ارتش جمهوری اسلامی ایران



کشيش «حداد متانوس» مسئول اين کليسا  ضمن قراءت نامه رهبری در کلیسای رم , با متهم کردن برخی از دولتهای غربی و عربی به ويژه امريکا و عربستان سعودی در گسترش تروريسم در عراق و سوريه گفت: تا سال ۲۰۱۱ ميلادی تمام پيروان اديان در سوريه با دوستی در کنار يگديگر زندگی می کردند اما بيش از چهار سال است که اين کشور در آتش بحرانی که توسط قدرت‌های استکباری و متحدين منطقه‌ای آنها شعله‌ور شده می سوزد.


برچسب‌ها: رهبرینامه
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ .:. 10:25 AM .:. ذاکر

بازديد : 64

 
خرید "تانک تی‌ 90" از روسیه را در دستور کار داریم/برگزاری رزمایش ضدتروریستی در ماه آتی
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: داعش و هر گروهک تروریستی در حدی نیست که ما بخواهیم عمده برنامه‌های‌مان را روی آن صرف کنیم.
خرید
، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر امروز در مراسم اهدای احکام روسای هیئت‌های ورزشی این نیرو در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری رزمایش‌های ارتش گفت: پایان این ماه یا ماه آینده یک رزمایش ضدتروریستی و رهایی گروگان را خواهیم داشت. 
 
وی افزود: این رزمایش مرتبط با تهدیدهای داعش و هر گروهک تروریستی دیگری است که بخواهند در مرزهای ما و یا در داخل کشور اخلال ایجاد کنند.  

 

پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ .:. 10:16 AM .:. ذاکر

بازديد : 66

اعترافات تکان‌دهنده همدست ابوبکرالبغدادی درباره داعش

🔴بر اساس اعترافات این سرکرده داعشی میزان دلارهای ارسالی از سوی شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس برای گروه تروریستی داعش به این شرح است:

حکومت قطر : 120 میلیون دلار

آل سعود : 50 میلیون دلار

شیخ نشین امارات: 35 میلیون دلار

حکومت بحرین: 12 میلیون دلار

کویت :یک میلیون و 850 هزار دلار

🔴مبالغ فوق از طریق تجار این کشورها در اختیار گروهک تکفیری داعش قرار می‌گیرد.
🚨بنا به اعتراف این سرکرده داعشی، برخی منابع مالی داعش از سوی برخی دولت‌های غربی و همچنین رژیم صهیونیستی تامین می‌شود.

🔴اعترافات همدست ابوبکرالبغدادی نشان می‌دهد که تعداد تروریست‌های عضو گروهک تکفیری داعش، حدود 52 هزار نفر است.

 

پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۹ .:. 10:3 AM .:. ذاکر

بازديد : 65

 

افسران - اوج افول انسانیت

 

یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۵ .:. 10:17 AM .:. ذاکر

بازديد : 63


قدیم ها یک لطیفه ای خیلی رایج بود: به کسی می گویند سه دروغ بگو؛ می گوید " دانشگاه آزاد اسلامی!"

حالا حکایت ماست و "سازمان ملل متحد!" نهادی که صرفا جمع چند دولتمرد قدرت طلب است و ملت ها - چه متحد و چه غیرمتحد - جایی در آن ندارند.

سازمان "واقعا" ملل متحد را باید در حرم امام رضا علیه السلام دید؛ جایی که امروز صبح وقتی نماز می خواندم، در سمت راستم یک مرد کویتی و در سمت چپم یک جوان اتریشی بودند و همه پس از نماز با یک زبان "متحد" به یکدیگر "قبول باشه" گفتیم.

البته سازمان "واقعا" ملل متحد این روزها یک نمایندگی غیردایمی هم در جاده نجف تا کربلا دایر کرده است...

 

شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ .:. 15:17 PM .:. ذاکر

بازديد : 183


«هارون البیناوی» تحلیلگر برجسته نیجریایی:
🔹نامه دوم رهبر ایران سندی ارزشمند است
🔹 من ابتدا در حال خلاصه کردن نامه بودم [تا آن را منتشر کنم] اما دیدم کلمه به کلمه آن مهم است و حق مطلب ادا نخواهد شد
🔹دولت‌های غربی مانند همیشه آن را نادیده می‌گیرند اما مردم در غرب مانند نامه اول از آن استقبال خواهند کرد
🔹این نامه قلب مردم غرب را نشانه گرفته است. توجه کنید که این نامه را فقط جوانان نمی‌خوانند بلکه والدین آنان هم آن را مطالعه خواهند کرد. 
🔹 این نامه، تحولی مهم است و این وظیفه ماست که آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم تا به هدفش برسد

شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ .:. 15:9 PM .:. ذاکر

بازديد : 182

 

افسران - در بهار ازادی جای شهدا خالی

پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ .:. 7:15 AM .:. ذاکر

بازديد : 222

سال 60شهریور ماه هنگامی که از اهواز با هواپیمای سی صدوسه عازم تهران بودم در حالی که ان همه شهید ما در کانکس ها منتظر شناسایی وانتقال بودند . چند اسیر عراقی را هم با همان هواپیما به تهران میبردن  که یکی از انها ظاهرا درجه سرهنگی داشت . واقعا هم رزمندگان وهم پرسنل با احترام وبدون هیچ اهانتی با انها رفتار میشد . یا ان خلبان عراقی که در امیدیه اسیر شد وشهید بابایی با احترام ایشان را در مقر خودشان پزیرایی کرد . این فرهنگ ما بود اما انها اینگونه اسرا را شکنجه کرده وبه شهادت میرساندند . 
برچسب‌ها: ارتش
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ .:. 6:50 AM .:. ذاکر

بازديد : 223

 «باقر الزبیدی» وزیر حمل و نقل عراق امروز چهارشنبه از افزایش زائران امام حسین (علیه السلام) به 26 میلیون نفر خبر داد.🔹پیش‌بینی می‌شود تا فردا (اربعین)، این تعداد به 27 میلیون نفر برسد.🔹 60 درصد زائرانی که به کربلا وارد شده‌اند زن هستند.🔹 بنا به گفته مسئولان عراقی، زائران از بیش از 60 کشور در این مراسم شرکت کرده‌اند 


  

برچسب‌ها: پاتوق یاراناربعین حسینی
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۸ .:. 19:11 PM .:. ذاکر

بازديد : 323


کذابی به نام احمد الحسن که خود را یمانی آل محمد می خواند و همانند فرقه ضاله شیرازی،مورد حمایت مستقیم انگلستان است،به منظور ایجاد تفرقه بین شیعه و کم اثر کردن مراسم بیست میلیونی اربعین،تبلیغات وسیعی را در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی،همچنین در مسیرهای راهپیمایی اربعین براه انداخته است.
اخیرا در کانالی که در تلگرام به زبان فارسی افتتاح شده است از ایشان بعنوان قائم آل محمد احمد الحسن یاد می کنند.
در تبلیغات این فرقه ضاله،دشمنی و تخطئه مراجع عظام تقلید،دشمنی با نظام اسلامی و شخص رهبری انقلاب،موج می زند.
آنها مراجع تقلید را تا زمانی محترم می شمارند که در مقابل احمد الحسن نایستاده اند،در غیر اینصورت بعنوان محارب با امام زمان محسوب می شوند.
آین فرقه ضاله احمد الحسن را دارای قدرتهای عالیه و ما فوق بشری معرفی می کنند و در مقابل مراجع را افراد ضعیف النفسی می دانند که در مقابل یک سرماخوردگی ساده عاجز بوده و تسلیم می شوند.
مریدان قلم به مزد این عامل انگلستان، فقط در فضای مجازی با داعش مبارزه می کنند و حتی یکنفرشان حاضر نیست به دفاع از حرم اهل بیت به مبارزه مسلحانه با داعش بپردازند.


برچسب‌ها: پاتوق یاران
جمعه ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ .:. 10:53 AM .:. ذاکر

بازديد : 402

– پروژه دو قطبی و چند قطبی سازی جامعه: اگرچه در مراحل آغازین موج سوم فتنه ، مردم به صورت مستقیم نقش ایفا نمی نمایند و عمده کار روی دوش مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و رئیس جمهور بعدی گذاشته شده است لیکن پیشبرد نهایی طرح مستلزم همراهی مردم در مرحله امنیتی شدن طرح است و حمایت مردم از موج سوم ، مستلزم ایجاد فضای دو قطبی در جامعه است. نامگذاری امسال به نام "دولت و ملت ، همدلی و همزبانی" نشانه هوشمندی رهبری معزز و فرزانه انقلاب و توجه ویژه معظم له به این دسیسه شیطانی فتنه گران بوده است. – پروژه بزرگ ارتباطات شبکه ای در عصر فتنه: از سال 88 تا کنون یکی از دغدغه های فتنه گران دستیابی به شبکه ارتباطی مطمئنی است که در لحظات بروز حادثه و فتنه توسط نظام قابل فیلتر کردن نباشد و قرائن و شواهد نشان می دهد که طراحان اصلی پروژه 2020 در سازمان جاسوسی آمریکا (CIA)، در مسیر دستیابی به این شبکه مطمئن بیشترین نقش را داشته و به موفقیت های بسیار بزرگی نیز دست یافته اند و در حال آزمایش شبکه ای هستند که حتی بدون نیاز به وجود سیم کارت و صرفاً از طریق یک دستگاه تلفن همراه و با سیستم های جدید ماهواره ای ، ارتباطات اعضای شبکه را فراهم می کند. 
ادامه مطلب
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ .:. 22:53 PM .:. ذاکر

بازديد : 380


اتحاد جبهه‌های تروریستی سعودی و منافقین برای فتنه‌ای پنهان در کشور
بررسی‌ها نشان می‌دهد جبهه تروریسم وهابی‌سعودی و تروریسم کمونیستی‌ منافقین با یکدیگر متحد شده‌اند.
بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، بررسی کارشناسان این بنیاد از سایت Alexa.com، که میزان بازدیدها از هر پایگاه اینترنتی را به تفکیک کشور بازدید‌کننده نشان می‌دهد، حاکی از آن است که طی روزهای اخیر بیشترین بازدید انجام شده از سایت گروهک منافقین از داخل خاک عربستان سعودی بوده است که این موضوع به وضوح پرده از برنامه و فتنه‌ای پنهان دارد که عوامل وهابی و تروریست‌های منافقین برای پیاده‌سازی آن با یکدیگر متحد شده‌اند.
با توجه به آنکه سایت منافقین مهمترین رسانه‌ این گروهک تروریستی به شمار می‌رود، مشخصا گروهک منافقین بار دیگر با اقدام به وطن‌فروشی به عنوان پیمان‌کار وهابی‌های سعودی، در سایت خود پروژه‌ای را دنبال می‌کند که اربابان وهابی و سعودی‌اش از خاک عربستان مشغول رصد آن فعالیت‌ها هستند.
از آنجا که گروهک منافقین در هفته‌های اخیر بیش از حد به پوشش غیرواقعی اعتراض برخی از هم‌وطنان آذری‌مان پرداختند به احتمال زیاد آنچه در دستور کار اتاق فکر وهابیت قرار گرفته، دامن‌زدن به اختلافات قومی و نژادی در بین استان‌های غیرفارس و به‌طورکل در تمام ایران است؛ مساله‌ای که حتما باید مدنظر هم‌وطنان غیرفارس عزیزمان قرار بگیرد تا دشمنان ایران و شیعه از آن به نفع خود بهره نبرند.
البته جای تعجب نیست منافقینی که همیشه داعیه طرفداری از امامان شیعه را داشته‌اند چگونه در یک چرخش به دامن جبهه وهابی سعودی پناه برده‌اند؛ مساله‌ای که در ارتباط مریم رجوی، سرکرده این گروهک با احمدجربا تروریست سوری و یا حمایت دولت بحرین از منافقین و همچنین حمایت‌های خبری شبکه العربیه از این گروهک مشهودi است

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ .:. 14:4 PM .:. ذاکر

بازديد : 455

 برای اولین بار رئیس جمهوریک کشور،خارج از تشریفات دیپلماتیک،بطورمستقیم از فرودگاه به دیدار رهبرانقلاب رفت               
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ .:. 16:3 PM .:. ذاکر

بازديد : 484


برنارد باژوله،‌ رئیس سرویس اطلاعات خارجی فرانسه، در کنفرانس امنیتی دانشگاه جرج واشنگتن (۲۷ اکتبر ۲۰۱۵)، که دو هفته قبل از حادثه ۱۳ نوامبر پاریس برگزار شد، گفت: 
«خاورمیانه هیچ‌وقت از وضع کنونی به وضع سابق بازنخواهد گشت. سوریه و عراق هیچ‌گاه وضعیت و فرهنگ ماقبل کنونی را نمی‌توانند اعاده کنند. سوریه هم‌اکنون تقسیم شده. رژیم سوریه فقط بخش کوچکی از سوریه را اداره می‌کند. شاید کمتر از یک سومی کشوری که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد. شمال در کنترل کردها است. و «ما» بخش مرکزی را داریم تحت کنترل داعش. وضع عراق هم همین‌طور است.» 
بخش مرکزی سوریه که برنارد باژوله اعلام کرده تحت کنترل آنهاست، منطقه ای از سوریه است که هم اکنون تحت تسلط داعش به شمار می رود.
این اظهار نظر رییس سرویس فرانسه حاشیه ساز شده است


برچسب‌ها: پاتوق یاراننفوذداعش
جمعه ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ .:. 18:37 PM .:. ذاکر

بازديد : 613

🔴کیسینجر:

 ممکن است برخی از رهبران ارشد ایران همچنان به ایدئولوژی انقلابی

[امام] خمینی وفادار مانده باشند، ولی در مورد نسل جوان تر چنین

نیست، چرا که این نسل به نظم جهانی کشش بیشتری دارد.

 باید منتظر بود تا آیت‌الله‌ها از صحنه خارج شوند.

از این‌رو، باید بر چگونگی تجلی سیاست خارجی ایران تمرکز کرد و نه به

تصویری که در داخل [ایران] ترسیم می‌کنن

 


اتحاد جبهه‌های تروریستی سعودی و منافقین برای فتنه‌ای پنهان در کشور
بررسی‌ها نشان می‌دهد جبهه تروریسم وهابی‌سعودی و تروریسم کمونیستی‌ منافقین با یکدیگر متحد شده‌اند.
بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، بررسی کارشناسان این بنیاد از سایت Alexa.com، که میزان بازدیدها از هر پایگاه اینترنتی را به تفکیک کشور بازدید‌کننده نشان می‌دهد، حاکی از آن است که طی روزهای اخیر بیشترین بازدید انجام شده از سایت گروهک منافقین از داخل خاک عربستان سعودی بوده است که این موضوع به وضوح پرده از برنامه و فتنه‌ای پنهان دارد که عوامل وهابی و تروریست‌های منافقین برای پیاده‌سازی آن با یکدیگر متحد شده‌اند.
با توجه به آنکه سایت منافقین مهمترین رسانه‌ این گروهک تروریستی به شمار می‌رود، مشخصا گروهک منافقین بار دیگر با اقدام به وطن‌فروشی به عنوان پیمان‌کار وهابی‌های سعودی، در سایت خود پروژه‌ای را دنبال می‌کند که اربابان وهابی و سعودی‌اش از خاک عربستان مشغول رصد آن فعالیت‌ها هستند.
از آنجا که گروهک منافقین در هفته‌های اخیر بیش از حد به پوشش غیرواقعی اعتراض برخی از هم‌وطنان آذری‌مان پرداختند به احتمال زیاد آنچه در دستور کار اتاق فکر وهابیت قرار گرفته، دامن‌زدن به اختلافات قومی و نژادی در بین استان‌های غیرفارس و به‌طورکل در تمام ایران است؛ مساله‌ای که حتما باید مدنظر هم‌وطنان غیرفارس عزیزمان قرار بگیرد تا دشمنان ایران و شیعه از آن به نفع خود بهره نبرند.
البته جای تعجب نیست منافقینی که همیشه داعیه طرفداری از امامان شیعه را داشته‌اند چگونه در یک چرخش به دامن جبهه وهابی سعودی پناه برده‌اند؛ مساله‌ای که در ارتباط مریم رجوی، سرکرده این گروهک با احمدجربا تروریست سوری و یا حمایت دولت بحرین از منافقین و همچنین حمایت‌های خبری شبکه العربیه از این گروهک مشهودi است

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ .:. 14:4 PM .:. ذاکر

بازديد : 12

 برای اولین بار رئیس جمهوریک کشور،خارج از تشریفات دیپلماتیک،بطورمستقیم از فرودگاه به دیدار رهبرانقلاب رفت               
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۰۲ .:. 16:3 PM .:. ذاکر

بازديد : 40


برنارد باژوله،‌ رئیس سرویس اطلاعات خارجی فرانسه، در کنفرانس امنیتی دانشگاه جرج واشنگتن (۲۷ اکتبر ۲۰۱۵)، که دو هفته قبل از حادثه ۱۳ نوامبر پاریس برگزار شد، گفت: 
«خاورمیانه هیچ‌وقت از وضع کنونی به وضع سابق بازنخواهد گشت. سوریه و عراق هیچ‌گاه وضعیت و فرهنگ ماقبل کنونی را نمی‌توانند اعاده کنند. سوریه هم‌اکنون تقسیم شده. رژیم سوریه فقط بخش کوچکی از سوریه را اداره می‌کند. شاید کمتر از یک سومی کشوری که پس از جنگ جهانی دوم ایجاد شد. شمال در کنترل کردها است. و «ما» بخش مرکزی را داریم تحت کنترل داعش. وضع عراق هم همین‌طور است.» 
بخش مرکزی سوریه که برنارد باژوله اعلام کرده تحت کنترل آنهاست، منطقه ای از سوریه است که هم اکنون تحت تسلط داعش به شمار می رود.
این اظهار نظر رییس سرویس فرانسه حاشیه ساز شده است


برچسب‌ها: پاتوق یاراننفوذداعش
جمعه ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ .:. 18:37 PM .:. ذاکر

بازديد : 130

🔴کیسینجر:

 ممکن است برخی از رهبران ارشد ایران همچنان به ایدئولوژی انقلابی

[امام] خمینی وفادار مانده باشند، ولی در مورد نسل جوان تر چنین

نیست، چرا که این نسل به نظم جهانی کشش بیشتری دارد.

 باید منتظر بود تا آیت‌الله‌ها از صحنه خارج شوند.

از این‌رو، باید بر چگونگی تجلی سیاست خارجی ایران تمرکز کرد و نه به

تصویری که در داخل [ایران] ترسیم می‌کنن


برچسب‌ها: پاتوق یارانشیطان بزرگ
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ .:. 19:8 PM .:. ذاکر

بازديد : 156


۱ - باید سطح ، عمق ، حیطه ، ابعاد ، جهت گیری و بالاخره اولویت های نفوذ به درستی شناسایی شود.

۲ - اگر موارد مذکور در بند ۱ به خوبی تبیین و شناسایی نشود ممکن است توسط عوامل نفوذی دشمن بحث نفوذ و برخورد با نفوذ دشمن:

💣یا به ضد خود تبدیل شود و به نفوذ بیشتر عوامل دشمن در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام بینجامد.

💣یا توسط افراد کم درک و کم بصیرت و یا بی بصیرت (به اصطلاح طبقه ی روشنفکر) و مطبوعات وابسته ، به انحراف کشیده شود.

💣یا حساسیت خود را از دست داده و به تدریج فرهنگ مبارزه با نفوذ به فراموشی سپرده شده و مردم تحت تأثیر برنامه های نفوذ ، تغییر رفتار و اندیشه را کاملاً پذیرفته باشند

💣یا به مسئله ای جناحی ، حزبی و سیاسی تقلیل جایگاه پیدا کند.

💣یا به ابزاري برای متهم سازی یکدیگر تبدیل شود

💣یا به حربه ای جهت تفرقه ی بین مردم و تحقق پروژه ی دوقطبی سازی مبدل شود.

💣یا....

۳ - امروز توطئه ی جنگ نرم دشمن به "پروژه ی نفوذ" تبدیل شده است.

۴ - برخی از دولتمردان ، تحت تاثیر تمایلات حزبی و جناحی با استهزا و استخفاف نهادهای امنیتی که با عوامل نفوذی برخورد می کنند قصد دارند ضمن عادی سازی نفوذ ، مردم را با خود همراه کرده و موانع نفوذ فرهنگی شیطان بزرگ را از پیش پای پروژه بردارند.

۵ - عرصه های مختلف نفوذ عبارت است از:
💣نفوذ فرهنگی 
💣نفوذ سیاسی
💣نفوذ امنیتی
💣نفوذ اقتصادی

۶ - خطرناکترین حوزه ی نفوذ فرهنگی است که تحت عنوان جنگ نرم یا میکرو پلتیک ميلها و یا تأثیرگذاری بر اندیشه ی مردم کشور هدف (ايران) از آن یاد می شود.

۷ - بهترین ، مؤثر ترین ، کم هزینه ترین و دلپذيرترين راه برای موفقیت بیشتر نفوذ فرهنگی قطعاً نفوذ اقتصادی است و به عبارت دیگر ، شیطان بزرگ برای تحقق امیال شیطانی خود و تغییر رفتار مردم ، از راه نفوذ اقتصادی و شکم مردم است.

۸ - از آنجا که هدف مطلوب شیطان بزرگ از انواع نفوذ ، تسلط بر منابع حیاتی و غارت ثروت های کشور هدف است ، بی تردید حتی اگر آنان دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی و امنیتی هستند ، هدف غایی و نهایی شان اقتصاد است چرا که در چارچوب فلسفه ی غرب آن چیزی که اهمیت محوری دارد زندگی مادی و ترویج مصرف بیشتر و در نتیجه وابستگی بیشتر به الگوهای وارداتی است.
ادامه دارد

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ .:. 19:3 PM .:. ذاکر

بازديد : 209


ریس اتحادیه اروپا : همه تروریست های در فرانسه از شهر وندان اروپا بودند
سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ .:. 18:50 PM .:. ذاکر

بازديد : 207


✅ مطابق مشی قبلی رسانه های غربی، داعشی های دخیل در حملات فرانسه می بایست "پیکارجو" خوانده میشدند که اینگونه نبود و مهاجمان بالفظ "تروریست" مورد خطاب قرار می گرفتند. 

✅تمام رسانه های دنیا بسیج شدند تا اخبار لحظه به لحظه این حمله را گزارش کنند ولی کشته شدن روزانه ۲۰۰ نفر در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و... هیچ جذابیتی برای این رسانه ها نداشته و بعضا مورد بایکوت خبری قرار می گیرد. 

✅فرانسه بتازگی بزرگترین ناو جنگی خود؛ یعنی ناو هواپیمابر شارل دوگل را برای حضور در ائتلاف غربی برضد داعش به منطقه خاورمیانه اعزام کرده. با توجه به اینکه مهاجمان این حمله را "۱۱ سپتامبر فرانسه" نامیدند، بعید نیست این حمله یک توجیه برای حمله گسترده به سوریه و اشغال نظامی آن باشد.

