاح های تان  برنده و دل ها ی تان سرشار از  عشق و امید باد

 

افسران - روزتان مبارک ای حافظان غیورمرد مرزهای ایران زمین ...

روحانی امروز ارتش مایه آرامش ملت و آرامش ملت های منطقه است.

روحانی در مراسم روز ارتش

  رئیس جمهور گفت: هر جا که امام (ره) و رهبری دستور و فرمانی دادند و مسیری را برگزیدند،ارتش در خط مقدم اطاعت بود.    

 : ارتش تنها مظهر اقتدار ملی  نیست، ارتش مظهر نظم، انضباط، مدنیت، سلامت اداری، سلامت اقتصادی، فراجناحی بودن، فراحزبی بودن، اسلامی بودن، دینی بودن و ملی بودن است

هشدار ارتش به عربستان!

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: «به‌عنوان یک نظامی به عربستان توصیه می‌کنم دست از تجاوز به یمن بردارد». وی افزود: این حرکت عربستان پسندیده نیست و ارتش عربستان که یک ارتش اجاره‌ای است، دست از تجاوز به خاک یمن بردارد. به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: هنوز گلوله‌ای به‌سمت ارتش عربستان شلیک نشده که آثار شکست را در آنها مشاهده می‌کنیم، وای به روزی که چهار ترقه در ریاض منفجر شود. پیشنهاد من این است که دست از این تجاوز بردارند. امیر پوردستان با ابراز اینکه «تهدیدهای گروهک‌های تروریستی برای ما تهدید نیست» تصریح کرد: یگان‌های مستقر در مرزها به‌خوبی حافظ مرزهای کشورمان هستند. ما تاکتیک‌های‌مان را بررسی و تست و تهدیدها را رصد می‌کنیم اما اولویت ما مقابله با جنگ نیابتی و ناهمتراز است. وی افزود: داعش به‌نیابت از استکبار در منطقه می‌جنگد و بوکوحرام به‌نمایندگی از آمریکا جنایت می‌کند اما ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و در برابر جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی گسترده داریم.

 

جنگنده اف 313 ایرانی

دوستان گلم، می دونید ماها اجیریم؟


دوستان عزیزم که به وبلاگ من میاین همتونو دوس دارم . دلم میخاد قبل از اینکه نگاهی به مطالبم بندازین به ادامه مطلب همین پست یه سر بزنین. یادتون نره ها خواهش کردم .اگه نظر هم بزارین که صمیمانه تشکر میکنم .


ادامه نوشته

عقاب های آسمان ایران


فرمانده نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی گفته بود: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما الان ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم؛ ما قدرت آنها را در درگیری‌های هوایی شاهد بوده‌ایم، جنگ ۸ ساله ایران و عراق را خوب به یاد داریم.

مهدی



براي آمدنت انتظاركافي نيست

دعاواشك ودل بيقراركافي نيست

خودت دعايي كن اي نازنين كه برگردي

دعاي اين همه شب زنده داركافي نيست

وهابیت

عزیزان قبل از خوندن مطلب زیر یه نگاه به قیافه ی حقیقیه مفتی هاشون بندازین !!! خداییش زیباییاز سرو روی علمای شیعه میباره و کثافت از سرو روی مفتی های وهابی !! این خواست خداست.

وهابیت جنبشی مذهبی است که محمد بن عبدالوهاب در قرن هجدهم در نجد ِ عربستان بنیان گذاشت و از سال ۱۷۴۴ مورد پذیرش خاندان سعودی قرار گرفت.

محمد بن عبدالوهاب معتقد بود تمام مطالبی که پس از قرن سوم هجری به اسلام افزوده شده جعلی است و بایستی از این مذهب حذف شود. این دیدگاه به یک پالایش اساسی در مذهب سنی اعتقاد داشت و زیارت قبور، تقدیس اولیاء و زندگی مجلل را از بزرگترین گناهان می‌دانست.مساجد وهابی پیرو همین اعتقادات بسیار ساده و بدون مناره هستند. پیروان آن لباس‌های ساده‌ای می‌پوشند و از استعمال تنباکو و حشیشمی‌پرهیزند.

ادامه نوشته

اولین اسیر در دوران جنگ چرا آخرین آزاده به میهن باز می گردد؟ آیا می دانید؟

بله صدام او را به عنوان برگ برنده  نگه داشته بود!!!!!!!!!!

اگه او اعتراف به دلخواه صدام می کرد ، بهترین زندگی در غرب را برای خودش تهیه می کرد اما ایران به عنوان متجاوز جنگی شناخته می شد!!!!!!!!



پس همه این 18 سال برای این بود؟

اگه ماجرا را می دانی که هیچ اگه نمی دانی به ادامه مطلب مراجعه کن.

ادامه نوشته

بهش نزدیک شو بعد قطره قطره رنگ بپاش


فلانی می گوید من که قابل نیستم با خدا خلوت کنم.

عزیز من هر چه ناقابل تر باشیم خدا بیشتر اهمیت می دهد. با خدایت خلوت کن.

خدا کسی نیست که فقط خوب ها را انتخاب کند. می فرماید 

برویم به آن ها که از من دورند سر بزنیم. به شما گفته اند اگر یک جوانی خطاکار است، 

نماز نمی خواند، اگر نمی ترسی که تو هم مثل او شوی برو و با او انس بگیر.