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است که

در برابر همه نهضتهای توحیدی سر بر می آورد، تا

"امت" را بدون "امام" در بیراهه تاریخ رها سازد. 
"همیشه مصلحت، روپوش دروغین  و زیبایی بوده  تا دشمنان حقیقت، حقیقت را در درونش مدفون کنند و همیشه مصلحت تیغ شرعی بوده است تا حقیقت را رو به قبله ذبح کنند که مصلحت همیشه مونتاژ دین و دنیا بوده است. "تشیع مصلحت" نابود کننده "تشیع حقیقت" است همچنانکه در تاریخ اسلام، "اسلام حقیقت" قربانی "اسلام مصلحت" شد که آغاز نبرد میان مصلحت و حقیقت در سقیفه بود و مصلحت پیروز شد و از همانجا همچنان ادامه دارد و همچون دو خطی که از یک نقطه آغاز می شوند و باز او به یک درجه ای از هم دور می شوند و هرچه می گذرد فاصله بیشتر می شود و بیشتر ، تا فاصله حقیقت و مصلحت می شود فاصله ظلم  و عدل، امامت و استبداد، جمود و اجتهاد، ذلت و عزت و..."*
انتخابات خبرگان رهبری در اسفند 94 عرصه دوباره ای برای نبرد اشراف مصلحت مدار با انقلابیون حقیقت گرا است.
اشراف مصلحت مدار که امروز به پشتیبانی امریکا هم مستظهرند،  آمده اند که کار ناتمام سی ساله شان را در خبرگان پنجم یکسره  و خانه نشینی علی را  امضاء کنند !
سقیفه ستیزی با شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برپا شد و با خون حسین بن علی(ع)  اوج گرفت تا یادمان باشد که سقیفه ستیزی هم خون دل شاهد می خواهد  و هم خون رگ شهید!

یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ .:. 4:15 AM .:. ذاکر

بازديد : 305

  
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ .:. 19:46 PM .:. ذاکر

بازديد : 393

دوشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ .:. 3:54 AM .:. ذاکر

بازديد : 553

بعد از شانزده سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند. صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمد رضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم! مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: «شما می‌دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم: «از بس ایشان خوب و با خدا بود.» ولی حاج حسین گفت: «راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خورد و آن را برای غسل نگه می‌داشت»
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ .:. 19:58 PM .:. ذاکر

بازديد : 517



درباره‌ی تکمیل نقشه دشمن در تغییر رفتار جمهوری اسلامی


⭕️ سال هاست که شیطان بزرگ از براندازی جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است. آنها انواع جنگ های رو در رو را آزموده اند. «در دوره ی ده ساله ی اول(پیروزی انقلاب)، با توطئه ی براندازی سخت - جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی - شروع کردند؛ اما نتوانستند کاری بکنند ... در دوره ی بعد، براندازی نرم را دنبال کردند - تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی - که آن هم به جایی نرسید.29/3/85» اما امروز نقاب بر چهره کشیده اند. حرف هایشان را تغییر داده اند و «میگویند ما تغییر نظام را نمیخواهیم» تنها به دنبال این هستیم که ایران رفتارش تغییر کند. 

⏪ اما ملت ایران به خوبی می داند که «تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است؛ یعنی تغییر آن سیرت اسلامی ... تغییر رفتار یعنی شما از آن چیزهایی که از لوازم قطعی و حتمی حرکت به آن سرمنزل است، دست بردارید؛ از آن کوتاه بیایید و نسبت به آن، اهتمام خودتان را از دست بدهید21/12/93» و این تغییر به این معناست که «باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین کننده ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه ی قدرت جهانی باشد. 20/7/94»
برنامه کنونی آمریکا، تغییر رفتار ایران است. جریان غرب گرای داخلی هم در این پازل بازی می کند و این روزها فعالیت خود را در رسانه ها و تریبون های مختلف در نزد افکار عمومی افزایش داده است. به نظر می رسد این برنامه سه ضلع دارد؛ اضلاعی که هر کدام یکی از پایه های حیات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

1⃣ تحریف بنیانگذار جمهوری اسلامی؛

عملیاتی شدن یگان های واکنش سریع در ارتش ج.ا.ا...

🔴کیسینجر:

 ممکن است برخی از رهبران ارشد ایران همچنان به ایدئولوژی انقلابی

[امام] خمینی وفادار مانده باشند، ولی در مورد نسل جوان تر چنین

نیست، چرا که این نسل به نظم جهانی کشش بیشتری دارد.

 باید منتظر بود تا آیت‌الله‌ها از صحنه خارج شوند.

از این‌رو، باید بر چگونگی تجلی سیاست خارجی ایران تمرکز کرد و نه به

تصویری که در داخل [ایران] ترسیم می‌کنن


برچسب‌ها: پاتوق یارانشیطان بزرگ
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ .:. 19:8 PM .:. ذاکر

بازديد : 20


۱ - باید سطح ، عمق ، حیطه ، ابعاد ، جهت گیری و بالاخره اولویت های نفوذ به درستی شناسایی شود.

۲ - اگر موارد مذکور در بند ۱ به خوبی تبیین و شناسایی نشود ممکن است توسط عوامل نفوذی دشمن بحث نفوذ و برخورد با نفوذ دشمن:

💣یا به ضد خود تبدیل شود و به نفوذ بیشتر عوامل دشمن در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام بینجامد.

💣یا توسط افراد کم درک و کم بصیرت و یا بی بصیرت (به اصطلاح طبقه ی روشنفکر) و مطبوعات وابسته ، به انحراف کشیده شود.

💣یا حساسیت خود را از دست داده و به تدریج فرهنگ مبارزه با نفوذ به فراموشی سپرده شده و مردم تحت تأثیر برنامه های نفوذ ، تغییر رفتار و اندیشه را کاملاً پذیرفته باشند

💣یا به مسئله ای جناحی ، حزبی و سیاسی تقلیل جایگاه پیدا کند.

💣یا به ابزاري برای متهم سازی یکدیگر تبدیل شود

💣یا به حربه ای جهت تفرقه ی بین مردم و تحقق پروژه ی دوقطبی سازی مبدل شود.

💣یا....

۳ - امروز توطئه ی جنگ نرم دشمن به "پروژه ی نفوذ" تبدیل شده است.

۴ - برخی از دولتمردان ، تحت تاثیر تمایلات حزبی و جناحی با استهزا و استخفاف نهادهای امنیتی که با عوامل نفوذی برخورد می کنند قصد دارند ضمن عادی سازی نفوذ ، مردم را با خود همراه کرده و موانع نفوذ فرهنگی شیطان بزرگ را از پیش پای پروژه بردارند.

۵ - عرصه های مختلف نفوذ عبارت است از:
💣نفوذ فرهنگی 
💣نفوذ سیاسی
💣نفوذ امنیتی
💣نفوذ اقتصادی

۶ - خطرناکترین حوزه ی نفوذ فرهنگی است که تحت عنوان جنگ نرم یا میکرو پلتیک ميلها و یا تأثیرگذاری بر اندیشه ی مردم کشور هدف (ايران) از آن یاد می شود.

۷ - بهترین ، مؤثر ترین ، کم هزینه ترین و دلپذيرترين راه برای موفقیت بیشتر نفوذ فرهنگی قطعاً نفوذ اقتصادی است و به عبارت دیگر ، شیطان بزرگ برای تحقق امیال شیطانی خود و تغییر رفتار مردم ، از راه نفوذ اقتصادی و شکم مردم است.

۸ - از آنجا که هدف مطلوب شیطان بزرگ از انواع نفوذ ، تسلط بر منابع حیاتی و غارت ثروت های کشور هدف است ، بی تردید حتی اگر آنان دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی و امنیتی هستند ، هدف غایی و نهایی شان اقتصاد است چرا که در چارچوب فلسفه ی غرب آن چیزی که اهمیت محوری دارد زندگی مادی و ترویج مصرف بیشتر و در نتیجه وابستگی بیشتر به الگوهای وارداتی است.
ادامه دارد

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ .:. 19:3 PM .:. ذاکر

بازديد : 83


ریس اتحادیه اروپا : همه تروریست های در فرانسه از شهر وندان اروپا بودند
سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ .:. 18:50 PM .:. ذاکر

بازديد : 83


✅ مطابق مشی قبلی رسانه های غربی، داعشی های دخیل در حملات فرانسه می بایست "پیکارجو" خوانده میشدند که اینگونه نبود و مهاجمان بالفظ "تروریست" مورد خطاب قرار می گرفتند. 

✅تمام رسانه های دنیا بسیج شدند تا اخبار لحظه به لحظه این حمله را گزارش کنند ولی کشته شدن روزانه ۲۰۰ نفر در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و... هیچ جذابیتی برای این رسانه ها نداشته و بعضا مورد بایکوت خبری قرار می گیرد. 

✅فرانسه بتازگی بزرگترین ناو جنگی خود؛ یعنی ناو هواپیمابر شارل دوگل را برای حضور در ائتلاف غربی برضد داعش به منطقه خاورمیانه اعزام کرده. با توجه به اینکه مهاجمان این حمله را "۱۱ سپتامبر فرانسه" نامیدند، بعید نیست این حمله یک توجیه برای حمله گسترده به سوریه و اشغال نظامی آن باشد.


برچسب‌ها: پاتوق یارانداعش
سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۶ .:. 14:16 PM .:. ذاکر

بازديد : 97

یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ .:. 16:39 PM .:. ذاکر

بازديد : 182

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است که

در برابر همه نهضتهای توحیدی سر بر می آورد، تا

"امت" را بدون "امام" در بیراهه تاریخ رها سازد. 
"همیشه مصلحت، روپوش دروغین  و زیبایی بوده  تا دشمنان حقیقت، حقیقت را در درونش مدفون کنند و همیشه مصلحت تیغ شرعی بوده است تا حقیقت را رو به قبله ذبح کنند که مصلحت همیشه مونتاژ دین و دنیا بوده است. "تشیع مصلحت" نابود کننده "تشیع حقیقت" است همچنانکه در تاریخ اسلام، "اسلام حقیقت" قربانی "اسلام مصلحت" شد که آغاز نبرد میان مصلحت و حقیقت در سقیفه بود و مصلحت پیروز شد و از همانجا همچنان ادامه دارد و همچون دو خطی که از یک نقطه آغاز می شوند و باز او به یک درجه ای از هم دور می شوند و هرچه می گذرد فاصله بیشتر می شود و بیشتر ، تا فاصله حقیقت و مصلحت می شود فاصله ظلم  و عدل، امامت و استبداد، جمود و اجتهاد، ذلت و عزت و..."*
انتخابات خبرگان رهبری در اسفند 94 عرصه دوباره ای برای نبرد اشراف مصلحت مدار با انقلابیون حقیقت گرا است.
اشراف مصلحت مدار که امروز به پشتیبانی امریکا هم مستظهرند،  آمده اند که کار ناتمام سی ساله شان را در خبرگان پنجم یکسره  و خانه نشینی علی را  امضاء کنند !
سقیفه ستیزی با شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برپا شد و با خون حسین بن علی(ع)  اوج گرفت تا یادمان باشد که سقیفه ستیزی هم خون دل شاهد می خواهد  و هم خون رگ شهید!

یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ .:. 4:15 AM .:. ذاکر

بازديد : 179

  
پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ .:. 19:46 PM .:. ذاکر

بازديد : 267

دوشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ .:. 3:54 AM .:. ذاکر

بازديد : 417

بعد از شانزده سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند. صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمد رضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم! مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: «شما می‌دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم: «از بس ایشان خوب و با خدا بود.» ولی حاج حسین گفت: «راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خورد و آن را برای غسل نگه می‌داشت»
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ .:. 19:58 PM .:. ذاکر

بازديد : 392



درباره‌ی تکمیل نقشه دشمن در تغییر رفتار جمهوری اسلامی


⭕️ سال هاست که شیطان بزرگ از براندازی جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است. آنها انواع جنگ های رو در رو را آزموده اند. «در دوره ی ده ساله ی اول(پیروزی انقلاب)، با توطئه ی براندازی سخت - جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی - شروع کردند؛ اما نتوانستند کاری بکنند ... در دوره ی بعد، براندازی نرم را دنبال کردند - تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی - که آن هم به جایی نرسید.29/3/85» اما امروز نقاب بر چهره کشیده اند. حرف هایشان را تغییر داده اند و «میگویند ما تغییر نظام را نمیخواهیم» تنها به دنبال این هستیم که ایران رفتارش تغییر کند. 

⏪ اما ملت ایران به خوبی می داند که «تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است؛ یعنی تغییر آن سیرت اسلامی ... تغییر رفتار یعنی شما از آن چیزهایی که از لوازم قطعی و حتمی حرکت به آن سرمنزل است، دست بردارید؛ از آن کوتاه بیایید و نسبت به آن، اهتمام خودتان را از دست بدهید21/12/93» و این تغییر به این معناست که «باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین کننده ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه ی قدرت جهانی باشد. 20/7/94»
برنامه کنونی آمریکا، تغییر رفتار ایران است. جریان غرب گرای داخلی هم در این پازل بازی می کند و این روزها فعالیت خود را در رسانه ها و تریبون های مختلف در نزد افکار عمومی افزایش داده است. به نظر می رسد این برنامه سه ضلع دارد؛ اضلاعی که هر کدام یکی از پایه های حیات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

1⃣ تحریف بنیانگذار جمهوری اسلامی؛


ادامه مطلب 
برچسب‌ها: پاتوق یاراننفوذتقییررهبری
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ .:. 11:5 AM .:. ذاکر

بازديد : 475

ماموریت «نزار زاکا» در ایران/ از انقلاب سدر در بیروت تا جاسوسی در تهران نزارزاکا در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی درایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود.

، طی چند روز گذشته یک تبعه لبنانی-آمریکایی به اتهام جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. نزار زاکا که در پایگاه ریورساید آمریکا آموزش دیده است به عنوان یک شهروند آمریکایی محسوب می‌شود و این در حالی است که مقامات آمریکایی ضمن تایید این مطلب، از پذیرفتن مسئولیت او شانه خالی کرده و آن را به مقامات لبنانی حواله کرده‌اند. نزار زاکا که به عنوان یک مهره اطلاعاتی دستگاه امنیتی آمریکا به شمار می‌آید فعالیت‌های مختلفی را برای سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده است. این شخص که به عنوان گنج پنهان در میان منابع اطلاعاتی ایالات متحده مشهور است در جریان انقلاب سدری لبنان نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است. نزار زاکا از عواملی است که در سال ۲۰۰۵ و در جریان ترور رفیق حریری با همراهی مقامات آمریکایی بشار اسد را متهم به کشتن نامبرده کرده و در نتیجه موجبات این مسئله را فراهم کرد که روابط حسنه بین سوریه و لبنان مخدوش و آتش فتنه و تفرقه شعله‌ور شود. در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جي آي اس(سيستم اطلاعات جغرافيايي) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلماني لبنان برگزار شد كه طي آن ائتلاف ضد سوري پيروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به اين ترتيب ژنرال ميشل عون رهبر ائتلاف ضد سوري تصميم به پيوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بيشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ريزي كرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جي آي اس(سيستم اطلاعات جغرافيايي) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلماني لبنان برگزار شد كه طي آن ائتلاف ضد سوري پيروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به اين ترتيب ژنرال ميشل عون رهبر ائتلاف ضد سوري تصميم به پيوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بيشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ريزي كرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.


برچسب‌ها: پاتوق یارانجاسوسنفوذ
شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ .:. 22:8 PM .:. ذاکر

بازديد : 479



بزرگواران توجه داشته باشیم:📛
 
💻حال در فـضـای مـجـازی که اینقدر رابطه‌ها تنگاتنگ و به عبارتی بدون مرز شده مسئله حیا و حجاب چگونه تفسیر می‌شود؟  

⭕️حجاب را می‌توان در حجاب نگاه، حجاب گفتار، حجاب رفتار، حجاب فیزیکی بدن و حجاب قلب تفسیر کرد. 
 اگر در دنیای واقعی تا به حال با هیچ نامحرمی هم‌کلام نشده‌ایم ، چت با نامحرم در اینترنت برای شخص خودمان یک نوع هنجارشکنی به حساب می‌آید.⭕️  

❗️اگر در زندگی دوست نداریم کسی عکس هر چند با حجابمان را نداشته باشد، با گذاشتن تصویرمان در پروفایل، برخلاف عرف خودمان عمل کرده‌ایم و این عمل ممکن است به لغزش‌های عملی منجر شود.❗️

‌🚩باید به خودمان یاداوری کنیم نامحرم نامحرم است....
📍خواهرم عکس پروفایلت آنگونه هست که بایدباشد...؟؟
📍و تو ای برادرم حرفهایت بادختران اددلیستت آنگونه هست که بایدباشد...؟؟؟

🚧 ایا مرز بین محرم ونامحرم راحفظ کرده اید؟؟؟

💻درست است که اینجاهمه چیز مجازیست....
همه چیز...

🚫امااینجاهم نامحرم،نامحرم است.🚫

نکند حضورت و ارتباطت  آنگونه باشدکه نباید...❎
ویاحرفهایت آنگونه باشدکه نباید...❎

آری اینجا محیطی مجازیست...محیطی بی حد و مرز 📡

🌷اما خدایش همان خدای همیشگے ست

اندکی لازم است....
حواسمـان باشد ؛🔎

اینترنت و چت، و آزادی بی حد این دنیای مجازی💻
❌نه محرمیت ایجاد میڪند و نه باعث شکستن حد مرز ها می سود❌

اين يه تلنگره هم براى خودم هم براى بقيه...❌

راستش را بخواهی ...
.
همه چیز از آنجایی شروع می شود ک بصرت را فدای نظرت کنی...
.
.
این چشم های خاکی یک روز بالاجبار هم که شده بسته می شود...
اما بصرت...تازه آن روز باز می شود...
.
آنوقت تویی و دنیایی از مردمک هایی ک از بصرت طلب دارند...


شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ .:. 7:7 AM .:. ذاکر

بازديد : 471

 
افسران - شعار  مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاستهای آمریکا، مرگ بر استکبار

برچسب‌ها: آمریکابصیرت علوی
چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ .:. 9:59 AM .:. ذاکر

بازديد : 411

ﺧﻠﺒﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪ " ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ " ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻠﻤﺒﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ؛ ﻧﺎﺟﻮﺍﻧﻤﺮﺩﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﺑﺪﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻧﯿﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﻣﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﺗﺎﻡ ﮐﺮﻭﺯ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳﯿﻢ ﻭﻟﯽ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺳﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺖ . ﻣﯽﺧﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻭﻃﻦ ﭘﺮﺳﺖ ﮔﻤﻨﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺑﺸﯿﺪ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺩ . ﺑﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ، « ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ » ﻭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﺠﯿﺐ ﺷﻬﺎﺩﺗﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﻮﯾﺪ. 🔷 ﺍﻭ ﺍﻫﻞ ﺭﻭﺩﺑﺎﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮔﯿﻼﻥ ﺑﻮﺩ . ﻭﯼ ﺩﺭ ۲۵ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﺟﻨﮕﻨﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ بیست و هفت ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﺎ ﺩﺭﺟﻪ ﺳﺮﮔردی ﺟﺰﻭ ﺍﻓﺴﺮﺍﻥ ﺍﺭﺷﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺪ . ﺳﺮﻟﺸﮕﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ « ﻋﺒﺎﺱ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ » ﻭﺳﺮﻟﺸﮕﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ «ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺍﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ » ﺍﺯ ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﺗﺤﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺭﺁﻣﺮﯾﮑﺎ : ﻭﯼ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺩﻭﺭﻩ ﺧﻠﺒﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۴۷ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ ﺷﻬﺮ ﻓﻨﯿﮑﺲ ﺍﯾﺎﻟﺖ ﺁﺭﯾﺰﻭﻧﺎﯼ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﮐﺴﺐ ﺭﺗﺒﻪ ﻧﺨﺴﺖ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۴۰۰ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺧﻠﺒﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﻮﺩ . ﺍﻣﺘﯿﺎﺯﺍﺕ ﺧﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ ﺷﺎﻣﻞ ﺭﮐﻮﺭﺩﻫﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﺩﺭ ﺁﻥ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩ. ﺑﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﻫﺎﯼ ﺟﻨﮕﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﺷﮕﻔﺖ ﺯﺩﻩ ﻧﻤﻮﺩ . ﻭ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻟﻘﺐ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺭﺍ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۵۳ ﺟﻬﺖ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪﻥ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺑﻪ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺍﻋﺰﺍﻡ ﮔﺮﺩﯾﺪ . 💐 ﺷﻬﺎﺩﺕ : ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﻭﻃﻦ ﺩﻟﯿﺮ ﺍﮐﺜﺮ ﺗﻠﻤﺒﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻧﯿﺮﻭﮔﺎﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﺮﻕ ﻋﺮﺍﻕ را ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻃﺮﺡ ﻫﺎﯼ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻭﯼ ﺑﺎﻋﺚ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ۳۵۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻨﯽ ﻧﻔﺖ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﻪ ﺻﻔﺮ ﺑﺮﺳﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﺻﺪﺍﻡ ﺟﻨﺎﯾﺘﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﯿﺪ ﺗﺸﻨﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ همین دلیل به ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﯼ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻧﯿﻤﻪ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪ ﻭ ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮﺵ ﺩﺭ ﻧﯿﻨﻮﺍ ﻭ ﻧﯿﻤﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺻﻞ ﻋﺮﺍﻕ ﻣﺪﻓﻮﻥ گردید . ⬇️ ﺷﺮﺡ ﮐﺎﻣﻞ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﯾﺮ ﺑﺨﻮﺍﻧﯿﺪ ﻭ ﺑرای ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻣﺎ ﭼﻪ ﻋﺰﯾﺰﺍﻥ ﮔﻤﻨﺎﻣﯽ ﺭﺍ ﺩﺭﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﻢ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﻧﺎﻡ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺸﻨﯿﺪﻩﺍﯾﻢ . ﻭﯼ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﻤﺒﺎﺭﺍﻥ ﭘﺎﺩﮔﺎﻥ « ﺍﻟﻌﻘﺮﻩ » ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﺳﺎﺭﺕ ﻣﺰﺩﻭﺭﺍﻥ ﻋﺮﺍﻗﯽ ﺩﺭﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺿﺮﺑﺎﺕ ﻣﻬﻠﮑﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﻣﺎﻩ ﺟﻨﮓ ﺑﺮ ﭘﯿﮑﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺟﻨﮕﯽ ﻋﺮﺍﻕ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺭﻋﺐ ﻭ ﻭﺣﺸﺖ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺳﺎﯾﺮ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ، ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻮﺍﺯﯾﻦ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻭ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﺳﺮﺍ، ﺑﻪ ﻓﺠﯿﻊﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﻭﺿﻊ ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﯿﺪ . ﺑﺪﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﻠﻌﻮﻥ، ﺩﻭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺟﯿﭗ ﺍﺯ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﻃﻨﺎﺏ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺪﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻧﯿﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ . ﺑﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮﺵ ﺩﺭ ﻧﯿﻨﻮﺍ ﻭ ﻧﯿﻤﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺻﻞ ﻋﺮﺍﻕ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﺷﺪ . ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﺑﻪ ﺣﺪﯼ ﻭﺣﺸﯿﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺭﮊﯾﻢ ﺑﻌﺜﯽ ﺩﺭ ﺗﻼﺷﯽ ﺑﯿﺸﺮﻣﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺮﭘﻮﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﻫﻮﻟﻨﺎﮎ، ﺗﺎ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺍﺯ ﺍﻋﻼﻡ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺁﻥ ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻃﯽ ۲۲ ﺳﺎﻝ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﺍﻃﻼﻋﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻭﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﺒﻮﺩ؛ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﺳﺎﻝ ۱۳۷۰، ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ، ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺻﻠﯿﺐ ﺳﺮﺥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﻭ ﺍﻇﻬﺎﺭﺍﺕ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺳﺮﺍﯼ ﺁﺯﺍﺩ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﺍﺳﯿﺮ ﻋﺮﺍﻗﯽ، ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ ﻣﺤﺮﺯ ﺷﺪ . ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮﺵ ﮐﻪ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻏﺮﯾﺒﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﺤﺎﻓﻈﯿﻪ ﻧﯿﻨﻮﺍ ﻭ ﺑﺨﺸﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺯﺑﯿﺮ ﻣﻮﺻﻞ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﺎ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﺍﺳﺮﺍ ﻭ ﻣﻔﻘﻮﺩﯾﻦ ﻭ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺻﻠﯿﺐ ﺳﺮﺥ ﺟﻬﺎﻧﯽ، ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﯿﮑﺮﻫﺎﯼ ﻣﻄﻬﺮ ﺗﻨﯽ ﭼﻨﺪ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ، ﭘﺲ ﺍﺯ ۲۲ ﺳﺎﻝ ﺩﻭﺭﯼ ﺍﺯ ﻭﻃﻦ،ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺣﺰﻥ ﻭ ﺍﻧﺪﻭﻩ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ، ﯾﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﻫﻤﺮﺯﻣﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻣﯿﻬﻦ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺷﮑﻠﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺑﺎ ﺷﮑﻮﻩ ﻭ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺻﺒﺤﮕﺎﻩ ﺳﺘﺎﺩ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺗﺸﯿﯿﻊ ﻭ ﺩﺭ ﭘﻨﺠﻢ ﻣﺮﺩﺍﺩﻣﺎﻩ ۸۱ ﺩﺭ ﻗﻄﻌﻪ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﺑﻬﺸﺖ ﺯﻫﺮﺍ ﺩﺭﮐﻨﺎﺭ ﺳﺎﯾﺮ ﻫﻤﺮﺯﻣﺎﻧﺶ ﺁﺭﺍﻡ ﮔﺮﻓﺖ . ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺣﯿﻔﻪ ﮐﻪ ﻣﺎ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﻠﯽ ﺭﺍ نمیشناختیم. 💐 درود بر همه دلیر مردان ایران. " یادش گرامی و ﺭﻭﺣﺶ ﺷﺎﺩ "
سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ .:. 21:49 PM .:. ذاکر

بازديد : 590

حمله مشکوک آمریکا به مقر مخالفان البغدادی


جنگنده‌های آمریکایی در اقدامی مشکوک محل نشست گروهی از اعضای ارشد داعش را که تصمیم به شکستن بیعت با وی گرفته بودند، بمباران کردند.
حمله مشکوک آمریکا به مقر مخالفان البغدادی

 

 
تنها بازمانده این حادثه نیز که با خودرو در حال فرار به سمت سد البعث رقه بود مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفت و کشته شد.
 
ابوبکر البغدادی چند سالی در زندان آمریکایی ها در عراق بوده و در سال 2006 آزاد شده است.
 

برچسب‌ها: پاتوق یارانامریکاداعش
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ .:. 11:30 AM .:. ذاکر

بازديد : 800

 

افسران - امام موافق حذف مرگ بر امریکا بود؟

برچسب‌ها: پاتوق یارانامام
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ .:. 11:26 AM .:. ذاکر

بازديد : 793

 

 

امیر ا پوردستان،  گفت: این رزمایش بسیار خوب برگزار شد و یگان‌های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت‌های بسیار بالا و انعطاف پذیری برخوردار هستند و اکثر نیروهای شرکت کننده در رزمایش محرم یگان های واکنش سریع بودند که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به هماهنگی‌های بین یگان‌های واکنش سریع، زرهی و توپخانه اشاره کرد و گفت: در این رزمایش هماهنگی بین آتش های پشتیبانی توپخانه، هوانیروز و سایر یگان‌ها در سطح بسیار خوب و قابل قبولی بود. همچنین هوانیروز در پشتیبانی آتش و تخلیه مجروح در سریع ترین زمان ممکن، موفق عمل کرد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در رزمایش مشترک محرم، در حوزه تهدیدات در فضای ناهمطراز و جنگ های نیابتی توانسته است با عملکرد خوب و آمادگی رزمی بالای یگان های شرکت کننده به تمامی اهدافی که مورد نظر بود، برسد.

امیر پوردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درحال حاضر فقط 5 یگان در سطح نیروی زمینی ارتش به عنوان نیروی‌های واکنش سریع شناخته می شوند، گفت: این ها بخشی از یگان‌های نیروی زمینی هستند که تحت عنوان واکنش  سریع عملیاتی شده‌اند، در حال حاضر ما در تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیروهای واکنش سریع را داریم و اینها از قابلیت بسیار خوبی برخوردار هستند و تمامی آیین نامه‌ها، سلاح‌ها، تکنیک ها و تاکتیک های عملیاتی را برای آن ها متناسب با تهدیدات مهیا ساخته ایم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی برای حضور در عرصه فضای جنگ های نیابتی آمادگی لازم را دارد و یگان های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت بسیار بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند


برچسب‌ها: پاتوق یارانپ ارتش
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ .:. 10:57 AM .:. ذاکر

بازديد : 704

 

منابع امنیتی عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد خبر دادند.
 

یوزر و پشورد رایگان برای آپدیت آنتی ویروس نود32 آبانماه 1394

یوزر و پسورد جدید نود 32 -ESET Nod32 - آبان 26

ارزیابی كاربر: ONONONONOFF / 232

ضعیف      عالی 

آیا  ESET Smart Security  , ESET Nod32 Antivirus باید 32 بیت نصب کنم یا 64 بیت؟
فرق این دو چیست و چگونه تشخیص دهم کدام مناصب کامپیوتر من است ؟!
برای اینکه تشخیص دهید 32 bit برای سیستم شما مناسب است یا 64 bit

براي Windows XP:

در Run تایپ کنید winmsd و OK کنید. اندکی تحمل کنید تا پنجره ای باز شود. در سمت راست پنجره عبارت Processor را بیابید. اگر با x86 آغاز شده باشد ، ویندوز شما i32-Bit است و اگر با ia64 آغاز شده است ویندوز شما i64-Bit است. بر این اساس فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

برای Windows Vista و Windows Seven:

در Run تایپ کنید msinfo32.exe و OK کنید. اندکی تحمل کنید تا پنجره ای باز شود. در سمت راست پنجره عبارت System Type را بیابید. اگر با x64 آغاز شده باشد . ویندوز شما i64-Bit است ، در غیر اینصورت ویندوز شما i32-Bit می باشد. بر این اساس فایل مورد نظر خود را دانلود کنید

 

26 آبان 1394

For ESET Smart Security & ESET NOD32 Antivirus All version

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یوزر و پسوردهای آپدیت تست شده هستند

UsernamePassword
TRIAL-0153124321 23437p6fpb
TRIAL-0153124282 bj89bnf3au
TRIAL-0153124253 dk8257336r
TRIAL-0153124213 mub9ejbrs4
TRIAL-0153124170 xs5avd9s9r
TRIAL-0153214787 29pm5r4xtj
TRIAL-0153213458 rnd6m4fh85

Activation Key NOD32 Antivirus 9

CF4M-X8WC-3E7H-TTDH-UTU9

AVST-XNNJ-TB29-JGWK-MFJJ

AKM3-XERS-8K9B-7BWG-WEU9

B2HV-XWDB-XXAT-T6W5-FSRE

 

بعد از شانزده سال پیکر محمد رضا را سالم از خاک در آورده بودند. صدام گفته بود این جنازه نباید به این شکل به ایران برود. پیکر پاک محمد رضا را سه ماه در آفتاب گذاشتند تا شناسایی نشود، ولی جسد سالم مانده بود. حتی روی جسد پودر مخصوص تخریب جسد ریختند که خاصیتش این بود که استخوان های جسد هم از بین می‌رفت ولی باز هم جسد سالم مانده بود. وقتی گروه تفحص جنازه محمد رضا را دریافت می‌کردند، سرهنگ عراقی که در آنجا حضور داشته گریه می‌کرده و گفته: ما چه افرادی را کشتیم! مادر شهید می گوید موقع دفن محمد رضا، حاج حسین کاجی به من گفت: «شما می‌دانید چرا بدن او سالم است؟» گفتم: «از بس ایشان خوب و با خدا بود.» ولی حاج حسین گفت: «راز سالم ماندن ایشان در چهار چیز است: هیچ وقت نماز شب ایشان ترک نمی‌شد؛ مداومت بر غسل جمعه داشت؛ دائما با وضو بود و اینکه هر وقت زیارت عاشورا خوانده می‌شد، ما با چفیه هایمان اشکمان را پاک می‌کردیم ولی ایشان با دست اشکهایش را می‌گرفت و به بدنش می‌مالید و جالب اینکه جمعه وقتی برای ما آب می‌آوردند، ایشان آب را نمی‌خورد و آن را برای غسل نگه می‌داشت»
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ .:. 19:58 PM .:. ذاکر

بازديد : 107



درباره‌ی تکمیل نقشه دشمن در تغییر رفتار جمهوری اسلامی


⭕️ سال هاست که شیطان بزرگ از براندازی جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است. آنها انواع جنگ های رو در رو را آزموده اند. «در دوره ی ده ساله ی اول(پیروزی انقلاب)، با توطئه ی براندازی سخت - جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی - شروع کردند؛ اما نتوانستند کاری بکنند ... در دوره ی بعد، براندازی نرم را دنبال کردند - تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی - که آن هم به جایی نرسید.29/3/85» اما امروز نقاب بر چهره کشیده اند. حرف هایشان را تغییر داده اند و «میگویند ما تغییر نظام را نمیخواهیم» تنها به دنبال این هستیم که ایران رفتارش تغییر کند. 

⏪ اما ملت ایران به خوبی می داند که «تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد؛ درست همان است؛ یعنی تغییر آن سیرت اسلامی ... تغییر رفتار یعنی شما از آن چیزهایی که از لوازم قطعی و حتمی حرکت به آن سرمنزل است، دست بردارید؛ از آن کوتاه بیایید و نسبت به آن، اهتمام خودتان را از دست بدهید21/12/93» و این تغییر به این معناست که «باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین کننده ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه ی قدرت جهانی باشد. 20/7/94»
برنامه کنونی آمریکا، تغییر رفتار ایران است. جریان غرب گرای داخلی هم در این پازل بازی می کند و این روزها فعالیت خود را در رسانه ها و تریبون های مختلف در نزد افکار عمومی افزایش داده است. به نظر می رسد این برنامه سه ضلع دارد؛ اضلاعی که هر کدام یکی از پایه های حیات مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده است.

1⃣ تحریف بنیانگذار جمهوری اسلامی؛


ادامه مطلب 
برچسب‌ها: پاتوق یاراننفوذتقییررهبری
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ .:. 11:5 AM .:. ذاکر

بازديد : 157

ماموریت «نزار زاکا» در ایران/ از انقلاب سدر در بیروت تا جاسوسی در تهران نزارزاکا در راستای برنامه آمریکایی ها برای نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی درایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود.

، طی چند روز گذشته یک تبعه لبنانی-آمریکایی به اتهام جاسوسی در خاک جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد. نزار زاکا که در پایگاه ریورساید آمریکا آموزش دیده است به عنوان یک شهروند آمریکایی محسوب می‌شود و این در حالی است که مقامات آمریکایی ضمن تایید این مطلب، از پذیرفتن مسئولیت او شانه خالی کرده و آن را به مقامات لبنانی حواله کرده‌اند. نزار زاکا که به عنوان یک مهره اطلاعاتی دستگاه امنیتی آمریکا به شمار می‌آید فعالیت‌های مختلفی را برای سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده است. این شخص که به عنوان گنج پنهان در میان منابع اطلاعاتی ایالات متحده مشهور است در جریان انقلاب سدری لبنان نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است. نزار زاکا از عواملی است که در سال ۲۰۰۵ و در جریان ترور رفیق حریری با همراهی مقامات آمریکایی بشار اسد را متهم به کشتن نامبرده کرده و در نتیجه موجبات این مسئله را فراهم کرد که روابط حسنه بین سوریه و لبنان مخدوش و آتش فتنه و تفرقه شعله‌ور شود. در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جي آي اس(سيستم اطلاعات جغرافيايي) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلماني لبنان برگزار شد كه طي آن ائتلاف ضد سوري پيروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به اين ترتيب ژنرال ميشل عون رهبر ائتلاف ضد سوري تصميم به پيوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بيشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ريزي كرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند در همین حال نزار زاکا در راستای ادامه این روند و بر اساس طراحی که سرویس‌ جاسوسی آمریکا انجام داده بود به تحریک مردم لبنان پرداخت تا جایی که عده‌ای در لبنان خواستار آمدن جي آي اس(سيستم اطلاعات جغرافيايي) شدند و در ادامه پس از این حوادث انتخابات پارلماني لبنان برگزار شد كه طي آن ائتلاف ضد سوري پيروز شد و آنها این پیروزی را انقلاب درخت سدر نامیدند. پیروزی جریان سعید حریری در انتخابات باعث شد تا اسرائیل بتواند اقدامات خود را علیه لبنان گسترش داده و لبنان را به لحاظ سیاست داخلی تضعیف و متفرق نماید. به اين ترتيب ژنرال ميشل عون رهبر ائتلاف ضد سوري تصميم به پيوستن به مخالفان را گرفت. در همین حال آمریکا به همراه اسرائیل ترورهای هماهنگی را در لبنان انجام داد به گونه‌ای که آمریکا طرح های ترور بيشتری را به منظور خلاص شدن از دست عون برنامه ريزي كرد. نزار زاکا طی این مدت به عنوان یکی از لیدرهای آموزش دیده توسط آمریکا، عاملی برای تضعیف حزب‌الله لبنان نیز بشمار می‌آمد. به گونه‌ای که برای در دست گرفتن کنترل لبنان به یک انقلاب مخملی نیاز بود که این انقلاب به خاطر پیروزی جریان مخالف حزب الله در سال ۲۰۰۵ به انقلاب سدری لبنان معروف شد. پس از آن آمریکایی‌ها بر اساس همین تجربه در لبنان دست به انقلاب مخملی در صربستان و گرجستان و جاهای دیگر زدند. نزار زاکا در راستای برنامه دستگاه امنیتی آمریکا برای حضور در ایران و نفوذ در لایه‌های مختلف وارد تهران شده بود به طوری که با نزدیکی به برخی جریانات سیاسی درصدد تشدید جریان دوقطبی در ایران همانند آن‌چه در لبنان اتفاق افتاد، بود تا دراین صورت سرویس‌های جاسوسی غرب و آمریکا بتوانند فعالیت‌های خود را در ایران افزایش داده و ضربات لازم را بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.


برچسب‌ها: پاتوق یارانجاسوسنفوذ
شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ .:. 22:8 PM .:. ذاکر

بازديد : 172



بزرگواران توجه داشته باشیم:📛
 
💻حال در فـضـای مـجـازی که اینقدر رابطه‌ها تنگاتنگ و به عبارتی بدون مرز شده مسئله حیا و حجاب چگونه تفسیر می‌شود؟  

⭕️حجاب را می‌توان در حجاب نگاه، حجاب گفتار، حجاب رفتار، حجاب فیزیکی بدن و حجاب قلب تفسیر کرد. 
 اگر در دنیای واقعی تا به حال با هیچ نامحرمی هم‌کلام نشده‌ایم ، چت با نامحرم در اینترنت برای شخص خودمان یک نوع هنجارشکنی به حساب می‌آید.⭕️  

❗️اگر در زندگی دوست نداریم کسی عکس هر چند با حجابمان را نداشته باشد، با گذاشتن تصویرمان در پروفایل، برخلاف عرف خودمان عمل کرده‌ایم و این عمل ممکن است به لغزش‌های عملی منجر شود.❗️

‌🚩باید به خودمان یاداوری کنیم نامحرم نامحرم است....
📍خواهرم عکس پروفایلت آنگونه هست که بایدباشد...؟؟
📍و تو ای برادرم حرفهایت بادختران اددلیستت آنگونه هست که بایدباشد...؟؟؟

🚧 ایا مرز بین محرم ونامحرم راحفظ کرده اید؟؟؟

💻درست است که اینجاهمه چیز مجازیست....
همه چیز...

🚫امااینجاهم نامحرم،نامحرم است.🚫

نکند حضورت و ارتباطت  آنگونه باشدکه نباید...❎
ویاحرفهایت آنگونه باشدکه نباید...❎

آری اینجا محیطی مجازیست...محیطی بی حد و مرز 📡

🌷اما خدایش همان خدای همیشگے ست

اندکی لازم است....
حواسمـان باشد ؛🔎

اینترنت و چت، و آزادی بی حد این دنیای مجازی💻
❌نه محرمیت ایجاد میڪند و نه باعث شکستن حد مرز ها می سود❌

اين يه تلنگره هم براى خودم هم براى بقيه...❌

راستش را بخواهی ...
.
همه چیز از آنجایی شروع می شود ک بصرت را فدای نظرت کنی...
.
.
این چشم های خاکی یک روز بالاجبار هم که شده بسته می شود...
اما بصرت...تازه آن روز باز می شود...
.
آنوقت تویی و دنیایی از مردمک هایی ک از بصرت طلب دارند...


شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ .:. 7:7 AM .:. ذاکر

بازديد : 192

 
افسران - شعار  مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاستهای آمریکا، مرگ بر استکبار

برچسب‌ها: آمریکابصیرت علوی
چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ .:. 9:59 AM .:. ذاکر

بازديد : 136

ﺧﻠﺒﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪ " ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ " ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻠﻤﺒﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺟﻨﮓ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ؛ ﻧﺎﺟﻮﺍﻧﻤﺮﺩﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﺑﺪﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻧﯿﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﻣﺎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﺗﺎﻡ ﮐﺮﻭﺯ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺳﯿﻢ ﻭﻟﯽ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺳﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﯿﻠﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺖ . ﻣﯽﺧﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻭﻃﻦ ﭘﺮﺳﺖ ﮔﻤﻨﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺑﺸﯿﺪ ﻭ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺟﺎﻥ ﺩﺍﺩ . ﺑﺎ ﺟﻮﺍﻥ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ، « ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ » ﻭ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻋﺠﯿﺐ ﺷﻬﺎﺩﺗﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﻮﯾﺪ. 🔷 ﺍﻭ ﺍﻫﻞ ﺭﻭﺩﺑﺎﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮔﯿﻼﻥ ﺑﻮﺩ . ﻭﯼ ﺩﺭ ۲۵ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﺟﻨﮕﻨﺪﻩ ﻭ ﺩﺭ بیست و هفت ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺑﺎ ﺩﺭﺟﻪ ﺳﺮﮔردی ﺟﺰﻭ ﺍﻓﺴﺮﺍﻥ ﺍﺭﺷﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺪ . ﺳﺮﻟﺸﮕﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ « ﻋﺒﺎﺱ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ » ﻭﺳﺮﻟﺸﮕﺮ ﺧﻠﺒﺎﻥ «ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺍﺭﺩﺳﺘﺎﻧﯽ » ﺍﺯ ﺷﺎﮔﺮﺩﺍﻥ ﺗﺤﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺭﺁﻣﺮﯾﮑﺎ : ﻭﯼ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺩﻭﺭﻩ ﺧﻠﺒﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ۲۲۰ ﺳﺎﻋﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۴۷ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ ﺷﻬﺮ ﻓﻨﯿﮑﺲ ﺍﯾﺎﻟﺖ ﺁﺭﯾﺰﻭﻧﺎﯼ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﺎﻧﺪ ﻭ ﮐﺴﺐ ﺭﺗﺒﻪ ﻧﺨﺴﺖ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ۴۰۰ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺧﻠﺒﺎﻧﯽ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﻮﺩ . ﺍﻣﺘﯿﺎﺯﺍﺕ ﺧﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩ ﺷﺎﻣﻞ ﺭﮐﻮﺭﺩﻫﺎﯾﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﺩﺭ ﺁﻥ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩ. ﺑﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﺳﺎﺗﯿﺪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﻫﺎﯼ ﺟﻨﮕﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﺍ ﺷﮕﻔﺖ ﺯﺩﻩ ﻧﻤﻮﺩ . ﻭ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻟﻘﺐ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺭﺍ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۵۳ ﺟﻬﺖ ﮔﺬﺭﺍﻧﺪﻥ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﯽ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻣﺠﺪﺩﺍ ﺑﻪ ﺍﻣﺮﯾﮑﺎ ﺍﻋﺰﺍﻡ ﮔﺮﺩﯾﺪ . 💐 ﺷﻬﺎﺩﺕ : ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﻭﻃﻦ ﺩﻟﯿﺮ ﺍﮐﺜﺮ ﺗﻠﻤﺒﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻧﯿﺮﻭﮔﺎﻩ ﻫﺎﯼ ﺑﺮﻕ ﻋﺮﺍﻕ را ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻃﺮﺡ ﻫﺎﯼ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻭﯼ ﺑﺎﻋﺚ ﮔﺮﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺻﺎﺩﺭﺍﺕ ۳۵۰ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻨﯽ ﻧﻔﺖ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﻪ ﺻﻔﺮ ﺑﺮﺳﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﻭ ﺻﺪﺍﻡ ﺟﻨﺎﯾﺘﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﯿﺪ ﺗﺸﻨﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺑﻪ همین دلیل به ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﮕﯿﺮﯼ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻧﯿﻤﻪ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﺪ ﻭ ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮﺵ ﺩﺭ ﻧﯿﻨﻮﺍ ﻭ ﻧﯿﻤﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺻﻞ ﻋﺮﺍﻕ ﻣﺪﻓﻮﻥ گردید . ⬇️ ﺷﺮﺡ ﮐﺎﻣﻞ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺯﯾﺮ ﺑﺨﻮﺍﻧﯿﺪ ﻭ ﺑرای ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻫﻢ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﺗﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻣﺎ ﭼﻪ ﻋﺰﯾﺰﺍﻥ ﮔﻤﻨﺎﻣﯽ ﺭﺍ ﺩﺭﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﻢ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﻧﺎﻡ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺸﻨﯿﺪﻩﺍﯾﻢ . ﻭﯼ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺑﻤﺒﺎﺭﺍﻥ ﭘﺎﺩﮔﺎﻥ « ﺍﻟﻌﻘﺮﻩ » ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﺳﺎﺭﺕ ﻣﺰﺩﻭﺭﺍﻥ ﻋﺮﺍﻗﯽ ﺩﺭﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺿﺮﺑﺎﺕ ﻣﻬﻠﮑﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﻣﺎﻩ ﺟﻨﮓ ﺑﺮ ﭘﯿﮑﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺟﻨﮕﯽ ﻋﺮﺍﻕ ﻭﺍﺭﺩ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﺭﻋﺐ ﻭ ﻭﺣﺸﺖ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺳﺎﯾﺮ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ، ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻮﺍﺯﯾﻦ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻭ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺑﺎ ﺍﺳﺮﺍ، ﺑﻪ ﻓﺠﯿﻊﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﻭﺿﻊ ﺑﻪ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺳﯿﺪ . ﺑﺪﺳﺘﻮﺭ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﻠﻌﻮﻥ، ﺩﻭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺟﯿﭗ ﺍﺯ ﺩﻭ ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﻃﻨﺎﺏ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺪﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﻭ ﻧﯿﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ . ﺑﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮﺵ ﺩﺭ ﻧﯿﻨﻮﺍ ﻭ ﻧﯿﻤﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺻﻞ ﻋﺮﺍﻕ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﺷﺪ . ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﺑﻪ ﺣﺪﯼ ﻭﺣﺸﯿﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺭﮊﯾﻢ ﺑﻌﺜﯽ ﺩﺭ ﺗﻼﺷﯽ ﺑﯿﺸﺮﻣﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺮﭘﻮﺵ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﻫﻮﻟﻨﺎﮎ، ﺗﺎ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﺍﺯ ﺍﻋﻼﻡ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺁﻥ ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭﯼ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻭ ﻃﯽ ۲۲ ﺳﺎﻝ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﺍﻃﻼﻋﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻭﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﺒﻮﺩ؛ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺧﺮﺩﺍﺩ ﺳﺎﻝ ۱۳۷۰، ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻭ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ، ﻭ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﺭﺳﺎﻟﯽ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺻﻠﯿﺐ ﺳﺮﺥ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﻭ ﺍﻇﻬﺎﺭﺍﺕ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺳﺮﺍﯼ ﺁﺯﺍﺩ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﺍﺳﯿﺮ ﻋﺮﺍﻗﯽ، ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺧﻠﺒﺎﻥ ﻋﻠﯽ ﺍﻗﺒﺎﻟﯽ ﺩﻭﮔﺎﻫﻪ ﻣﺤﺮﺯ ﺷﺪ . ﭘﯿﮑﺮ ﻣﻄﻬﺮﺵ ﮐﻪ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻏﺮﯾﺒﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﺤﺎﻓﻈﯿﻪ ﻧﯿﻨﻮﺍ ﻭ ﺑﺨﺸﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﺯﺑﯿﺮ ﻣﻮﺻﻞ ﺑﻪ ﺧﺎﮎ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ، ﺑﺎ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﺍﺳﺮﺍ ﻭ ﻣﻔﻘﻮﺩﯾﻦ ﻭ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺻﻠﯿﺐ ﺳﺮﺥ ﺟﻬﺎﻧﯽ، ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﯿﮑﺮﻫﺎﯼ ﻣﻄﻬﺮ ﺗﻨﯽ ﭼﻨﺪ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﺷﻬﯿﺪ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ، ﭘﺲ ﺍﺯ ۲۲ ﺳﺎﻝ ﺩﻭﺭﯼ ﺍﺯ ﻭﻃﻦ،ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺣﺰﻥ ﻭ ﺍﻧﺪﻭﻩ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ، ﯾﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﻫﻤﺮﺯﻣﺎﻧﺶ ﺑﻪ ﻣﯿﻬﻦ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺷﮑﻠﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺑﺎ ﺷﮑﻮﻩ ﻭ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ ﺩﺭ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺻﺒﺤﮕﺎﻩ ﺳﺘﺎﺩ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺗﺸﯿﯿﻊ ﻭ ﺩﺭ ﭘﻨﺠﻢ ﻣﺮﺩﺍﺩﻣﺎﻩ ۸۱ ﺩﺭ ﻗﻄﻌﻪ ﺧﻠﺒﺎﻧﺎﻥ ﺑﻬﺸﺖ ﺯﻫﺮﺍ ﺩﺭﮐﻨﺎﺭ ﺳﺎﯾﺮ ﻫﻤﺮﺯﻣﺎﻧﺶ ﺁﺭﺍﻡ ﮔﺮﻓﺖ . ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺣﯿﻔﻪ ﮐﻪ ﻣﺎ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻗﻬﺮﻣﺎﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﻠﯽ ﺭﺍ نمیشناختیم. 💐 درود بر همه دلیر مردان ایران. " یادش گرامی و ﺭﻭﺣﺶ ﺷﺎﺩ "
سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ .:. 21:49 PM .:. ذاکر