با او همنشین باش، با او رفیق باش. او هم یک روز رنگ تو را خواهد گرفت. 

چون رنگ ایمان ثابت است. رنگ های غیر ایمان است که اگر آفتاب بخورد، می پرد.

چه کسی است که بتواند مثل خدا رنگ کند.


سوریه مظلوم تر از همیشه

تف بر قبر پدر هر چی وهابی آشغاله

جنازه این دختر مسیحی در حالی پیدا شد که وی به شکلی غیرانسانی به ستونی در شهر بسته شده بود و در زیر پای وی کاغذی پیدا شد که روی آن نوشته بود «تف بر او»!

ای عرب های بی غیرت، کاش اندازه این دختران سوریه تعصب و غیرت داشتید.

 درود خدا بر شیرزنان و دختران  دلیر و پاک سوریه.

حتماً این کودکان هم تروریست بودند که این طور وحشیانه اونها رو کشتین.

لشکر شیطان در سوریه (تف بر رویتان باد)

ای کاش می توانستم واقعیات سوریه را به شما نشان دهم که ببینید نهایت پستی این وهابی های کثیف تا به چه حد است ولی صد حیف که تحمل دیدنشان را ندارید.


مواظب باشید انتقاد نکنید و الا ؟؟؟؟


به نظر شما دادن سبد کالا به این شکل توسط دولت آن هم درست در موقعی که در حال مذاکره با شیطان بزرگ

 هستن درست است ؟ که این شیطان بزرگ تصاویر صف های سبد کالا رو در سیمای کشورش نشون بده و

 بگه دیدید تحریم ها با مردم ایران چکا کرده !!! دولت داره به فقیران کشورش غذا میده و به قدری مردم گرسنه

 اند که برای مقداری غذا روی سرو کول هم بالا می روند. هر که انتقاد و نظری داره بده . هر که هم راضیه به

 این وضعیت نوش جونش اونم نظر بده . درود خدا بر امام راحلمون . دوستان اگه آمریکا بدرد ما میخورد که

 کشورهای سوریه ، عراق ، افغانستان که دستشون توی دست آمریکا بود به این روز نمی افتادن ! اگه همینی 

 که داریم و پیشرفتی  که داریم و امنیتی  که داریم به خاطر استقلالمونه . خدایا خودت کمک کن .

رهبر انقلاب از ابتدا تا امروز بر اندیشه امام ایستاده‌اند


سید علی خمینی:

یادگار امام راحل با بیان اینکه سال ۸۸ گفتم که انتخابات
 باید تجلی دوستی باشد نه جنگ داخلی، گفت:سخن گفتن و
 منحصر کردن انقلاب در آب و نان خیانت به انقلاب است زیرا
 بحث آب و نان وظیفه جمهوری اسلامی نیست بلکه وظیفه هر
 حکومتی است.

ادامه نوشته

اونطور که هستی‌ باش !





صداقت مؤثرترین تیریه که به قلب هدف می‌‌شینه ....

هدفت را با نقشه‌های جوراجور آلوده نکن‌ ... !!!


توبه کردم که..



توبه کردم که نفهمیده به جایی نروم

جاده موفقیت همیشه هموار نیست...


پیچی وجود دارد به نام شکست

دور برگردانی به نام سردرگمی

سرعت گیر هایی به نام دوستان

چراغ قرمز هایی به نام دشمنان

چراغ احتیاط هایی به نام خانواده

تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل

اما اگر یدکی به نام عزم داشته باشید

موتوری به نام استقامت

و راننده ای به نام خدا

به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد.


ارتش در انقلاب

پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و چاپ آثار بسیاری در بررسی و تحلیل

 پیروزی انقلاب اما به نظر می‌رسد که هنوز هم بعضی از ابعاد این پیروزی بزرگ آن طور که باید و شاید

 مورد توجه قرار نگرفته و نیازمند مطالعه و پژوهش بیشتری است. همچنین در تحقیقات و پژوهش‌های

 صورت گرفته به تاریخ شفاهی کمتر توجه شده است. در حالی که با گذشت بیش از سه دهه از

 انقلاب اسلامی، هنوز هم بیشتر حماسه‌سازان انقلاب یاد و خاطره‌ی‌ آن حماسه بزرگ را از یاد

 نبرده‌اند .  و یکی از گروه‌ها و ارگان‌هایی که در این میان نقش بسزایی داشته‌اند ارتش و نیروهای

 مسلح بوده‌اند.

 سرتیپ احمد ریسمانچیان معتقد است که موضع نیروهای مسلح در قبال رویدادهای انقلاب و مردم

 موضع کج‌دار و مریز و صرفا جهت رفع تکلیف بوده است. وی در ادامه می‌گوید:


«من عامل اصلی این تحولات را در اشتراک اعتقادات دینی و باورها ی مذهبی بین پرسنل نیروهای

 مسلح و آحاد جامعه می‌بینم».

ادامه نوشته

بدون شرح

افسران - LORDS OF WAR

برخی...

http://mj10.persianfun.info/img/92/10/Elham-Bakhsh17/16.jpg

حتما به ادامه مطلب مراجعه نمایید !!!

ادامه نوشته