بازديد : 310

حمله مشکوک آمریکا به مقر مخالفان البغدادی


جنگنده‌های آمریکایی در اقدامی مشکوک محل نشست گروهی از اعضای ارشد داعش را که تصمیم به شکستن بیعت با وی گرفته بودند، بمباران کردند.
حمله مشکوک آمریکا به مقر مخالفان البغدادی

 

 
تنها بازمانده این حادثه نیز که با خودرو در حال فرار به سمت سد البعث رقه بود مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفت و کشته شد.
 
ابوبکر البغدادی چند سالی در زندان آمریکایی ها در عراق بوده و در سال 2006 آزاد شده است.
 

برچسب‌ها: پاتوق یارانامریکاداعش
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ .:. 11:30 AM .:. ذاکر

بازديد : 487

 

افسران - امام موافق حذف مرگ بر امریکا بود؟

برچسب‌ها: پاتوق یارانامام
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ .:. 11:26 AM .:. ذاکر

بازديد : 487

 

 

امیر ا پوردستان،  گفت: این رزمایش بسیار خوب برگزار شد و یگان‌های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت‌های بسیار بالا و انعطاف پذیری برخوردار هستند و اکثر نیروهای شرکت کننده در رزمایش محرم یگان های واکنش سریع بودند که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه به هماهنگی‌های بین یگان‌های واکنش سریع، زرهی و توپخانه اشاره کرد و گفت: در این رزمایش هماهنگی بین آتش های پشتیبانی توپخانه، هوانیروز و سایر یگان‌ها در سطح بسیار خوب و قابل قبولی بود. همچنین هوانیروز در پشتیبانی آتش و تخلیه مجروح در سریع ترین زمان ممکن، موفق عمل کرد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در رزمایش مشترک محرم، در حوزه تهدیدات در فضای ناهمطراز و جنگ های نیابتی توانسته است با عملکرد خوب و آمادگی رزمی بالای یگان های شرکت کننده به تمامی اهدافی که مورد نظر بود، برسد.

امیر پوردستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درحال حاضر فقط 5 یگان در سطح نیروی زمینی ارتش به عنوان نیروی‌های واکنش سریع شناخته می شوند، گفت: این ها بخشی از یگان‌های نیروی زمینی هستند که تحت عنوان واکنش  سریع عملیاتی شده‌اند، در حال حاضر ما در تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش نیروهای واکنش سریع را داریم و اینها از قابلیت بسیار خوبی برخوردار هستند و تمامی آیین نامه‌ها، سلاح‌ها، تکنیک ها و تاکتیک های عملیاتی را برای آن ها متناسب با تهدیدات مهیا ساخته ایم.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی برای حضور در عرصه فضای جنگ های نیابتی آمادگی لازم را دارد و یگان های نیروی زمینی ارتش نشان دادند که از قابلیت بسیار بالا و انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند


برچسب‌ها: پاتوق یارانپ ارتش
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ .:. 10:57 AM .:. ذاکر

بازديد : 428

 

منابع امنیتی عراق از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین در اطراف فرودگاه بغداد خبر دادند.
جمعه ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ .:. 11:41 AM .:. ذاکر

بازديد : 500

 

افسران - قابل توجه ، پوست سگ با دباغی پاک نمیشود اهل دلاش فهمیدن منظورمو


  حالا برخی هرچقدر از آمریکا تعریف کنید بازم آمریکا آمریکاست و تعریف و تمجید شما باعث نمیشه ازخباثتش کم کنه ، به قول معروف پوست سگ با دباغی پاک نمیشود یعنی هرچقدر هم پوست سگ رو دباغی کنید باز هم ذات نجسی دارد

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ .:. 19:1 PM .:. ذاکر

بازديد : 625

ا

افسران - اعدام آیت الله؛ خودکشی سیاسی آل سعود

...آل سعود تصور می کنند که این اقدام، نشانگر قدرت آنهاست و پایگاه مردمی، اجتماعی و سیاسی این رژیم نامشروع و غیر مردمی و غیر دموکراتیک در داخل سعودی را تحکیم و تقویت خواهد کرد؛ اما ارزیابی های کارشناسان و تحلیلگران اوضاع، کاملا عکس این برداشت را نشان می دهد و تاکید می کند که اعدام آیت الله، یک اشتباه تاریخی خواهد بود که جبران آن، از عهده سران بی تدبیر و خودرأی و استبدادپیشه کنونی سعودی خارج خواهد بود...

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ .:. 18:56 PM .:. ذاکر

بازديد : 625

 
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺎﻟﻬﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ يك ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺣﺶ ﺭﻭ ﭘﺨﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩ.
نشاﻥ مى داد يك ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺤﻘﻖ يك ﺳﺮﯼ ﻻﺷﻪ ﻣﺮﻍ ﺭﻭ ﺩﺍﺧﻞ يك ﺗﻮﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﭼﻨﺪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎﯼ ۱۰-۲۰ ﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺣﻔﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩند. ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ يك ﺭﻭﺑﺎﻩ آﻣﺪ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ يك ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﻻﺷﻪ ﻯ ﻣﺮغ ها ﺭﻭ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ؛ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺗﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﻻﻥ مى رود ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻯ ﮔﻠﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﺭﻭ مى آورد؛ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ يك ﺭوﺑﺎﺕ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ ﺗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺍﻭﺭﺩﻥ ﺗﻮ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﻭ مخفى اش ﮐﺮﺩند ﻭ ﺑﺎ يك ﻣﺎﯾﻌﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﭙﺮﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ، ﺍﺛﺮ ﺑﻮ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ، ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻧﺪ.
* ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ همان ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻭ ۷-۸ ﺗﺎ ﺭﻭﺑﺎﻩ ديگه آمدن ﺳﺮ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺍﻭﻝ ﻭ ﻫﺮﭼﯽ ﮔﺸﺘﻨﺪ ﻣﺮﻏﻬﺎ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩند ﻫﺮ ﭼﯽ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﻮ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﻭ آن ۷-۸ ﺗﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻟﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮔﺸﺘﻦ ﮐﺮﺩ.
 ﺟﺎﻟﺒﯿﺶ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﯽ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﯿﮕﺸﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺳﺮﺷﻮ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﻭﺭ مى شدند ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻮ ﻣﯿﮑﺸﯿد!؟ محققين ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﻢ ﮐﻤﯽ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻣﺮغ ها ﺭﻭ ﺩﻳﺪ.
 ﺍﯾﻦ ﺩﻓﻌﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ، ﺭﻭﺑﺎﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺮغ ها ﺭﻭ ﺑﺎ ﺩﻧﺪاﻥ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩ.
* ﺍﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ آمدن ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ هماﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺳﻮﻡ ﺑﺮﺩﻧﺪ و بوى مرغها را با اسپرى پاك كردند. ﺭﻭﺑﺎﻫﻬﺎ ﻭﻗﺘﯽ دوباره ﺭﺳﯿﺪﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﮔﻮﺩﺍﻟﻬﺎ ﺭا ﮔﺸﺘﻦ ﻭ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻨﺪ.
ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻝ ﺭﻭ نشان ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﺴﺖ ﻭ ﺟﻮ ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ماﻧﺪ، يك ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻧﺰﺩﯾﮑﺶ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﭼﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﺪﻥ ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺮﺩﻩ .
 ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻻﺷﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮑﯽ ﺑﺮﺩند ﻭ ﮐﻠﯽ آﺯﻣﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﻗﯿﻘﺎً ﻋﮑﺴﻬﺎ ﻭ آﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺕ نشاﻥ مى دهد ﺍﯾﻦ ﺣﯿﻮاﻥ ﺑﺮﺍﺛﺮ ﯾﮏ ﺷﻮﮎ ﻋﺼﺒﯽ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻩ.
 ﻭ….
* ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮐﻪ ﻧﻤﺎﺩ ﻣﮑﺮ ﻭ ﺣﯿﻠﻪ ﮔﺮﯼ ﺩﺭ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ مى كند ﺻﺪﺍﻗﺘﺶ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯿﺰند ﻭ ﻣﯿﻤﯿﺮﻩ.
 ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﻤﯿﺮﻩ.
 ﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ كه ﻣﯿﺎيند ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺯباﻥ مى آورند ﺑﻌﺪ ﺟﺎلب اينكه ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﻭغ هاﺷﻮﻥ آﺷﮑﺎﺭ مى شود ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﻩ ﻣﻴﺮوند ﻭ ﺍﺻﻼً ﻭ ﺍﺑﺪﺍً ﻫﻢ ﺧﻢ ﺑﻪ اﺑﺮﻭ نمى آورند ﻭ ﺍﺳﻔﻨﺎﮐﺘﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ  خودمان  را شیعه  مولا علی بدانیم غزا دار امام حسین (ع)
ﭼﻘﺪﺭ زشت است ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺍﺯﺵ ﺩﺭ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﭘﯿﺸﯽ ﺑﮕﯿﺮند.

* ﭼﻘﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ.
ﺍﯾﻦ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ گرچه ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺟﺎلبى ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺖ...

یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ .:. 13:26 PM .:. ذاکر

بازديد : 716

سرهنگ نیروی ویژه اسرائیلی ..یلون شاحاک در عراق

 

توسط رزمندگان حزب الله شکار شد...الله اکبر✋🌹


نزف اليكم خبر مفرح جدا جدا 
العقيد في الجيش الاسرائيلي (يوسي ايلون شاحاك) من لواء جولاني رقم الرتبه العسكريه (Re34356578765Az231434) رجال الله يلقون القبض عليه في العراق


چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ .:. 4:10 AM .:. ذاکر

بازديد : 828

 

اگر روحیه بسیجی کنار برود

 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای براساس "بینشی قرآنی" جایگاهی والا برای تاریخ قائل هستند: «اگر تاریخ یک چیز اصلی نبود، قرآن با این عظمت- که اصلاً برنامه‌ی انسان‌سازی و برنامه‌ی بشریت است - تاریخ را وارد خودش نمی‌کرد... بنابراین، تاریخ مهم است.»(۱۳۷۰/۱۱/۰۸)

در این بینش "درس و عبرت‌گیری" از تاریخ مسئله‌ی اصلی است: «قرآن به ما می‌گوید: نگاه کنید و از گذشته‌ی تاریخ، درس بگیرید... قرآن‌که صادق مصدِّق است، ما را به عبرت گرفتن از تاریخ دعوت می‌کند.»(۱۳۷۵/۰۳/۲۰) این نگاه به تاریخ بر پایه مهم تغییر نیافتن "جبهه‌بندی‌های اصلی بشر" در طول تاریخ متکی است: «رنگ‌های زندگی عوض می‌شود، روش‌های زندگی عوض می‌شود؛ اما پایه‌های اصلی زندگی بشر و جبهه‌بندی‌های اصلی بشر، تغییری پیدا نمی‌کند.»(۱۳۷۹/۰۱/۰۲)

لازمه‌ی عبرت‌گیری از تاریخ "دغدغه داشتن نسبت به آینده" است. می‌توان با استخراج و فهمِ عمیق درس‌ها و عبرت‌ها، ضمن شناخت نقش خود، نسبت به وظایف خود آگاه شد: «در تاریخ چیزی هست که اگر بخواهیم از آن عبرت بگیریم، باید دغدغه داشته باشیم. این دغدغه، مربوط به آینده است... تاریخ یعنی من و شما... ببینیم در کدام قسمتِ داستان قرار گرفته‌ایم. بعد ببینیم کسی که مثل ما در این قسمت قرار گرفته بود، آن روز چگونه عمل کرد که ضربه خورد؟ مواظب باشیم آن طور عمل نکنیم.»(۱۳۷۵/۰۳/۲۰)

یکی از اصلی‌ترین وقایع تاریخی که با نگاهِ درس آموزی و عبرت‌گیری از سوی رهبری مورد توجه قرار گرفته ماجرای "قیام امام حسین‌علیه‌السلام " ‌و نهضت عاشوراست. در بحث عبرت‌های عاشورا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سؤالی مهم و بنیادین را مطرح می‌کنند: «ببینیم چه شد که پنجاه سال بعد از درگذشت پیغمبر صلوات‌اللَّه‌و‌سلامه‌علیه، جامعه اسلامی به آن حدّی رسید که کسی مثل امام حسین علیه‌السلام، ناچار شد برای نجات جامعه اسلامی، چنین فداکاری‌ای بکند؟... آن جامعه‌اسلامی، چه آفتی پیدا کرد که کارش به یزید رسید؟»(۱۳۷۱/۰۴/۲۲)
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21591/C/13910902_0121591.jpg
مجموعه پوستر |  «عبرت‌های عاشورا»
رهبر انقلاب به قربانگاه رفتن امام حسینعلیه‌السلام پنجاه سال بعد از درگذشت پیغمبرصلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم و حاکم شدن شخصی چون یزید بر جامعه‌ی اسلامی را نتیجه‌ی یک بیماری در جامعه‌ی آن زمان دانسته و شناخت این بیماری و آفت را برای جامعه‌ی اسلامیِ امروز ایران فوری‌تر از سایر درس‌ها و عبرت‌های عاشورا می‌دانند: «اگر بیماری‌ای وجود دارد که می‌تواند جامعه‌ای را که در رأسش کسانی مثل پیغمبراسلام و امیرالمؤمنین علیهما‌السلام بوده‌اند، در ظرف چند ده سال به آن وضعیت برساند، این بیماری، بیماری خطرناکی است و ما هم باید از آن بترسیم... جامعه ما خیلی باید مواظب باشد که به آن بیماری دچار نشود. عبرت، این‌جاست! ما باید آن بیماری را بشناسیم؛ آن را یک خطر بزرگ بدانیم و از آن اجتناب کنیم. به‌نظر من این پیام عاشورا، از درس‌ها و پیام‌های دیگر عاشورا برای ما امروز فور‌ی‌تر است.»(۱۳۷۱/۰۴/۲۲)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو عامل را به عنوان عوامل اصلی این گمراهی معرفی کرده‌اند: «دو عامل، عامل اصلی این گمراهی و انحراف عمومی است: یکی دورشدن از ذکر خدا که مظهر آن نماز است. فراموش کردن خدا و معنویت؛ حساب معنویت را از زندگی جدا کردن... دوم «واتّبعوا الشهوات»؛ دنبال شهوت‌رانی‌ها رفتن؛ دنبال هوس‌ها رفتن و در یک جمله: دنیاطلبی. به فکر جمع‌آوری ثروت، جمع‌آوری مال و التذاذ به شهوات دنیا افتادن. این‌هارا اصل دانستن و آرمان‌ها را فراموش کردن. این، درد اساسی و بزرگ است. ما هم ممکن است به این درد دچار شویم.»(۱۳۷۱/۰۴/۲۲)

رهبر انقلاب اسلامی حفظ ارزش‌ها را ضامن دوامِ نظام امامت دانسته و از بین رفتن ارزش‌ها، فراموشی آرمان‌ها و انزوای جوانان مومن را زمینه‌ساز انحراف و گمراهی می‌دانند: «اگراین ارزش‌ها را نگه داشتید، نظام امامت باقی می‌ماند. آن وقت امثال حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاة والسّلام، دیگر به مذبح برده نمی‌شوند. اما اگر این‌ها را از دست دادیم چه؟ اگر روحیه‌ی بسیجی را ازدست دادیم چه؟ اگربه جای توجه به تکلیف و وظیفه و آرمان الهی، به فکر تجملات شخصی خودمان افتادیم چه؟ اگر جوان بسیجی را، جوان مؤمن را، جوان بااخلاص را درانزوا انداختیم و آن آدم‌پرروىِ افزون‌خواهِ پرتوقّعِ بی‌صفاىِ بی‌معنویت را مسلط کردیم چه؟ آن‌وقت همه چیز دگرگون خواهد شد... باید در مقابل انحرافی که‌ ممکن است دشمن بر ما تحمیل کند، بایستیم. پس، عبرت‌گیری از عاشورا این است که نگذاریم روح انقلاب در جامعه منزوی و فرزند انقلاب گوشه‌گیر شود. عده‌ای مسائل را اشتباه گرفته‌اند.»(
چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ .:. 4:7 AM .:. ذاکر

بازديد : 828

در عاشورا دعوا بين دو نوع ديندارى بود، يكى ديندارى تا مرز فداء و ايثار جان و مال و اسارت بچه ها و زنان و شلاق، و ديگرى ديندارى تا مرز امنيت و رفاه و احترام اجتماعى و ثروت!

بعضى آرزو دارند به هر قيمتى پير شوند و در رختخواب بميرند، اين تنها آرزويشان هست، بزرگ ترين آرزويشان پير شدن و در رختخواب مردن است، چنين كسانى با همه چيز به شرط چاقو رو به رو می شوند، يعنى به شرط منافع خودشان، چون هدف، زنده ماندن است. 
هدف اين ها زندگى به هر قيمت ولو يك روز بيشتر است.

اين يك نوع مذهبى بودن است، يك نوع ديگر هم، مذهبى بودن ياران حسين است كه در راه كربلا قاسم كه يك نوجوان سيزده ساله است، می گويد ما داريم به سمت مرگ می رويم، امام از او می پرسد كه نظرت راجع به مرگ چيست؟ 
می گويد "احلى من العسل" 👈مرگى كه در راه حقيقت و خداست، از عسل شيرين تر است. 
اين هم يك جور مذهب است، يك عده هم مذهبى هايى هستند كه به چيزى ايمان ندارند، مذهب برايشان فقط يك فرم اجتماعى است، يك روش زندگى در كنار بقيه روش هاست، ايده و عقيده ندارند، فقط تاكتيك دارند، و آن هم هر روز عوض می شود، چون هدف تامين منافع است كه هر روز بايد به يك نحو تامين شود، و اين ها براساس منافع تصميم می گيرند، نه بر اساس عقاید.

🔴امام فرمودند كه اين ها انسان هاى آزاد نيستند، برده اند، برده زندگى به هر قيمت، مذهبى اند ولى مذهب شان، مذهب چانه زنى و چرتكه اندازى است، مذهبى ها زيادند ولى بلاء كه بيايد، ابتلای سرخ و خونين كه بيايد، دينداران كم اند. 
همين هايى كه خيلى زيادند، كم می شوند
تعبير من از اين تيپ آدم ها اين است كه اين ها در حكم چهارپايان سياسى هستند كه هميشه در خدمت قدرت هاى يزيدى اند، ولو به امام حسين هم احترام بگذارند. 

👈هواداران سكوت و سازش براى يك روز زندگى بيشتر، هواداران دين بدون جهاد، تقوى بدون شهادت، ايمان بدون رنج. 

👈👈در حالی كه امام حسين می گويد: " مجاهَدَةَ العَدُوِّ فرضٌ على جميع الاُمّة لو تركوا الجهاد لَأَتاهم العَذابُ "
✅❇️نبرد خونين با دشمنان واجب دينى است بر همه مردم، جامعه اى كه جهاد را ترك كند، از هر طرف عذاب بر سرش خواهد ريخت، در دنيا و آخرت.


چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ .:. 3:51 AM .:. ذاکر

بازديد : 830

 

 

مهر/ فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتي در مرزهاي شرقي ايران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کيلومتر آنسوي مرزهاي ايران است و در صورت عبور هر تهديدي از اين حد آن را در نطفه خفه مي کنيم.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پيام رزمايش نيروهاي مسلح که در قصر شيرين برگزار خواهد شد براي ملت ما امنيت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسيجي آنان از توان بالايي براي دفاع از مرزهاي گسترده کشور برخوردار هستند.

وي افزود: کشورهاي منطقه بدانند که خودشان اين ظرفيت و قابليت و توان براي برقراري امنيت را دارند و نيازي به حضور کشورهاي بيگانه نيست و پيام ديگر اين رزمايش براي آنهاکه خيال خام تعدي و تجاوز دارند اين است که بدانند در اين کشور سربازان و بسيجيان انگشت روي ماشه‌اي وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمايي هر تهديدي آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نشان دهند.

امير پوردستان در خصوص تمهيدات انجام شده در مرزهاي شرقي گفت: بخش کوچکي از داعش به صورت هوادار در ديالي بوده و بخشي از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه اي از طالبان با او بيعت کردند و نزديک شدند اما در نزديکي مرزهاي ما نيستند.

وي ادامه داد: عناصر اطلاعاتي ما و سيستم هاي شنود ما دقيقا تسلط و اشراف اطلاعاتي دارند و جاي هيچ نگراني نيست.

امير پوردستان در پايان گفت: ما در آنسوي مرزها خط قرمز ۴۰ کيلومتري تعريف کرديم که اگر بخواهند از اين خط عبور کنند قطعابا پاسخ کوبنده جمهوري اسلامي ايران مواجه مي شوند.

شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:51 PM .:. ذاکر

بازديد : 978

🌙🌍انتشار فیلم تونل‌های زیرزمینی نظامیان ایران اسلامی که در آن موشک‌های بالستیک آماده پرتاب نگه‌داری می‌شود بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشت.

♦️پایگاه خبری رژیم صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) نوشت: این یکی از چندصد پایگاه موشکی با عمق 500 متر زیرزمین است که در سراسر ایران پخش شده‌اند. هدف ایران از افشا کردن این تونل‌ها، نشان دادن تدوام برنامه موشکی ایران علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت و توافق هسته‌ای است.

♦️شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پایگاه نشان داده شده مملو از موشک‌های میان برد و دوربرد آماده شلیک بود که فقط یکی از چندین پایگاه مخفی در سراسر ایران است.

♦️خبرگزاری آلمان نوشت: این تصاویر فقط یک روز بعد از تصویب شدن برجام در مجلس و سه روز پس از آزمایش موفق موشک بالستیک جدید ایران که ممکن است قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده باشد، پخش شدند.

♦️یاهو نیوز نوشت: نمایش تونل‌های زیرزمینی درپی فشارهای قانون‌گذاران بوده تا ثابت شود برنامه نظامی ایران با توافق هسته‌ای تضعیف نشده است.

♦️شبکه خبری سی‌ان‌ان (CNN) مجموعه تونل‌های زیرزمینی ایران را به صحنه فیلم‌های جیمز باند تشبیه کرد و نوشت: کوهستانی بظاهر نفوذ ناپذیر مملو از مردانی یونیفورم پوش و موشک‌های خطرناک سوار بر لانچر که در تونل بسیار طولانی زیر زمین قرار گرفته‌اند. تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.

♦️یورونیوز نوشت: تونل‌هایی به طول چندصد متر و ارتفاع ده متری، با موشک‌ها و سخت‌افزارهای جنگی پر شده بودند. ایران  قصد داشت بگوید این نمایش در واکنش به قدرت‌نمایی دولت‌های غربی و روی میز بودن گزینه نظامی است.

♦️پایگاه خبری شبکه آمریکایی اِی‌بی‌سی (ABC news) نوشت: فرمانده  نظامی ایران اعلام کرده است که ایران هیچ جنگی را آغاز نخواهد کرد ولی اگر دشمن اشتباهی مرتکب شود، پایگاه‌های موشکی مانند آتش‌فشان از زیر زمین فوران خواهند کرد.

♦️پایگاه خبری بازفید (buzzfeed) تصاویر پخش شده از تلویزیون ایران در راستای تقویت نمایندگان مجلس بود اما ویدئو به تنهایی نتوانست بینندگان را زیاد بترساند، زیرا حرکت زیاد دوربین، کات‌های سریع و نماهای لرزان بیشتر شبیه فیلم‌های مایکل بِی بود.

♦️روزنامه‌های واشنگتن پست (washingtonpost)، دیلی استار (Daily Star)، هاآرتص (Haaretz) و پایگاه خبری دیلی بیست (daily beast) به بازنشر خبرهای آسوشیتد پرس و خبرگزاری فرانسه اکتفا کرده و پخش تصاویر تونل‌های زیرزمینی را خودنمایی سپاه توصیف کردند.

 

شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:30 PM .:. ذاکر

بازديد : 976

 

افسران - اهل کوفه نبودن،یعنی...
شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:21 PM .:. ذاکر

بازديد : 973


حضرت آقا: چرا مسلم بن عقیل را با این‌که میدانستید نماینده‌ی امام است، تنها گذاشتید؟! آمده بود و با او بیعت هم کرده بودید. قبولش هم داشتید. به عوام کاری ندارم. خواص را میگویم. چرا هنگام عصر و سرِ شب که شد، مسلم را تنها گذاشتید تا به خانه‌ی طوعه پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمیگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر میرسید، آن صد نفر دور مسلم را میگرفتند. خانه‌ی یکیشان را مقرّ فرماندهی میکردند. میایستادند و دفاع میکردند. مسلم، تنها هم که بود، وقتی خواستند دستگیرش کنند، ساعتها طول کشید. سربازان ابن زیاد، چندین بار حمله کردند؛ مسلم به تنهایی همه را پس زد. اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر میتوانستند دستگیرش کنند؟! باز مردم دورشان جمع میشدند. پس، خواص در این مرحله، کوتاهی کردند که دوْر مسلم را نگرفتند.
ببینید! از هر طرف حرکت میکنیم، به خواص میرسیم. تصمیم‌گیری خواص در وقت لازم, تشخیص خواص در وقت لازم، گذشت خواص از دنیا در لحظه‌ی لازم، اقدام خواص برای خدا در لحظه‌ی لازم. اینهاست که تاریخ و ارزشها را نجات میدهد و حفظ میکند! در لحظه‌ی لازم، باید حرکت لازم را انجام داد. اگر تأمّل کردید و وقت گذشت، دیگر فایده ندارد.

دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوز XP بدون رمز عبور!   

دو راه جالب جهت نفوذ به ويندوز XP بدون رمز عبور!

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .

همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار user هاي مختلف فراهم کرد .

 حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟.

  در اين حالت چند راه نفوذ هست و آن اين است که در هنگام ظاهر شدن منوي کاربران در ابتدا ، دو بار کليدهايALT+CTRL+ DELETE را فشار دهيد سپس در قسمت نام کلمه administrator را تايپ کرده و قسمت password را خالي بگذاريد و Ok را بزنيد در اين حال وارد سيستم مي شويد.

 

حال اگر در هنگام نصب ويندوز Xp برايAdmin پسورد گذاشته باشند چه كار كنيم؟

 

براي اين كار قبل يا هنگام بالا آمدن ويندوز كليد F8 را زده سپس بسته به نوع نياز خود بكي از گزينه هاي Safe Mode را انتخاب كنيد.

 

بعد از وارد شدن به ويندوز در منو Start كليك كنيد سپس گزينه RUN را انتخاب كرده ودر جاي خالي عبارت Control userpasswords2 را تايپ كنيد.

 پنجره باز شده داراي 2 TAB به نام هايUsers & Advanced مي باشد.

 TAB Users را انتخاب كرده و تيك گزينه:User must enter a username and password to use this computer را برداريد.

 با برداشتن تيك اين گزينه ديگر هنگام ورود به ويندوز از شما پسورد گرفته نمي شود.

 حالا با استفاده از گزينه Add مي توان نام كاربري را به آن اضافه و با استفاده از گزينه Remove مي توان نام كاربري را حذف كرد همچنين با استفاده از گزينه Properties مي توان ميزان دسترسي كاربران به ويندوز را تعيين كرد.

در ضمن این راهها همیشه جواب نمیدن من حدود دو سال دنبال این کار بودم و بیش از ده روش برای این کار یاد گرفتم که هیچ کدوم قطعی نبود اما بالاخره یه راه صددرصد تضمینی یاد گرفتم که همیشه جواب میده و تو اینترنت ۱۹۰ دلار قیمتش بود من اونو از اینترنت دزدیدم ( شاید روشش رو بعدا یاد بدم )

بستگی داره چند نفر اینمطلبو لایک کنن

پوست سگ با دباغی پاک نمیشود

 

افسران - قابل توجه ، پوست سگ با دباغی پاک نمیشود اهل دلاش فهمیدن منظورمو


  حالا برخی هرچقدر از آمریکا تعریف کنید بازم آمریکا آمریکاست و تعریف و تمجید شما باعث نمیشه ازخباثتش کم کنه ، به قول معروف پوست سگ با دباغی پاک نمیشود یعنی هرچقدر هم پوست سگ رو دباغی کنید باز هم ذات نجسی دارد

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ .:. 19:1 PM .:. ذاکر

بازديد : 59

ا

افسران - اعدام آیت الله؛ خودکشی سیاسی آل سعود

...آل سعود تصور می کنند که این اقدام، نشانگر قدرت آنهاست و پایگاه مردمی، اجتماعی و سیاسی این رژیم نامشروع و غیر مردمی و غیر دموکراتیک در داخل سعودی را تحکیم و تقویت خواهد کرد؛ اما ارزیابی های کارشناسان و تحلیلگران اوضاع، کاملا عکس این برداشت را نشان می دهد و تاکید می کند که اعدام آیت الله، یک اشتباه تاریخی خواهد بود که جبران آن، از عهده سران بی تدبیر و خودرأی و استبدادپیشه کنونی سعودی خارج خواهد بود...

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ .:. 18:56 PM .:. ذاکر

بازديد : 60

 
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺎﻟﻬﺎﯼ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ يك ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺣﺶ ﺭﻭ ﭘﺨﺶ ﻣﯿﮑﺮﺩ.
نشاﻥ مى داد يك ﮔﺮﻭﻩ ﻣﺤﻘﻖ يك ﺳﺮﯼ ﻻﺷﻪ ﻣﺮﻍ ﺭﻭ ﺩﺍﺧﻞ يك ﺗﻮﺭﯼ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﻭ ﭼﻨﺪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺑﻪ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎﯼ ۱۰-۲۰ ﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺣﻔﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩند. ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ يك ﺭﻭﺑﺎﻩ آﻣﺪ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ يك ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﻻﺷﻪ ﻯ ﻣﺮغ ها ﺭﻭ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ؛ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺗﯿﻢ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﻻﻥ مى رود ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻯ ﮔﻠﻪ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﺭﻭ مى آورد؛ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ يك ﺭوﺑﺎﺕ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ ﺗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺍﻭﺭﺩﻥ ﺗﻮ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﻭ مخفى اش ﮐﺮﺩند ﻭ ﺑﺎ يك ﻣﺎﯾﻌﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﭙﺮﯼ ﮐﺮﺩﻧﺪ، ﺍﺛﺮ ﺑﻮ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ، ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺮﺩﻧﺪ.
* ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﻌﺪ همان ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻭ ۷-۸ ﺗﺎ ﺭﻭﺑﺎﻩ ديگه آمدن ﺳﺮ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺍﻭﻝ ﻭ ﻫﺮﭼﯽ ﮔﺸﺘﻨﺪ ﻣﺮﻏﻬﺎ ﺭﻭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﺮﺩند ﻫﺮ ﭼﯽ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﻮ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﻭ آن ۷-۸ ﺗﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻟﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﮔﺸﺘﻦ ﮐﺮﺩ.
 ﺟﺎﻟﺒﯿﺶ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﯽ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﻣﯿﮕﺸﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺳﺮﺷﻮ ﺑﺎﻻ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﻭﺭ مى شدند ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﻮ ﻣﯿﮑﺸﯿد!؟ محققين ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺳﯿﻢ ﮐﻤﯽ ﺭﻭﯼ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﮐﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﻣﺮغ ها ﺭﻭ ﺩﻳﺪ.
 ﺍﯾﻦ ﺩﻓﻌﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ، ﺭﻭﺑﺎﻩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻣﺮغ ها ﺭﻭ ﺑﺎ ﺩﻧﺪاﻥ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺮﺩ.
* ﺍﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺱ آمدن ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ هماﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﻭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺗﻮﺭﯼ ﺭﻭ ﺑﻪ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺳﻮﻡ ﺑﺮﺩﻧﺪ و بوى مرغها را با اسپرى پاك كردند. ﺭﻭﺑﺎﻫﻬﺎ ﻭﻗﺘﯽ دوباره ﺭﺳﯿﺪﻥ ﻫﺮﭼﯽ ﮔﻮﺩﺍﻟﻬﺎ ﺭا ﮔﺸﺘﻦ ﻭ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﻭ ﺑﻮ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻓﺘﻨﺪ.
ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺍﻭﻝ ﺭﻭ نشان ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﺴﺖ ﻭ ﺟﻮ ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﺧﻞ ﮔﻮﺩﺍﻝ ﺩﻭﻡ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ماﻧﺪ، يك ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻧﺰﺩﯾﮑﺶ ﺭﻓﺘﻨﺪ ﻭ ﭼﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﺪﻥ ﮐﺎﻣﻼً ﻣﺮﺩﻩ .
 ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻻﺷﻪ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺮﮐﺰ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮑﯽ ﺑﺮﺩند ﻭ ﮐﻠﯽ آﺯﻣﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﻗﯿﻘﺎً ﻋﮑﺴﻬﺎ ﻭ آﺯﻣﺎﯾﺸﺎﺕ نشاﻥ مى دهد ﺍﯾﻦ ﺣﯿﻮاﻥ ﺑﺮﺍﺛﺮ ﯾﮏ ﺷﻮﮎ ﻋﺼﺒﯽ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻩ.
 ﻭ….
* ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮐﻪ ﻧﻤﺎﺩ ﻣﮑﺮ ﻭ ﺣﯿﻠﻪ ﮔﺮﯼ ﺩﺭ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻫﺴﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ مى كند ﺻﺪﺍﻗﺘﺶ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﺳﺘﺎﺵ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﮑﺘﻪ ﻣﯿﺰند ﻭ ﻣﯿﻤﯿﺮﻩ.
 ﺍﺯ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﻤﯿﺮﻩ.
 ﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ كه ﻣﯿﺎيند ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﻪ ﺯباﻥ مى آورند ﺑﻌﺪ ﺟﺎلب اينكه ﺣﺘﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭﻭغ هاﺷﻮﻥ آﺷﮑﺎﺭ مى شود ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﻩ ﻣﻴﺮوند ﻭ ﺍﺻﻼً ﻭ ﺍﺑﺪﺍً ﻫﻢ ﺧﻢ ﺑﻪ اﺑﺮﻭ نمى آورند ﻭ ﺍﺳﻔﻨﺎﮐﺘﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ  خودمان  را شیعه  مولا علی بدانیم غزا دار امام حسین (ع)
ﭼﻘﺪﺭ زشت است ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺳﻪ ﮐﻪ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﺍﺯﺵ ﺩﺭ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﺍﺧﻼﻗﯽ ﭘﯿﺸﯽ ﺑﮕﯿﺮند.

* ﭼﻘﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻄﻠﺐ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ.
ﺍﯾﻦ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ گرچه ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺟﺎلبى ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﺎ ﺩﺍﺷﺖ...

یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ .:. 13:26 PM .:. ذاکر

بازديد : 154

سرهنگ نیروی ویژه اسرائیلی ..یلون شاحاک در عراق

 

توسط رزمندگان حزب الله شکار شد...الله اکبر✋🌹


نزف اليكم خبر مفرح جدا جدا 
العقيد في الجيش الاسرائيلي (يوسي ايلون شاحاك) من لواء جولاني رقم الرتبه العسكريه (Re34356578765Az231434) رجال الله يلقون القبض عليه في العراق


چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ .:. 4:10 AM .:. ذاکر

بازديد : 270

 

اگر روحیه بسیجی کنار برود

 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای براساس "بینشی قرآنی" جایگاهی والا برای تاریخ قائل هستند: «اگر تاریخ یک چیز اصلی نبود، قرآن با این عظمت- که اصلاً برنامه‌ی انسان‌سازی و برنامه‌ی بشریت است - تاریخ را وارد خودش نمی‌کرد... بنابراین، تاریخ مهم است.»(۱۳۷۰/۱۱/۰۸)

در این بینش "درس و عبرت‌گیری" از تاریخ مسئله‌ی اصلی است: «قرآن به ما می‌گوید: نگاه کنید و از گذشته‌ی تاریخ، درس بگیرید... قرآن‌که صادق مصدِّق است، ما را به عبرت گرفتن از تاریخ دعوت می‌کند.»(۱۳۷۵/۰۳/۲۰) این نگاه به تاریخ بر پایه مهم تغییر نیافتن "جبهه‌بندی‌های اصلی بشر" در طول تاریخ متکی است: «رنگ‌های زندگی عوض می‌شود، روش‌های زندگی عوض می‌شود؛ اما پایه‌های اصلی زندگی بشر و جبهه‌بندی‌های اصلی بشر، تغییری پیدا نمی‌کند.»(۱۳۷۹/۰۱/۰۲)

لازمه‌ی عبرت‌گیری از تاریخ "دغدغه داشتن نسبت به آینده" است. می‌توان با استخراج و فهمِ عمیق درس‌ها و عبرت‌ها، ضمن شناخت نقش خود، نسبت به وظایف خود آگاه شد: «در تاریخ چیزی هست که اگر بخواهیم از آن عبرت بگیریم، باید دغدغه داشته باشیم. این دغدغه، مربوط به آینده است... تاریخ یعنی من و شما... ببینیم در کدام قسمتِ داستان قرار گرفته‌ایم. بعد ببینیم کسی که مثل ما در این قسمت قرار گرفته بود، آن روز چگونه عمل کرد که ضربه خورد؟ مواظب باشیم آن طور عمل نکنیم.»(۱۳۷۵/۰۳/۲۰)

یکی از اصلی‌ترین وقایع تاریخی که با نگاهِ درس آموزی و عبرت‌گیری از سوی رهبری مورد توجه قرار گرفته ماجرای "قیام امام حسین‌علیه‌السلام " ‌و نهضت عاشوراست. در بحث عبرت‌های عاشورا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سؤالی مهم و بنیادین را مطرح می‌کنند: «ببینیم چه شد که پنجاه سال بعد از درگذشت پیغمبر صلوات‌اللَّه‌و‌سلامه‌علیه، جامعه اسلامی به آن حدّی رسید که کسی مثل امام حسینعلیه‌السلام، ناچار شد برای نجات جامعه اسلامی، چنین فداکاری‌ای بکند؟... آن جامعه‌اسلامی، چه آفتی پیدا کرد که کارش به یزید رسید؟»(۱۳۷۱/۰۴/۲۲)
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21591/C/13910902_0121591.jpg
مجموعه پوستر |  «عبرت‌های عاشورا»
رهبر انقلاب به قربانگاه رفتن امام حسینعلیه‌السلام پنجاه سال بعد از درگذشت پیغمبرصلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم و حاکم شدن شخصی چون یزید بر جامعه‌ی اسلامی را نتیجه‌ی یک بیماری در جامعه‌ی آن زمان دانسته و شناخت این بیماری و آفت را برای جامعه‌ی اسلامیِ امروز ایران فوری‌تر از سایر درس‌ها و عبرت‌های عاشورا می‌دانند: «اگر بیماری‌ای وجود دارد که می‌تواند جامعه‌ای را که در رأسش کسانی مثل پیغمبراسلام و امیرالمؤمنین علیهما‌السلام بوده‌اند، در ظرف چند ده سال به آن وضعیت برساند، این بیماری، بیماری خطرناکی است و ما هم باید از آن بترسیم... جامعه ما خیلی باید مواظب باشد که به آن بیماری دچار نشود. عبرت، این‌جاست! ما باید آن بیماری را بشناسیم؛ آن را یک خطر بزرگ بدانیم و از آن اجتناب کنیم. به‌نظر من این پیام عاشورا، از درس‌ها و پیام‌های دیگر عاشورا برای ما امروز فور‌ی‌تر است.»(۱۳۷۱/۰۴/۲۲)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو عامل را به عنوان عوامل اصلی این گمراهی معرفی کرده‌اند: «دو عامل، عامل اصلی این گمراهی و انحراف عمومی است: یکی دورشدن از ذکر خدا که مظهر آن نماز است. فراموش کردن خدا و معنویت؛ حساب معنویت را از زندگی جدا کردن... دوم «واتّبعوا الشهوات»؛ دنبال شهوت‌رانی‌ها رفتن؛ دنبال هوس‌ها رفتن و در یک جمله: دنیاطلبی. به فکر جمع‌آوری ثروت، جمع‌آوری مال و التذاذ به شهوات دنیا افتادن. این‌هارا اصل دانستن و آرمان‌ها را فراموش کردن. این، درد اساسی و بزرگ است. ما هم ممکن است به این درد دچار شویم.»(۱۳۷۱/۰۴/۲۲)

رهبر انقلاب اسلامی حفظ ارزش‌ها را ضامن دوامِ نظام امامت دانسته و از بین رفتن ارزش‌ها، فراموشی آرمان‌ها و انزوای جوانان مومن را زمینه‌ساز انحراف و گمراهی می‌دانند: «اگراین ارزش‌ها را نگه داشتید، نظام امامت باقی می‌ماند. آن وقت امثال حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاة والسّلام، دیگر به مذبح برده نمی‌شوند. اما اگر این‌ها را از دست دادیم چه؟ اگر روحیه‌ی بسیجی را ازدست دادیم چه؟ اگربه جای توجه به تکلیف و وظیفه و آرمان الهی، به فکر تجملات شخصی خودمان افتادیم چه؟ اگر جوان بسیجی را، جوان مؤمن را، جوان بااخلاص را درانزوا انداختیم و آن آدم‌پرروىِ افزون‌خواهِ پرتوقّعِ بی‌صفاىِ بی‌معنویت را مسلط کردیم چه؟ آن‌وقت همه چیز دگرگون خواهد شد... باید در مقابل انحرافی که‌ ممکن است دشمن بر ما تحمیل کند، بایستیم. پس، عبرت‌گیری از عاشورا این است که نگذاریم روح انقلاب در جامعه منزوی و فرزند انقلاب گوشه‌گیر شود. عده‌ای مسائل را اشتباه گرفته‌اند.»(

در عاشورا دعوا بين دو نوع ديندارى بود، يكى ديندارى تا مرز فداء و ايثار جان و مال و اسارت بچه ها و زنان و شلاق، و ديگرى ديندارى تا مرز امنيت و رفاه و احترام اجتماعى و ثروت!

بعضى آرزو دارند به هر قيمتى پير شوند و در رختخواب بميرند، اين تنها آرزويشان هست، بزرگ ترين آرزويشان پير شدن و در رختخواب مردن است، چنين كسانى با همه چيز به شرط چاقو رو به رو می شوند، يعنى به شرط منافع خودشان، چون هدف، زنده ماندن است. 
هدف اين ها زندگى به هر قيمت ولو يك روز بيشتر است.

اين يك نوع مذهبى بودن است، يك نوع ديگر هم، مذهبى بودن ياران حسين است كه در راه كربلا قاسم كه يك نوجوان سيزده ساله است، می گويد ما داريم به سمت مرگ می رويم، امام از او می پرسد كه نظرت راجع به مرگ چيست؟ 
می گويد "احلى من العسل" 👈مرگى كه در راه حقيقت و خداست، از عسل شيرين تر است. 
اين هم يك جور مذهب است، يك عده هم مذهبى هايى هستند كه به چيزى ايمان ندارند، مذهب برايشان فقط يك فرم اجتماعى است، يك روش زندگى در كنار بقيه روش هاست، ايده و عقيده ندارند، فقط تاكتيك دارند، و آن هم هر روز عوض می شود، چون هدف تامين منافع است كه هر روز بايد به يك نحو تامين شود، و اين ها براساس منافع تصميم می گيرند، نه بر اساس عقاید.

🔴امام فرمودند كه اين ها انسان هاى آزاد نيستند، برده اند، برده زندگى به هر قيمت، مذهبى اند ولى مذهب شان، مذهب چانه زنى و چرتكه اندازى است، مذهبى ها زيادند ولى بلاء كه بيايد، ابتلای سرخ و خونين كه بيايد، دينداران كم اند. 
همين هايى كه خيلى زيادند، كم می شوند
تعبير من از اين تيپ آدم ها اين است كه اين ها در حكم چهارپايان سياسى هستند كه هميشه در خدمت قدرت هاى يزيدى اند، ولو به امام حسين هم احترام بگذارند. 

👈هواداران سكوت و سازش براى يك روز زندگى بيشتر، هواداران دين بدون جهاد، تقوى بدون شهادت، ايمان بدون رنج. 

👈👈در حالی كه امام حسين می گويد: " مجاهَدَةَ العَدُوِّ فرضٌ على جميع الاُمّة لو تركوا الجهاد لَأَتاهم العَذابُ "
✅❇️نبرد خونين با دشمنان واجب دينى است بر همه مردم، جامعه اى كه جهاد را ترك كند، از هر طرف عذاب بر سرش خواهد ريخت، در دنيا و آخرت.


چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ .:. 3:51 AM .:. ذاکر

بازديد : 270

 

 

مهر/ فرمانده نيروي زميني ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتي در مرزهاي شرقي ايران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کيلومتر آنسوي مرزهاي ايران است و در صورت عبور هر تهديدي از اين حد آن را در نطفه خفه مي کنيم.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پيام رزمايش نيروهاي مسلح که در قصر شيرين برگزار خواهد شد براي ملت ما امنيت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسيجي آنان از توان بالايي براي دفاع از مرزهاي گسترده کشور برخوردار هستند.

وي افزود: کشورهاي منطقه بدانند که خودشان اين ظرفيت و قابليت و توان براي برقراري امنيت را دارند و نيازي به حضور کشورهاي بيگانه نيست و پيام ديگر اين رزمايش براي آنهاکه خيال خام تعدي و تجاوز دارند اين است که بدانند در اين کشور سربازان و بسيجيان انگشت روي ماشه‌اي وجود دارد که آماده‌اند تا در صورت خودنمايي هر تهديدي آن را در نطفه خفه کنند و پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نشان دهند.

امير پوردستان در خصوص تمهيدات انجام شده در مرزهاي شرقي گفت: بخش کوچکي از داعش به صورت هوادار در ديالي بوده و بخشي از داعش در شمال افغانستان وجود دارد که مجموعه اي از طالبان با او بيعت کردند و نزديک شدند اما در نزديکي مرزهاي ما نيستند.

وي ادامه داد: عناصر اطلاعاتي ما و سيستم هاي شنود ما دقيقا تسلط و اشراف اطلاعاتي دارند و جاي هيچ نگراني نيست.

امير پوردستان در پايان گفت: ما در آنسوي مرزها خط قرمز ۴۰ کيلومتري تعريف کرديم که اگر بخواهند از اين خط عبور کنند قطعابا پاسخ کوبنده جمهوري اسلامي ايران مواجه مي شوند.

شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:51 PM .:. ذاکر

بازديد : 424

🌙🌍انتشار فیلم تونل‌های زیرزمینی نظامیان ایران اسلامی که در آن موشک‌های بالستیک آماده پرتاب نگه‌داری می‌شود بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشت.

♦️پایگاه خبری رژیم صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) نوشت: این یکی از چندصد پایگاه موشکی با عمق 500 متر زیرزمین است که در سراسر ایران پخش شده‌اند. هدف ایران از افشا کردن این تونل‌ها، نشان دادن تدوام برنامه موشکی ایران علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت و توافق هسته‌ای است.

♦️شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پایگاه نشان داده شده مملو از موشک‌های میان برد و دوربرد آماده شلیک بود که فقط یکی از چندین پایگاه مخفی در سراسر ایران است.

♦️خبرگزاری آلمان نوشت: این تصاویر فقط یک روز بعد از تصویب شدن برجام در مجلس و سه روز پس از آزمایش موفق موشک بالستیک جدید ایران که ممکن است قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده باشد، پخش شدند.

♦️یاهو نیوز نوشت: نمایش تونل‌های زیرزمینی درپی فشارهای قانون‌گذاران بوده تا ثابت شود برنامه نظامی ایران با توافق هسته‌ای تضعیف نشده است.

♦️شبکه خبری سی‌ان‌ان (CNN) مجموعه تونل‌های زیرزمینی ایران را به صحنه فیلم‌های جیمز باند تشبیه کرد و نوشت: کوهستانی بظاهر نفوذ ناپذیر مملو از مردانی یونیفورم پوش و موشک‌های خطرناک سوار بر لانچر که در تونل بسیار طولانی زیر زمین قرار گرفته‌اند. تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.

♦️یورونیوز نوشت: تونل‌هایی به طول چندصد متر و ارتفاع ده متری، با موشک‌ها و سخت‌افزارهای جنگی پر شده بودند. ایران  قصد داشت بگوید این نمایش در واکنش به قدرت‌نمایی دولت‌های غربی و روی میز بودن گزینه نظامی است.

♦️پایگاه خبری شبکه آمریکایی اِی‌بی‌سی (ABC news) نوشت: فرمانده  نظامی ایران اعلام کرده است که ایران هیچ جنگی را آغاز نخواهد کرد ولی اگر دشمن اشتباهی مرتکب شود، پایگاه‌های موشکی مانند آتش‌فشان از زیر زمین فوران خواهند کرد.

♦️پایگاه خبری بازفید (buzzfeed) تصاویر پخش شده از تلویزیون ایران در راستای تقویت نمایندگان مجلس بود اما ویدئو به تنهایی نتوانست بینندگان را زیاد بترساند، زیرا حرکت زیاد دوربین، کات‌های سریع و نماهای لرزان بیشتر شبیه فیلم‌های مایکل بِی بود.

♦️روزنامه‌های واشنگتن پست (washingtonpost)، دیلی استار (Daily Star)، هاآرتص (Haaretz) و پایگاه خبری دیلی بیست (daily beast) به بازنشر خبرهای آسوشیتد پرس و خبرگزاری فرانسه اکتفا کرده و پخش تصاویر تونل‌های زیرزمینی را خودنمایی سپاه توصیف کردند.

 

شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:30 PM .:. ذاکر

بازديد : 421

 

افسران - اهل کوفه نبودن،یعنی...
شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:21 PM .:. ذاکر

بازديد : 422


حضرت آقا: چرا مسلم بن عقیل را با این‌که میدانستید نماینده‌ی امام است، تنها گذاشتید؟! آمده بود و با او بیعت هم کرده بودید. قبولش هم داشتید. به عوام کاری ندارم. خواص را میگویم. چرا هنگام عصر و سرِ شب که شد، مسلم را تنها گذاشتید تا به خانه‌ی طوعه پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمیگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر میرسید، آن صد نفر دور مسلم را میگرفتند. خانه‌ی یکیشان را مقرّ فرماندهی میکردند. میایستادند و دفاع میکردند. مسلم، تنها هم که بود، وقتی خواستند دستگیرش کنند، ساعتها طول کشید. سربازان ابن زیاد، چندین بار حمله کردند؛ مسلم به تنهایی همه را پس زد. اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر میتوانستند دستگیرش کنند؟! باز مردم دورشان جمع میشدند. پس، خواص در این مرحله، کوتاهی کردند که دوْر مسلم را نگرفتند.
ببینید! از هر طرف حرکت میکنیم، به خواص میرسیم. تصمیم‌گیری خواص در وقت لازم, تشخیص خواص در وقت لازم، گذشت خواص از دنیا در لحظه‌ی لازم، اقدام خواص برای خدا در لحظه‌ی لازم. اینهاست که تاریخ و ارزشها را نجات میدهد و حفظ میکند! در لحظه‌ی لازم، باید حرکت لازم را انجام داد. اگر تأمّل کردید و وقت گذشت، دیگر فایده ندارد.

 

شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵ .:. 16:11 PM .:. ذاکر

بازديد : 423



به "زبیر "میگفتن سیف الاسلام، منا اهل البیت،فقط زبیر بود تو تشییع جنازه حضرت زهرا"س"
با شمشیرش میدونی چه گره هایی توراه اسلام بازکرد؟

به" ابن ملجم "میگفتن شیعه امیرالمومنین،خودش به امیرالمومنین گفت حب وعشق تو تو خون ورگ من هست...

"شمر"جانباز صفین بود و داشت به درجه رفیع شهادت میرسید 

میدونی؟
میدونی وقتی وارد قتلگاه شد زانو هاش رو بسته بود؟
از بس نماز شب خونده بود زانوهاش پینه شتری بسته بود.

میدونستی "عمرسعد"روز عاشورا نماز صبح که تموم کرد "قربت الی الله"
گفت واولین تیر رو به سوی خیمه "سیدالشهدا" نشونه زد؟

میدونستی همه اونایی که اومدن کربلا مسلمون بودن واهل نماز وروزه؟
همشونم "قربت الی الله"گفتن و اومدن برای کشتن" سیدالشهدا"...

"زهیر بن قین" عثمانی مسلک بود و اومد برای یاری ابی عبدالله!

"شمربن ذی الجوشن"هم نماز شبش ترک نمیشد ولی اومد برای کشتن
 ابی عبدالله...


بصیرت نداشته باشیم... خسر الدنیا والآخره میشیم
مواظب خودمون باشیم 
نکنه ما هم از مسیر دور بشیم
و روز ظهور تو جبهه دشمن باشیم

 

لمنار:ابوبکر بغدادی برای معالجه به ترکیه منتقل شده است
روزنامه المنار به نقل از "منابع آگاه خود" مدعی شد که ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در جریان حمله هوایی ارتش عراق زخمی شده و با هماهنگی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا برای معالجه به ترکیه منتقل شده است.
به گزارش نامه نیوز، این روزنامه فلسطینی در ادامه آورده است، دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا این وظیفه را با همکاری سازمان اطلاعات ترکیه انجام داده‌اند.

منابع مذکور گفته‌اند که دو تن از همراهان بغدادی که در حمله به کاروان وی در الانبار زخمی شده بودند و به دست نیروهای عراقی افتاده‌اند زخمی شدن رهبر داعش را تایید کرده‌اند.

اخیرا نیروی هوایی عراق کاروان ابوبکر بغدادی را در غرب الانبار هدف قرار داده که منجر به کشته شدن تعدادی از رهبران ارشد داعش شد. 

چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ .:. 20:45 PM .:. ذاکر

بازديد : 514

در تهران یکی میگفت: 
خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی...!

که آزادانه فریاد میزنند:
آزادی! آزادی! آزادی!

و عابران خسته می پرسند:
-آزادی چند؟

من عابری را دیدم که از راننده سؤال کرد:
- آزادی کجاست؟!

و راننده با لحنی معنادار گفت:
-رد کردی؛ " آزادی قبل از انقلاب بود! "

و من به او گفتم:
آری؛
از "غرب" که به میدان آزادی نگاه کنی٬
آزادی قبل از انقلاب است!

ولی از "میدان امام حسین(ع)" که به آزادی نگاه کنی٬ می بینی که آزادی٬ درست "بعد از انقلاب" قرار دارد...


پس بنگر که در کدامین سو ایستاده ای؛

طرف امام حسین(علیه السلام)

یا طرف غرب...؟


↙️↙️عاشقان ابا عبدالله↙️↙️

چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ .:. 11:42 AM .:. ذاکر

بازديد : 521

کاروان حامل سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش هنگام عزیمت از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم عراق در منطقه الکرابله ( از توابع شهرستان قائم در استان الانبار که 5کلیومتر با سوریه فاصله دارد ) هدف حمله هوایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع رسمی عراقی حمله به کاروان حامل ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را تایید کردند. به گفته خبرنگار شبکه، خبرها حاکی از آن است که کاروان وی در منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار گرفته است و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

عبدالله بدران خبرنگار شبکه در بغداد در گفتگویی در این خصوص گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کاروان حامل وی از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم در عراق حرکت کرده و وارد منطقه الکرابله در نزدیک مرزهای عراق و سوریه شد و هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات اطلاعاتی عراقی این کاروان متشکل از هفت دستگاه خودرو بوده است و این احتمال وجود دارد که البغدادی در جریان حرکت مخفیانه به سمت منطقه الکرابله برای شرکت در نشست با سرکرده های داعش در الانبار در این کاروان حضور داشته است.

 


برچسب‌ها: پاتوق یارانداعش
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 10:37 AM .:. ذاکر

بازديد : 649

افسران - .ً......

 

دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 9:51 AM .:. ذاکر

بازديد : 600

 
افسران - دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل


برچسب‌ها: پاتوق یارانارتشصیاد
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 9:42 AM .:. ذاکر

بازديد : 652

 

افسران - اگر عقب بنشنید،دشمن یک قدم به حلو می آید...

دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 9:37 AM .:. ذاکر

بازديد : 597

 

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث
در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند. 

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنشهایی که همچنان ادامه دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».

در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در بخشی از واکنش خود به خبر آزمایش موشک بالستیک دوربرد «عماد» نوشت: «از سال ۱۹۹۲ ایران بر تولید صنعت نظامی بومی و موشک‌ها، تانک‌ها و زیردریایی سبک تولید داخل تاکید کرده است.»

این خبرگزاری مطرح آمریکایی درباره توان موشکی ایران اینطور گزارش می‌دهد: «جمهوری اسلامی ادعا می‌کند که موشک‌های سطح به سطح با برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد موشک‌هایی که میتواند اسرائیل و پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد».

در گزارش شبکه سی‌‌ان‌ان آمریکا درباره آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» می‌خوانیم: «به گفته حسین دهقان وزیر دفاع ایران موشک عماد که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شد، اولین موشک دوربرد ایران است که میتواند تا لحظه اصابت موشک را هدایت کند».

شبکه فاکس نیوز آمریکا هم در بازتاب خبر موشک دوربرد جدید ایران به اظهارات «یوزی روبین» کارشناس موشکی اسرائیل استناد می‌کند که در آن این اسرائیلی به «دقت» موشک عماد اذعان می‌کند.

پایگاه آمریکایی «بلومبرگ» هم در واکنش به خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، سیاست ایران هراسی در منطقه را در پیش گرفته است.

در گزارش این پایگاه ادعا شده است: «این آزمایش احتمالا روابط ایران با پادشاهی‌های عربی نفتی را متشنجتر می‌کند چرا که آنها جمهوری اسلامی را به توسعه نفوذ خود با حمایت از ستیزه جویان شیعه در منطقه از قبیل یمن متهم می‌کنند».

 

ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺷﮑﻦ ﻣﺠﺮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﺴﺖ ﮐﻮﯾﺘﯽ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ، ﻭﯼ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﮑﻮﺏ ﮐﺮﺩ .

ﻣﺤﻤﺪ ﭘﯿﺸﮕﺮ " ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﯽ ﺍﺯ " ﻓﻬﺪ ﺍﻟﺸﻠﯿﻤﯽ " ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﺴﺖ ﮐﻮﯾﺘﯽ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻫﺎ ، ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﭼﺮﺍ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ، ﻓﯿﻠﻢ ﺍﺻﻠﯽ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﻫﺎﯼ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﻭ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﻣﻨﺎ ﺿﺒﻂ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ . " ﺍﻟﺸﻠﯿﻤﯽ " ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ، ﺳﻌﯽ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﻓﺮﺍﻓﮑﻨﯽ ، ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﺪ ، ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﺎﯾﯽ ‏( ﺗﻮﺳﻂ ﻣﺮﺩﻡ ‏) ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ، ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ﻭ ﺗﻮﯾﺘﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ! ﻣﺠﺮﯼ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﻟﻌﺎﻟﻢ ﺑﺎ ﻓﺮﺍﺳﺘﯽ ﻣﺜﺎﻝ ﺯﺩﻧﯽ ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻭﺍﺗﺲ ﺁﭖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﺗﮑﻨﻮﻟﻮﮊﯼ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﯾﻢ . ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﺴﺖ ﻋﺮﺏ ، ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺍﯾﻦ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺷﮑﻦ ﺩﺭﻣﺎﻧﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﻭ ﺑﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﺧﻮﺏ ﻫﺴﺖ !... ﺧﻮﺏ ﻫﺴﺖ .
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ .:. 22:44 PM .:. ذاکر

بازديد : 779


امیر پوردستان:آماده نشان دادن پیام سخت ایران به حکام نالایق سعودی هستیمدر ادامه تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا آماده هستیم تا پیام سخت، قاطع و کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به حکام نالایق سعودی نشان دهیم.l 
برچسب‌ها: پاتوق یارانارتش
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ .:. 19:26 PM .:. ذاکر

بازديد : 913


💥نزدیک پانصد ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻧﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮐﯽ ﻗﺘﻞ ﻋﺎﻡ ﺷﺪﻧﺪ
ﻭ ﻫﯿﭻ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺍﺯ " ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻋﺒﺎﺩﯼ " ﺩﺭ ﻧﯿﻮﻣﺪ ❗️
ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ❗️
ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﻫﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﻤﺪﺭﺩ ﻧﺸﺪﻧﺪ❗️
ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻧﻬﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ❗️
استاد شجریان کنسرتشو تعطیل نکرد ❗️
ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﻬﻤﺎﻧﻬﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﻧﺴﺎﺧﺖ❗️
ﭘﺎﺋو لو ﮐﻮﺋﯿﻠﻮ ﺍﺯ اﯾﻦ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﯿﻦ ﻧﺸﺪ❗️
ﺳﺮﺍﻥ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻧﮕﻔﺘﻨﺪ
ﮐﻤﭙﯿﻨﻬﺎ ، ﺗﻈﺎﻫﺮﺍﺕ ﻫﺎ ﺑﺮﭘﺎ ﻧﺸﺪ ...
ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﻫﺎ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺗﺸﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﻧﺰﺩ ❗️
"ﺣﻘﻮﻕ به شر" و "سازمان ملل " و انجمنها سازمانهای مفت خور و بی خاصیت ﮐﮑشون ﻫﻢ ﻧﮕﺰﯾﺪ ❗️

📢 📢 📢 مدتی پیش خبری درباره کشتن سگ های هار و ولگرد توسط شهرداری شیراز منتشر شد .
 جماعتی راه افتادند و کمپین درست کردند و قلاده گردنشان انداختند که همه ی ما سگ هستیم و این جنایت علیه سگیت است و رژیم جمهوری اسلامی جنایتکار است .گرچه کشتن " بی دلیل " حیوانات محکوم است ... ❗️اما کشتار انسان چی ❓👇❗️👇❓


قابل توجه آقایون شیرازی

❌جناب آقای شیرازی و دارو دسته اش چرا فاجعه ی منا رو محکوم نمی کنند ❓❗️
چرا صداشون در نمیاد ❓❗️
مگه نمیگفتند که راه بیت المقدس از عربستان میگذره و اول باید مکه و مدینه رو فتح کرد ❓❗️ پس چرا سکوت مرگبار اختیار کردند❓❗️
وقتش نیست که فتوای جهاد دهند و لباس جنگ بپوشند و مکه و مدینه
 رو فتح کنند❓❗️
❓چرا این وهابی های کثیف و نجس سعودی رو لعن نمی کنند ❓❗️
چرا تو شبکه های ماهواره ای شون و از جمله شبکه ی امام حسین (ع) هیچ خبری از محکوم کردن این فاجعه ی تروریستی نیست ❓❗️

✅ این است نتیجه ی طرز تفکر اسلام آمریکایی و شیعه ی انگلیسی ❗️
✅ این است کوروش پرستی القا شده از سوی صهیونیست ❗️
✅ این است ملی گرایی القا شده توسط غرب 

شیعیان ❗️ بصیرت ❗️


برچسب‌ها: پاتوق یارانبصیرت
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ .:. 19:19 PM .:. ذاکر

بازديد : 910



در طي يک سال گذشته عربستان سال بسيار پر تلاطمي را پشت سر گذاشت. پس از فوت ملک عبدالله، حوادث و بحران هاي سعودي ها نيز سرعت بيشتري گرفت. اين بحران ها که عربستان به دنبال بهره برداري از آن ها بود خود به عامل و ابزاري عليه موجوديت سعودي ها تبديل شده است. چرا که اين خاندان با بي تدبيري و بدون آينده نگري سياست خارجي و داخلي خود را بنا نهاده است و به همين جهت نتيجه کار مطابق پيش بيني ها محقق نخواهد شد. در اين ميان چهار مشکل و بحران بيش از ديگر مشکلات براي عربستان هزينه بر خواهد بود:

⭕️ کاهش قيمت نفت
عربستان براي مقابله با قدرت روز افزون ايران در منطقه به صورت عمدي اقدام به کاهش قيمت نفت کرد. چرا که تصميم گيران سعودي با رصد تحريم ها عليه ايران به اين نتيجه رسيده بودند که در صورت قطع درآمدهاي نفتي و کاهش بي سابقه آن، ايران از بسياري از حوزه هاي نفوذ و خواسته هاي خود در منطقه نيز دست خواهد کشيد. اما بر خلاف پيش بيني ها اين اقدام نه تنها تاثيري بر رفتار ايران در يک سال گذشته نداشته است بلکه سير حوادث کاملا در راستاي منافع ايران در منطقه پيش مي رود. از سوي ديگر عربستان با کسري بودجه بسيار بالايي روبرو شده است که روزنامه فايننشال تايمزآن را ٧٣ ميليارد دلار مي داند .

⭕️ حمايت از داعش
حمايت عربستان از تروريست هاي داعش نيز اشتباه ديگري بود که سعودي ها در عرصه خارجي مرتکب شدند. سقوط نظام سوريه به تنها هدف عربستان در چند سال گذشته تبديل شده بود. آن ها براي رسيدن به اين مهم از هيچ تلاشي کوتاهي نکردند و هزاران تروريست داعشي را مجهز و روانه سوريه کردند. حاصل و نتيجه اين کار کشته شدن ده ها هزار از مردم سوريه بود و بشار اسد در اين کشور نه تنها سقوط نکرد بلکه پس از گذشت چهارسال از بحران سوريه، کشورهاي غربي سرانجام در برابر بشار اسد کوتاه آمده و ديگر خواستار سقوط وي نيستند. در اين ميان عربستان وجهه خود را بار ديگر به عنوان حامي تروريسم نشان داد و به هيچ هدفي در اين مورد دست نيافت. اکنون به نظر مي رسد تروريست ها داعش به سمت رياض تغيير مسير دهند و اين کشور را وارد بحراني هويتي کنند. انفجارهاي اخير در اين کشور که داعش مسئوليت آن ها را به عهده گرفت شاهدي بر اين مدعاست.

⭕️ جنگ يمن
سعودي ها که در هدف خود يعني براندازي و سقوط نظام سوريه نااميد شده بودند اين بار به دنبال به قدرت رسيدن ملک سلمان، همسايه جنوبي خود يعني يمن را مورد حمله قرار دادند. پيش بيني آن ها اين بود که در مدت کوتاهي خواهند توانست يمن را اشغال کنند و مزدوران خود را در اين کشور به قدرت برسانند. اما با گذشت بيش از ٦ ماه از اين جنگ نه تنها سعودي ها به اهداف خود در يمن نرسيده اند بلکه استان هاي جنوبي عربستان نيز مورد حمله انقلابيون يمني قرار گرفته است. گزارش هاي غير رسمي نشان مي دهد در جنگ يمن بيش از ٦٠ ميليارد دلار زيان به عربستان وارد شده است. از سوي ديگر مردم يمن با تجاوز عربستان به کشورشان به دنبال تلاش براي آزادي استان هاي نجران، جيزان و عسير هستند که عربستان آن ها را تصرف و اشغال کرده است. جنگ يمن نيز که سعودي ها به دنبال آن بودند تا آن را بعد از ناکامي در جنگ سوريه به عنوان برگ برنده اي معرفي کنند اکنون به باتلاقي براي سعودي ها تبديل شده است.

⭕️ فاجعه منا
اما شايد بتوان بزرگترين بحران کنوني عربستان را بي کفايتي و بي تدبيري سعودي ها دانست. اين کشور که صاحب بزرگترين ذخاير نفت در دنيا است تاکنون نتوانسته سيستم مديريتي کارآمدي را تشکيل دهد. در جريان عيد قربان و مراسم رمي جمرات در منا بيش از ٤ هزار نفر از حجاج کشته شدند. فارغ از دليل اين حادثه، ناکارامدي و بي کفايتي سعودي ها بار ديگر ثابت شد. اين امر مي تواند مشروعيت داخلي آل سعود را بيش از پيش ضعيف تر کند. چرا که رژيمي که کارامدي داخلي نداشته باشد نمي تواند در سياست خارجي نيز موفق عمل کند و اکنون فاجعه منا بزرگترين نماد ناکارامدي ال سعود است .
برآيند چهار بحران فوق مي تواند عربستان را در دو عرصه داخلي و خارجي دچار تنگناهاي شديدي کند و در صورتي که اين کشور مسير درست تعامل با کشورها را در پيش نگيرد اين چهار بحران توانايي وارد کردن ضربات اساسي بر موجوديت و بقاي سعودي ها را دارد.


برچسب‌ها: پاتوق یارانعربستان
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ .:. 18:59 PM .:. ذاکر

بازديد : 904

  

صلابت بزرگ ایران، تغییر رویکرد عربستان

افسران - صلابت بزرگ ایران،  تغییر رویکرد عربستان
شیخ صهیب حبلی، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد اهل سنت صیدای لبنان برگزار شد، به حاثه دلخراش منا پرداخت و اعلام کرد: متاسفانه مراسم حج امسال به یک فاجعه مبدل شد و علت اصلی کشته شدن هزاران مسلمان تنها کوتاهی و اهمال کاری کسانی است که مدعی خادم الحرمینی هستند.

وی تاکید کرد: این فاجعه اتمام حجتی بود که اداره حج باید از دست آل سعود خارج شود، چرا که آنان نشان دادند توانایی و کفایت لازم برای خدمت به زائران خانه الهی را ندارند. اداره حج قطعا باید به سازمان همکاری اسلامی محول شود.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: آل سعود به جای اینکه به زائران خانه خدا خدمت کند، در خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خوی جنایتگری خود را با کشتار مردم مظلوم یمن به نمایش گذاشته است. حادثه منا، لکه ننگ جدیدی بر پیشانی آل سعود است که در آن هزاران حج گذار، مظلومانه جان دادند.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: جای تعجب نیست که عربستان سعودی این حجم از جنایت را در منطقه انجام می دهد، چرا که مسؤولیت اداره بهار عربی و در حقیقت بهار آمریکایی در کشورهای اسلامی نیز با این رژیم است.

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که عربستان سعودی در انجام وظایف خود در قبال جان باختگان ایرانی کوتاهی می کرد، سخنان مقتدرانه حضرت آیت الله خامنه ای موجب شد که آل سعود مراقب رفتار خود باشد و به عواقب اقدامات خود فکر کند.

وی در پایان ضمن تسلیت به مردم ایران، اعلام کرد: عربستان به جای اینکه بخواهد با دلایل بی اساس ایران را متهم کند، باید موضعی جدی علیه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

بازتاب آزمایش موشک «عماد» در رسانه‌های خارجی

 

افسران - موشک دوربرد بالستیک عماد برای نابوی شیطان خبیث
در بازتاب خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، رسانه‌های آمریکایی ضمن ادامه سیاست‌های ایران هراسی خود در منطقه به توانایی موشکی ایران اذعان کردند. 

بخشی از واکنش‌های رسانه‌های آمریکایی به آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» بدین شرح است؛ واکنشهایی که همچنان ادامه دارد.

روزنامه نیویورک تایمز در واکنش به خبر آزمایش موشک دوربرد عماد نوشت: «خبرگزاری نیمه رسمی فارس ایران گزارش داد که این کشور یک موشک جدید بالستیک دور برد هدایت شونده زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کرده است».

در گزارش روزنامه پرتیراژ آمریکایی در ادامه همچنین می‌نویسد که به برد و جزئیات بیشتری از آزمایش این موشک بالستیک اشاره نشده اما اعلام شده که موشک جدید هدایت شونده است و می‌تواند تا لحظه اصابت به هدف رهگیری و هدایت شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در بخشی از واکنش خود به خبر آزمایش موشک بالستیک دوربرد «عماد» نوشت: «از سال ۱۹۹۲ ایران بر تولید صنعت نظامی بومی و موشک‌ها، تانک‌ها و زیردریایی سبک تولید داخل تاکید کرده است.»

این خبرگزاری مطرح آمریکایی درباره توان موشکی ایران اینطور گزارش می‌دهد: «جمهوری اسلامی ادعا می‌کند که موشک‌های سطح به سطح با برد ۲۰۰۰ کیلومتر دارد موشک‌هایی که میتواند اسرائیل و پایگاههای نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد».

در گزارش شبکه سی‌‌ان‌ان آمریکا درباره آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد» می‌خوانیم: «به گفته حسین دهقان وزیر دفاع ایران موشک عماد که توسط کارشناسان ایرانی طراحی و ساخته شد، اولین موشک دوربرد ایران است که میتواند تا لحظه اصابت موشک را هدایت کند».

شبکه فاکس نیوز آمریکا هم در بازتاب خبر موشک دوربرد جدید ایران به اظهارات «یوزی روبین» کارشناس موشکی اسرائیل استناد می‌کند که در آن این اسرائیلی به «دقت» موشک عماد اذعان می‌کند.

پایگاه آمریکایی «بلومبرگ» هم در واکنش به خبر آزمایش موفق موشک دوربرد «عماد»، سیاست ایران هراسی در منطقه را در پیش گرفته است.

در گزارش این پایگاه ادعا شده است: «این آزمایش احتمالا روابط ایران با پادشاهی‌های عربی نفتی را متشنجتر می‌کند چرا که آنها جمهوری اسلامی را به توسعه نفوذ خود با حمایت از ستیزه جویان شیعه در منطقه از قبیل یمن متهم می‌کنند».

برچسب‌ها: پاتوق یارانموشک عماد
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 9:33 AM .:. ذاکر

بازديد : 67

افسران - شهادت هنر مردان خداست
شهادت  لیاقت و هنری  است که سالکان  الی ا... در مصاف  با زر , زور  وتزویر کسب می کنند این انسان ها با رشادت و نثار جان خویش   خط درگیری با دشمنان ملت ایران و اسلام را فرسنگ ها از کشور دور کردند و این شهادت ها  ما را در راه خود مصمم تر و پایدار تر می کند

برچسب‌ها: پاتوق یارانشهید همدانی
شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ .:. 11:2 AM .:. ذاکر

بازديد : 152

 

افسران - ممنوع!

جمعه ۱۳۹۴/۰۷/۱۷ .:. 6:41 AM .:. ذاکر

بازديد : 175

 

پایگاه سومریه نیوز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «ابو بکر البغدادی» سرکرده و خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش به همراهی شماری ازسرکردگان طراز اول این گروه تروریستی مقر اصلی خود را به منطقه ای میان عراق و سوریه منتقل کرده است.
این منبع همچنین اعلام کرد که البغدادی در یک مکان مشخص مستقر نیست و به منظور دور ماندن از هدف قرار گرفتن محل اختفای خود، مخفی گاه های متعددی دارد.

جمعه ۱۳۹۴/۰۷/۱۷ .:. 6:34 AM .:. ذاکر

بازديد : 299

 
رهبر القاعده مجددا سرکرده گروه تروریستی داعش را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت که خلافت ابو بکر بغدادی جرم است.
 ایمن الظواهری، رهبر القاعده در فایلی ویدیویی می‌گوید: انتخاب خلیفه تنها باید با رضایت همه مسلمانان صورت بگیرد. در اختیار گرفتن امارت با قدرت شمشیر و به زور یک جرم و جنایت شرعی است.
 
وی افزود: ما ملزم به این نیستیم که با کسی بیعت کنیم، ما و همچنین ابو بکر بغدادی، رهبر داعش به گردنمان بود که با ملا عمر بیعت کنیم، اما بغدادی این بیعت را نقض کرد و منکر آن شد اما ما بیعت را نقض نمی‌کنیم.
 
ظواهری در سخنانش خلافت بغدادی را خلافت انفجار و بمبگذاری خواند و با بیان این که داعش "جریان جهاد" را از هم پاشید، گفت: داعش فتنه بزرگی را ایجاد کرد.
جمعه ۱۳۹۴/۰۷/۱۷ .:. 6:32 AM .:. ذاکر

بازديد : 346



آیا می دانستید که در دهه 1980 میلادی در کنکره آمریکا طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه زنانی که در کلوپها و بارها و مراکز فساد مشغول به خود فروشی هستند ، باید یک وجه تمایزی با بقیه زنان اجتماع داشته باشند که در این زمان بفکر طراحی لباسی جذاب ودر عین حال منحرف کننده افتادند که این دسته از زنان را از جامعه متمایز کنند. 
" ساپورت " محصول این تفکر غربی بود که امروزه برای کشورهای جهان سوم تبدیل به فرهنگ و مد شده است. کاش استفاده کنندگان این لباس سخیف می دانستند که در چه دامی افتادند و چطور مورد تمسخر سران کشورهای غربی قرار گرفتند... 
امام حسین فرمودند:
لباس تنگ نپوشید که لباس یهودیان است

لطفا منتشر کنید شاید واقعا عده ای ندانند که چه می کنند.


سه شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ .:. 16:8 PM .:. ذاکر

بازديد : 707

 / ﺣﻀﻮﺭ ﻣﻮﺛﺮ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 3000 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩﻫﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ ، ﺟﺒﻬﻪ ﺍﻟﻨﺼﺮﻩ ﻭ ﺟﯿﺶ ﺍﻟﯿﺮﻣﻮﮎ ﺩﺭ ﭘﯽ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼ ﺳﻬﻤﮕﯿﻦ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ، ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺭﺩﻥ ﮔﺮﯾﺨﺘﻨﺪ .
.
.
ﺍﺭﺗﺶ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﺸﻨﺒﻪ ‏( ﺩﯾﺮﻭﺯ ‏) ﺑﺎ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺟﻨﮕﻨﺪﻩﻫﺎﯼ ﺭﻭﺱ ﺑﻪ ﻣﻮﺍﺿﻊ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﺷﻬﺮ ﺩﻣﺸﻖ ، ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﺮﺍﻟﺰﻭﺭ ، ﺣﻤﺺ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺨﺶﻫﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺷﻬﺮ ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﯽ ﺗﺪﻣﺮ ‏( ﭘﺎﻟﻤﯿﺮﺍ ‏) ﺣﻤﻠﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻋﻘﺐ ﺭﺍﻧﺪﻧﺪ .
.
.
ﺩﺭ ﺣﻤﻼﺕ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺩﯾﺮﺍﻟﺰﻭﺭ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 160 ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﺑﻪ ﻫﻼﮐﺖ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺮﻭﯼﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﻤﺺ ﻭ ﭘﺎﻟﻤﯿﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻓﺮﺍﺭ ﮔﺴﺘﺮﺩﻩ ﺩﺍﻋﺸﯽﻫﺎ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺮﺯﯼ ﺍﺭﺩﻥ ، ﺣﺪﺍﻗﻞ 17 ﺷﺒﻪﻧﻈﺎﻣﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ .
.
.
ﺻﺒﺢ ﺍﻣﺮﻭﺯ ‏( سهﺷﻨﺒﻪ ‏) ﻧﯿﺰ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﺑﺮﮔﻪﻫﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺟﻨﻮﺏ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺣﻤﺎﻩ ، ﺿﻤﻦ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﻮﺝ ﺷﺪﯾﺪ ﺣﻤﻼﺕ ، ﺍﺯ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖﻫﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﻨﻨﺪ...

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ .:. 15:54 PM .:. ذاکر

بازديد : 708


شصت و چهار سال پیش یکی از بزرگ‌ترین نسل‌کشی‌ها، کشتار زندانیان مخالف آمریکا در کره جنوبی بود. دولت دست نشانده آمریکا هر کسی که بر ضد امریکا سخنی می گفت یا انتقادی می نمود را دستگیر و به زندان می انداخت.آن‌ها ۱۰۰ هزار زندانی مخالف سیاستهای آمریکا بودند که توسط دولت دست‌نشانده ایالات‌متحده در کره جنوبی تیرباران و در گورهای دسته جمعی به خاک سپرده شدند. آمار این ۱۰۰ هزار نفر درحالی از سوی کمیسیون حقیقت و آشتی کره مورد تأیید قرارگرفت که سایر منابع تعداد قربانیان را ۲۰۰ هزار نفر اعلام می‌کنند.آسمان هنوز تاریک است، ۲۷ ژوئن ۱۹۵۰، بسیاری از قربانیان شهروندان عادی بودند که از سوی نیروهای امنیتی آمریکایی کره ای، متهم به ارتباط با کمونیست‌ها و عضویت در حزب کارگران کره و لیگ بودو شده بودند. آن‌ها را پیش از مرگ به روی زمین می‌خواباندند و سپس به آن‌ها شلیک می‌کردند.ایسونگمن رئیس‌جمهور دست نشانده آمریکایی کره جنوبی دستور مستقیم این کشتار را بدون هیچ‌گونه محاکمه‌ای صادر کرده بود، او پس سال‌ها اقامت در امریکا و به دنبال بمباران اتمی ژاپن، توسط آمریکا به این کشور منتقل و مدتی بعد قدرت را در کره جنوبی به دست گرفت.حکومت کره جنوبی به مدت چهار دهه این کشتار را پنهان و نزدیکان قربانیان را برای جلوگیری از افشاگری سرکوب می‌نمود. در سال ۱۹۹۰ سرانجام کره جنوبی این کشتار را پذیرفت و اجازه کاوش گورهای دسته‌جمعی را صادر کرد، غم انگیزتر این است که در دسامبر ۲۰۰۸ در میان کاوش‌های جدید بخشی از گورهای دسته‌جمعی، اجساد چند کودک را پیدا کردند.در حین کشتار سربازان ارتش آمریکا حضور داشتند و تصاویر موجود با دوربین سرگرد ابوت، نیروی تحت خدمت ارتش امریکا ثبت شده‌اند. آمریکا و دولتهای دست نشانده کره جنوبی هرگز عذرخواهی نکردند. 
برچسب‌ها: پاتوق یارانامریکا
 

حمله نیروی هوایی عراق به کاروان حامل ابوبکر البغدادی

کاروان حامل سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش هنگام عزیمت از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم عراق در منطقه الکرابله ( از توابع شهرستان قائم در استان الانبار که 5کلیومتر با سوریه فاصله دارد ) هدف حمله هوایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع رسمی عراقی حمله به کاروان حامل ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را تایید کردند. به گفته خبرنگار شبکه، خبرها حاکی از آن است که کاروان وی در منطقه الکرابله در غرب الرمادی هدف قرار گرفته است و از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

عبدالله بدران خبرنگار شبکه در بغداد در گفتگویی در این خصوص گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن است که کاروان حامل وی از مرزهای سوریه به سمت منطقه قائم در عراق حرکت کرده و وارد منطقه الکرابله در نزدیک مرزهای عراق و سوریه شد و هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مقامات اطلاعاتی عراقی این کاروان متشکل از هفت دستگاه خودرو بوده است و این احتمال وجود دارد که البغدادی در جریان حرکت مخفیانه به سمت منطقه الکرابله برای شرکت در نشست با سرکرده های داعش در الانبار در این کاروان حضور داشته است.

 


برچسب‌ها: پاتوق یارانداعش
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 10:37 AM .:. ذاکر

بازديد : 64

افسران - .ً......

 

دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 9:51 AM .:. ذاکر

بازديد : 53

 
افسران - دعای شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازش

دوستش می گفت:
«ما که توی نماز قنوت می گیریم، از خدا می خواهیم که خیر دنیا و آخرت را به ما اعطا کند و یا هر حاجت دیگری که برای خودمان باشد.
اما «صیاد» توی قنوتش هیچ چیزی برای خودش نمی خواست.
بارها می شنیدم که می گفت « اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای »
بلند هم می گفت ، از ته دل


برچسب‌ها: پاتوق یارانارتشصیاد
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ .:. 9:42 AM .:. ذاکر

بازديد : 67

 

اسراعیل

خبرمهم

آتش سوزی در جنگل های بلوط کوهدشت، به موقع رسیدگی نشد!/ در چند ماه اخیر در بسیاری از نقاط کشور این اتفاق افتاده اما اقدامات پیشگیرانه صورت نمی‌گیرد و دولت علی رغم پیگیری اینجانب و مسئولین مربوطه نه هواپیمای آب پاش و نه هیچ وسیله دیگری به این منطقه نفرستاد و فقط یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شد

 

یارانه

امیـــرِ جوان فرزاد اسماعیلی، ... ژنرال آبی پوش پدافند ایران زمین

هک چیست و هکر کیست و چگونه می‌شود هک کرد؟

هکر (hacker) کیست و اصطلاح هکر چگونه ایجاد شد؟

در تعریف واقعی و تکنیکی هکر کسی است که به حل مشکلات و مرتفع کردن محدودیت ها می پردازد. هنوز اصطلاح هک کردن در بین برنامه نویسها یک اضطلاح رایج است. در اینجا می خواهیم این اصطلاح درست و با معنی را که در اجتماع امروزی ما معنای بدی پیدا کرده توضیح دهیم.

یک اجتماع ، یک فرهنگ مشترک ، از برنامه نویسان خبره و جادوگران شبکه که پیشینه آن از میان دهه ها به مینی کامپیوترهای اشتراک زمانی (time sharing) و اولین تجریه های ARPAnet می رسد. اعضای این فرهنگ اصطلاح ۰۳۹; هکر۰۳۹; را ساختند . هکرها اینترنت را ایجاد کردند. آنان سیستم عامل Unix را آنچنان که امروز هست ایجاد کردند. هکرها usenet را اجرا کردند. آنان باعث شدند شبکه جهانی (World wide web) کار کند. اگر شما دارای این فرهنگ هستید و دیگران می دانند که شما چه کسی هستید و هکر می نامندتان؛ پس شما هکر هستید! در راهنمای سایت میکرورایانه امده است که بحث در مورد هک و هکر ممنوع است ولی واضح است که منظور ایشان از بحث هک این بحث ما نیست بحث غلط هک است که در ادامه توضیح خواهم داد.

نگرش هکر محدود به ۰۳۹;هکرنرم افزار۰۳۹; نمی شود ، مردمانی هستند که منش هکر را به سایر زمینه ها مانند الکترونیک یا موسیقی سرایت می دهند. در حقیقت شما می توانید این فرهنگ را در بالاترین سطوح هر علم و هنری بیابید. هکرهای نرم افزار این همروحان را در هر جا می شناسند، آنان را ۰۳۹;هکر ۰۳۹; می نامند و برخی معتقدند که طبیعت هکر واقعا مستقل از زمینه ایست که او در آن کار می کند. اما در تمام این مقاله ما بطور خاص بر مهارت ها و منش های هکر نرم افزار، و فرهنگ های مشترکی که واژه ی ۰۳۹;هکر۰۳۹; را بوجود آورد تمرکز خواهیم کرد.

گروه دیگری از مردم هستند که متکبرانه خود را هکر می نامند اما نیستند! این مردمان (که بیشتر نرهای نابالغند) کسانی هستند که سیستمهای کامپیوتری و مخابراتی را ۰۳۹;تخریب۰۳۹; می کنند. هکرهای واقعی اینان را ۰۳۹;شکننده (Cracker) ۰۳۹; می نامند و هیچ کاری به آنان ندارند. هکرهای واقعی اعتقاد دارند که اینان تنبل، بی مسئولیت و نه چندان باهوشند و می دانند که توانایی نفوذ به سیستمهای امنیتی شما را هکر نمی کند. همانگونه که دزدان اتومبیل را هیچگاه نمی توان مکانیک نامید. متأسفانه بسیاری از روزنامه نگاران و نویسندگان ناآگاهانه وا ژه ی۰۳۹; هکر ۰۳۹; را برای توصیف شکننده ها (Crackers) بکار می برند و هکرها را تا سرحد مرگ عصبانی می کنند.

تفاوت اصلی این است: هکرها می سازند اما شکننده ها ویران میکنند.

اگر می خواهید هکر باشید (همواره ) مطالعه کنید. اما اگر می خواهید تخریب گر و شکننده شوید آماده باشید که ۵ تا ۱۰ سال را در زندان بگذرانید، پس از اینکه فهمیدید به اندازه ای که فکر می کردید زرنگ نیستید.

این تمام چیزی است که درباره ی شکننده ها (Crackers) خواهیم گفت و بس.

منش هکر

منش هکر، هکر می آفریند و یاری می کند. او به آزادی و یاری متقابل معتقد است؛ برای آن که هکر نامیده شوید باید چنان رفتار کنید که گویا چنین منشی دارید و برای اینکه اینگونه رفتار کنید باید واقعا آن را داشته باشید. اگر به پروراندن منش هکر تنها برای پذیرفته شدن در این فرهنگ می اندیشید در اشتباه هستید! چنین منشی داشتن همواره کمکتان میکند یادگیرید و با انگیزه باشید. مانند تمام هنرها بهترین راه استاد شدن، نگاه کردن به استاد و تقلید از اوست نه فقط در باب تفکر که حتی در احساس!

همانگونه که در شعر ذن زیر آمده است:

تا که راه یابی: : To follow the path

به استاد بنگر ، ,look to the master

به دنبالش باش ، , follow the master

با او برو ، ,walk with the master

از نگاه او بنگر ، , see through the master,

استاد شو! . become the master

پس اگر میخواهید استاد شوید، آن قدر ذکرهای زیر را بگویید (افکار زیر را با خود مرور کنید) تا باورشان کنید:

۱) جهان پر از مشکلات جذابی است که میباید حل گردند.

هکر بودن هیجان دارد، اما هیجانی که نیازمند تلاش فراوان است و تلاش کردن نیازمند انگیزه. ورزشکاران موفق انگیزه خود را از لذتی که در جسمشان احساس میکنند، می گیرند؛ در گذر از حدود جسمانیشان. شما نیز باید از حل مشکلاتتان مشعوف شوید. از پیشرفت مهارتتان و زورآزمایی اندیشه ی تان.

اگر شما به طور ذاتی چنین شخصی نیستید باید این گونه گردید و گرنه انرژیتان با شهوت، پول، شهرت و ... به هدر خواهید داد.

(همچنین باید به توانایی یادگیریتان ایمان آورید باور به اینکه: گر چه تمام آن چه را لازم دارید نمی دانید اما اگر تنها بخشی از آنرا کشف کنید توانایی حل باقی را بدست می آورید)

۲) هیچ مشکلی نباید دوبار حل گردد اندیشه های خلاق گرانبها و محدودند.

ذهن های خلاق باارزش هستند، منابعی محدود. آنان نباید با دوباره کشف کردن چرخ، به هدر بروند در حالی که هزاران معمای حل نشده جذاب باقی است. برای آن که کرداری مانند یک هکر داشته باشید باید باور کنید که وقت هکرها گرانبهاست آنچنان که گویی یک وظیفه روحانی است که اطلاعتان را مبادله کنید، مشکلات را حل کنید و راه حل ها را به دیگر هکرها بدهید تا آنان مشکلات جدیدتر را مرتفع کنند. بجای آنکه دائما حول همان ها بگردند.

(مجبور نیستید باور داشته باشید که تمام آنچه را خلق می کنید باید ببخشید گرچه هکرهایی که چنین می کنند محترم ترین آنان هستند با ارزش های هکر سازگار است که مقداری از آن را بفروشید تا برای خود خورد و خوراک و کامپیوتر تهیه کنید. چه خوب است اگر استعداد هکری خود را برای حمایت از خانواده و حتی ثروتمند شدن بکار گیرید، تا هنگامی که شرافت هنرتان و رفیقان هکرتان را فراموش نکنید.)

ادامه نوشته

 

سید محمدصادق خرازی، دیپلمات کهنه کار و با سابقه ای که در یک سال گذشته به واسطه تاسیس حزب نسل دوم اصلاحات موسوم به (ندای ایرانیان) نامش بیش از پیش بر سر زبان ها افتاده است در جدیدترین گفتگوی خود با هفته نامه مثلث از اصلاح‌طلبانی که گرا به دشمن می‌دهند؛ نام برده و اظهار داشت: «من اصلاح‌طلبی که نمادش خارج از کشور باشد و پول بگیرد را قبول ندارم. اینکه بروند و اتهام بزنند و بدوبیراه بگویند و شانتاژ کنند را قبول ندارم.کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن گرا می‌دادند؛ من آن‌ها را به‌عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم.لیستشان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم کهبدانید این آقا در دوره اصلاحات با فلان مقام ارشد اروپایی یا فرانسوی یا فلان مقام ارشد آمریکایی پنهان مذاکره کرده و گرا داده است. ما این را قبول نداریم. اگر قرار باشد این‌طور باشد پس حکومت شاه را بیاوریم. اگر قرار بر این باشد که ما ته زمین هستیم و خیلی از ما لایق‌ترها وجود دارند. کسانی که در هاروارد و جاهای دیگر خوب درس‌خوانده‌اند و با تمام نهادهای آمریکایی و اروپایی هم کانکشن دارند. اگر قرار به وابستگی باشد آن‌ها بهتر از ما می‌توانند.»

اما مطرح شدن این موضوع در این برهه زمانی که اصلاح طلبان به شدت به دنبال وحدت آن هم برای انتخابات پیش روی مجلس هستند، واکنش تند برخی از افراد اصلاح طلب را به دنبال داشت.

عبدالله رمضان‌زاده، قائم‌مقام حزب منحله مشارکت و سخنگوی دولت اصلاحات، در صفحه شخصی خود نوشت: «به نظر شما لیست دیپلمات‌های قاچاقچی نسخ خطی کتاب‌های قدیمی در جیب کیست؟!» تصویر بالا هم تیتر عجیب روزنامه اصلاح طلب برای ایشان است!


برچسب‌ها: خبر داغ داغبصیرتفتنه سبزاصلاح طلب
شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ .:. 21:36 PM .:. ذاکر

بازديد : 29

شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ .:. 20:39 PM .:. ذاکر

بازديد : 31

شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ .:. 20:33 PM .:. ذاکر

بازديد : 34

امام صادق(ع) فرمود: شیعه ما کسی است که آنچه را نیک می‌شمارند، پیش می‌برد و از آنچه را که زشت می‌داند، خودداری می‌کند، خوبی‌ها را آشکار می‌سازد و از سر شوق و اشتیاق به رحمت خدای بزرگ به کارهای سترگ می‌شتابد.

 

مراسم گرامیداشت هشتادمین سالگرد دافوس با حضور امیر سرتیپ حسین ولیوند فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر فرمانده و جانشین فرماندهی دافوس، امیر سرتیپ دوم ستاد بازنشسته عباسعلی منصوری آرانی فرمانده اسبق دافوس، فرماندهان دافوس از زمان پیروزی انقلاب تا کنون و جمع کثیری از دانشجویان، کارکنان و بازنشستگان این دانشگاه حضور داشتند.

در این مراسم امیر سرتیپ حسین ولیوند فرمانده دانشکده فرماندهی و ستاد آجا به ایراد سخنرانی درباره عملکرد دانشکده فرماندهی و ستاد و اقدامات انجام شده در این دانشگاه پرداخت.
تصاویر این مراسم:

ادامه مطلب 
برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایراندافوس آجاپاتوق یاران
دوشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ .:. 11:48 AM .:. ذاکر

بازديد : 173

 تاریخ  تکرار  می شود و فقط هوشمندان وبا فراست ها  هر زمان است  که  از  حوادث  گذشته درس و عبرت میگیرند   وراه درست را انخاب می کنند  اکنون سوال این است  در جامعه فعلی ما  سر دمداران ناكثین، قاسطین و مارقین  چه کسانی هستند و ما در کدام جبهه قرار داریم آیا با علی زمان هستیم  یا در سنگر  پیمان شکنان , قدرت طلبان . متعصبان کور واقع شدیم و نفرین پیغمبر عزیز را به جان خریدیم  و باید بدانیم  بصیرت داشتن   فقط در شناخت درست و واقعی  حوادث ,در زمان خودش  معنی پیدا می کند  است موضوعی كه قرار است به آن بپردازم، ناكثین، قاسطین و مارقین در نهج البلاغه است

۱) «ناكث» از ریشه «نكث» است كه به معنی نقض و شكستن و دور افكندن بكار می رود. مانند: نكث العهد نبذه. یعنی عهد خود را نكث كرد یعنی شكست و به دور افكند.

۲) «قاسط» از ریشه «قسط» بوده كه هم به معنای عدل و هم به معنای عدول و انحراف از عدل (دو معنای متضاد) بكار می رود. در اینجا معنای دوم اراده شده كه منظور، عدول از حق است.

۳) «مارق» از ریشه «مروق» است كه به معنی خروج و بیرون رفتن تیر از هدف آمده است. مروق از دین خروج از حدود مرزبندی شده دین است.

 


ادامه مطلب
شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ .:. 17:17 PM .:. ذاکر

بازديد : 265

 

افسران - در خانه اگر کس است...
جمعه ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ .:. 15:7 PM .:. ذاکر

بازديد : 297



هر مرد شتر دار اویس قرنی نیست/
هر شیشه ی گلرنگ عقیق یمنی نیست/
هر سنگ و گلی گوهر نایاب نگردد/ 
هر احمد و محمود رسول مدنی نیست/
بر مرده دلان پند مده خویش نیازار/
زیرا که ابوجهل مسلمان شدنی نیست/
با مرد خدا پنجه میفکن چو نمرود/
این جسم خلیل است که آتش زدنی نیست/
خشنود نشو دشمن اگر کرد محبت/
خندیدن جلاد ز شیرین سخنی نیست/
جایی که برادر به برادر نکند رحم/
بیگانه برای تو برادر شدنی نیست/
صد بار اگر دایه به طفل تو دهد شیر/
غافل مشو ای دوست که مادر شدنی نیست


جمعه ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ .:. 12:14 PM .:. ذاکر

بازديد : 298

ماجرای حمله به محل اختفای «رجوی» توسط شهید بابایی
 سرلشکر شهید «عباس بابایی» خلبان با کفایت نیروی هوایی ارتش، چهره نام‌آشنای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و یار وفادار فرماندهان قرارگاه‌های عملیاتی است، که تا هنگام شهادت، بیش از 60 مأموریت جنگی را با موفقیت کامل به انجام رساند؛ وی به خاطر لیاقتی که در دوران فرماندهی پایگاه شکاری اصفهان از خود نشان داد؛ به درجه سرهنگی ارتقاء یافته و به سمت معاون عملیات نیروی هوایی ارتش منصوب شد.

ایمان به خدا، روحیه شهادت‌طلبی، شجاعت، ایثاری و مجاهدتی که شهید بابایی در طول سال‌های دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشت، همچون برگ زرینی بر تارک نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد. او با بیش از 3000 ساعت پرواز عملیاتی، قسمت اعظم عمر خویش را در پروازهای عملیاتی و یا قرارگاه‌ها و جبهه‌های جنگ در غرب و جنوب کشور سپری کرد. بیا ن برخی از  خاطرات وی از زبان نزدیگان:

 

هراس از کبر و غرور

عباس از کبر و غرور فوق‌العاده هراس داشت. به یاد دارم زمانی که فرمانده پایگاه اصفهان بود برای دیدن ما به قزوین آمد و چون ما در همان ایام برنامه تعزیه‌خوانی داشتیم، او هم طبق معمول در برنامه تعزیه‌خوانی شرکت کرد. در این تعزیه او در نقش یک سوار عرب ظاهر می‌شد که باید سوار اسب می‌شد و دور یکبار میدان گشت می‌زد. عباس لباس آن مرد را پوشید و سوار بر اسب به صحنه آمد، اما بعد از چند لحظه از اسب پیاده شد، فوراً خودم را به او رسانیدم و گفتم چرا از اسب پیاده شدی؟ با عصبانیت گفت: من سوار اسب نمی‌شوم چون بعد از سوار شدن بر اسب برای یک لحظه احساس کردم غرور مرا گرفت.

خلاصه عباس از اسب پیاده شد و این نقش را به صورت پیاده اجرا کرد، او که یک سرهنگ خلبان و فرمانده پایگاه هشتم شکاری بزرگترین پایگاه نیروی هوایی بود، از غروری که ممکن بود به علت سوار شدن بر اسب بر او مستولی شود، اینطور وحشت داشت.

راوی: مرحوم حاج اسماعیل بابائی- پدر شهید

 


ادامه مطلب
جمعه ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ .:. 11:58 AM .:. ذاکر

بازديد : 306

افسران - مَا اَکْثَرَ الْعِبَرَ وَ اَقَلَّ
 



مذاکره برخلاف تصورات برخی ها، به هیچ چیز کمک نمی کند.

رهبری/ ۲۲/ ۵ / ۹۳


نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی ها،
مطلقا تأثیری در کم کردن دشمنی آنها ندارد
و
بدون فایده است.

مقام معظم رهبری ۲۲ / ۵ / ۹۳


با عقب نشینی،
با تعلیق غنی سازی، 
با عقب افتادن کار،
با تعطیل کردن بسیاری از کارها، مشکل حل نمیشود.
طرف مقابل دنبال مطلب دیگری است.

مقام معظم رهبری، دیدار با دانش آموزان و دانشجویان، ۲۲ / ۸ / ۹۲


من فکر نمیکنم از این مذاکرات آن نتیجه ای که ملت ایران انتظار دارد، بدست بیاید. لکن تجربه ای است و پشتوانه تجربی ملت ایران را افزایش خواهد داد و تقویت خواهد کرد.
ایرادی ندارد اما
لازم است ملت بیدار باشد!

مقام معظم رهبری، ۲۲ / ۸ / ۱۳۹۲


... اما در مجموع معلوم شد مذاکره بر خلاف تصور برخی ها، به هیچ چیز کمک نمی کند.

مقام معظم رهبری
دیدار با مسئولان وزارت خارجه، ۲۲ / ۵ / ۱۳۹۳


این وظیفه مسئولین کشور و مسئولین دولتی است،
چشم ندوزند به دست بیگانه،
بیگانه یک وقت مایل است فشار وارد بیاورد،
شما هرچه عقب نشینی کنید، می آیند جلو.
هرچه شما یک قدم عقب بروید، آنها یک قدم می آیند جلو... فکر اساسی بکنید.

مقام معظم رهبری. ۱۷ / ۱۰ / ۱۳۹۳


مذاکره کنند، 
تا هر وقت میخواهند مذاکره کنند!
من معتقدم باید دل را به نقطه های امیدبخش حقیقی سپرد، 
نه به نقطه های خیالی،
آنچه لازم است این است.

مقام معظم رهبری. ۶ / ۹ / ۹۳


رونق اقتصادی با تولید حاصل می شود،
با فعال کردن ظرفیتهای درونی کشور حاصل می شود، نه با چیز دیگر.

مقام معظم رهبری. ۱۶ / ۴ / ۹۳


آمریکایی ها با کمال وقاحت دارند میگویند : اگر در قضیه هسته ای، ایران کوتاه هم بیاید، تحریمها یکجا و همه برداشته نخواهد شد.
این را صریح دارند میگویند.

مقام معظم رهبری، ۱۷ / ۱۰ / ۹۳


دشمنی دشمنان ما بخاطر این است که نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستاده است...
بقیه چیزها بهانه است.

مقام معظم رهبری. بیانات در دانشگاه افسری امام حسین. ۳۱ / ۲ / ۹۳


هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد، ضربه خورد. حتی آن کسانی که دوست آمریکا بودند.

مقام معظم رهبری، ۱۲ / ۸ / ۹۲


آن روزی اینها راضی میشوند که ایران یک ملت 
ضعیف،
کنارمانده،
منزوی،
بی اعتبار و بی احترام باشد.
مسئله، مسئله هسته ای نیست.

مقام معظم رهبری. ۱۲ / ۸ / ۹۲


برچسب‌ها: ذاکریمذاکره
چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ .:. 0:22 AM .:. ذاکر

بازديد : 377

سنگ بندازید، سنگ میندازیم، ما تعارف نداریم تو دفاع از نظام دیپلماتیک عمل نمی کنیم، به هر تهدید در همان سطح پاسخ می دهیم.

من عکس مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌نقی داوودی را در جریان مبارزه با جریان فتنه دیده بودم و سو استفاده بسیاری که ضد انقلاب از این تصویر  کرد را هم دیده بودم. امشب ژدنبال مطلبی بودم و به یکباره آگهی چهلم ایشان را دیدم ...
خداوند رحمتش کند ان شاء الله
مطلبی که درباره ایشان منتشر شده این بود:


ادامه مطلب 
برچسب‌ها: پاتوق یارانایرانفتنه سبزعتبات عالیات
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ .:. 17:53 PM .:. ذاکر

بازديد : 718


برادر !! خواهر !!.ما بدهکاریم!.پدر !! مادر !! همسر !! فرزند !!.ما بدهکاریم..دوست !! رفیق !! آشنا !!.ما بدهکاریم..آقای مهندس !! آقای دکتر !! خانم مهندس !! خانم دکتر !!.ما بدهکاریم..آقای معلم!! خانم معلم!! استاد!! کارگر !!.ما بدهکاریم..آقای وکیل!! وزیر!! نماینده!! آقای رییس!!.ما بدهکاریم!.ما به آن روزها و شبها بدهکاریم..ما به آن مادر و پدر که با اشک و گریه، فرزندشان را روانه جبهه کردند،بدهکاریم..به آن خانمی که بغضش را در گلو خفه کرد تا سد راه شوهرش نشود،به آن نوزاد سه ماهه کهحسرت گفتن کلمه «بابا» راتا همیشه بر دل خواهد داشت،بدهکاریم..به مظلومیت آن شهیدی کهدلش برای تنها دخترش تنگ می‌شد، اما فرصت بازگشت به خانه را نداشت،بدهکاریم..به بزرگی و غرور آن امیر ارتش که به او گفتنددخترت روی تخت بیمارستان منتظر دیدن توست،برگرد،اما او بخاطر صدها جوان هم سن و سال دخترش حاضر به ترک جبهه نشدو تنها زمانی به خانه برگشت، کهجسد دخترش را دفن کرده بودند… .ما بدهکاریم..ما به اندازه قطرات اشک مادران و همسران ،به اندازه قطرات خون به ناحق ریخته ،بدهکاریم..به مظلومیت، معصومیت دختران و پسران بابا ندیده، به گریه‌های شبانگاه همسران شوهر از دست داده ،بدهکاریم..به بزرگی پیرمردی که کمر خم نکردو بر جنازه تنها فرزندش نماز خواند،بدهکاریم..ما به نام هزاران هزار شهید ، جانباز، اسیر،به هزاران هزار خانواده ، هزاران هزار پدر و مادر،هزاران هزار کوچه که نام شهید را بر آن گذاشته‌اند ،بدهکاریم.ما به ایران، به اسلام بدهکاریم…..حال خود دانید!! 
برچسب‌ها: پاتوق یارانشهیدان
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ .:. 17:31 PM .:. ذاکر

بازديد : 712

 


برچسب‌ها: پاتوق یارانبصیرت
یکشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ .:. 14:47 PM .:. ذاکر

بازديد : 718

 

 

close

 

خاک ایران یکسر از دکتر پر است
هرکه دکتر نیست نانش آجر است
ملک ایران سرزمین دکتران
این‌قدر دکتر نباشد در جهان
شهر دکتر، کوچه دکتر، باغ دک
کبک دکتر، فنچ دکتر، زاغ دک


عابران هر خیابان دکترند
دانه‌های برف و باران دکترند
هم وزیران هم مدیران دکترند
بیشتر از نصف ایران دکترند
هرکه پستی دارد اینجا دکتر است
دیپلم ردی‌ست، اما دکتر است

هرکه شد محبوب از ما بهتران
هرکه شد منصوب بالا دکتر است
هرکه رد شد از در دانشکده
یا گرفته دکتری، یا دکتر است
شعر نو مدیون دکترها بوَد
تو ندانستی که نیما دکتر است؟

 

شاعر تیتراژهامان دکتر است
مجری اخبار سیما دکتر است
آن‌که مثل آفتاب نیمه‌شب
سر زد از صندوق آرا دکتر است
شاد باش ای دکتر آرای ما
دکترای جمله دانش‌های ما

ای تو افلاطون و جالینوس ما
دکترایت نخوت و ناموس ما
در جهانی که پر است از نابغه
دکتری چندان ندارد سابقه
بی‌سبب افسرده‌ای، غم می‌خوری
سرزمین ماست مهد دکتری

خط‌مان وقتی شبیه میخ بود
ای‌بسا دکتر در آن تاریخ بود
این‌همه آدم که در عالم نبود
آدمی کم بود و دکتر کم نبود
من نگویم، شاعران فرموده‌اند
رخش و رستم هردو دکتر بوده‌اند

گرچه باشد قصه‌ها پشت سرش
دکتری دارند ملا و خرش
شاعران از رودکی تا عنصری
بی‌گمان دارند هریک دکتری
شعله‌های عشق چون گر می‌گرفت
آتشی در خیل دکتر می‌گرفت

عشق با دکتر نظامی قصه‌گو
عشق با دکتر سنایی رازجو
عارف شوریده دکتر مولوی
نام پایان‌نامه او مثنوی
حافظ و سعدی و خواجو دکترند
سروقدان لب جو دکترند
وحشی و اهلی و صائب دکترند
تاجر و دهقان و کاسب دکترند

عالمان را خود حدیثی دیگر است
حجت‌الاسلام دکتر بهتر است
بحث‌های جعل مدرک نان‌بری‌ست
بهترین سرگرمی ما دکتری‌ست
عده‌ای مشغول دکترسازی‌اند
عده‌ای سرگرم دکتر‌بازی‌اند

جمعه ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ .:. 21:24 PM .:. ذاکر

بازديد : 706

در هشتم شوال سال 1344 هجری قمری پس از اشغال مکه، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال کرده، مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور همچنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم – صلی الله علیه و آله و سلم – قبور زنان آن حضرت ، قبر ام البنین مادر حضرت اباالفضل العباس – علیه السلام – و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق – علیه السلام – و بسیاری قبور دیگرپرداختند. ضریح فولادی ائمه بقیع را که در اصفهان ساخته شده بود و روی قبور حضرات معصومین امام مجتبی، امام سجاد ، امام باقر و امام صادق – علیهم السلام – قرار داشت را از جا در آورده و بردند. اما این اولین حمله آنان به مدینه نبود. آنان در سال 1221 هجری نیز یک بار دیگر به مدینه هجوم برده، پس از یک سال و نیم محاصره توانسته بودند آن شهر را تصرف کنند و پس از تصرف اقدام به غارت اشیای گرانبهای حرم پیامبر – صلی الله علیه و آله و سلم – و تخریب و غارت قبرستان بقیع نمودند.

 

جمعه ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ .:. 13:15 PM .:. ذاکر

بازديد : 717

✊بعضی ها فکر میکنند
اینکه می گوییم اگر غلطی از اسرائیل سربزند با خاک یکسانش می کنیم
یا ما کاخ سفید را حسینه می کنیم بلف می زنیم و همه اینها را محض شوخی می گوییم باید بگویم:
ما نواده های خمینی هستیم 
واهل این نوع شوخی های بی نمک نیستیم
ما اسرائیل را نابود می کنیم
قدس را آزاد می کنیم
و کاخ سفید را حسینه می کنیم
ما متجاوز را تا جهنم تعقیب می کنیم
و استکبار را مثل شوروی به زباله دان تاریخ تبعید می کنیم
شاید شما اهل این شوخی های بی نمک باشید اما ما نه
نشانی جدید ما را از نوچه های استکبار در منطقه از ناوهای غرق شده شان در خلیج فارس از بالگردها و سربازان سوخته در طبس،

از RQ 170 در آسمان ایران،

از سفارت شنود در طالقانی بپرسید؟


ما دیپلمات نیستیم که حرف بزنیم

سربازیم، عمل می کنیم!

 

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره خبر توقیف موشک های ایرانی توسط اسراییل

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره خبر توقیف موشک های ایرانی توسط اسراییل

سیاست > نظامی - تسنیم نوشت:

 

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه هفتمین جشنواره جوان سرباز که در محل آموزش نیروی زمینی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این نیرو برای 29 فروردین سال آینده و روز ارتش گفت: سازمان تحقیقات جهاد خودکفایی نیروی زمینی دارد بر روی یک سری ربات‌هایی ‌کار می‌کند که بتوانند با کنترل از راه دور حرکت‌هایی را انجام دهند،‌ مثلا تیربارهایی را حمل کنند و این هم در ادامه پروژه "زمینِ مسلح" است که ما در سال‌های گذشته طراحی کردیم و در رزمایش‌ها اجرا شده است.

او گفت: این ربات‌ها قادرند که هم تیربارهای ما را و هم موشک‌ها را حمل و از دور کنترل کنند که به لطف خدا مراحل تحقیقاتی آن انجام شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین به یکی دیگر از دستاوردهای این نیرو اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن سلاح تک‌تیرانداز 23 میلی‌متری در نیروی زمینی در حال ساخت‌ است؛ این برای اولین بار است که در کشور و حتی در جهان ساخته می‌شود، به طوری که ما در تمامی ارتش‌های جهان سلاحی را نداریم که با کالیبر 23 میلی‌متری با عنوان تک‌تیرانداز از آن استفاده شود، اما امروز کار طراحی آن در نیروی زمینی انجام شده و انشاءالله 29 فروردین سال آینده از این سلاح تک‌تیرانداز هم رونمایی خواهیم کرد.

امیر پوردستان در پاسخ به این سوال که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته که حجم زیادی راکت را در یک کشتی توقیف کرده که متعلق به ایران است، آیا شما آن را تایید یا تکذیب می‌کنید، افزود: بنده خبری را در این رابطه دریافت نکرده‌ام.

 

حمله آمریکا به ایران

 رهبری در مورد رجز خوانی یک هفته قبل  دولت مردان ودولت زنان غربی ها ,در خطبه عید فطر فرمودند

 

این آقا (رئیس جمهور امریکا) گفته است می تواند ارتش ایران را نابود کند/ قدیمی های ما این جور حرف ها را لاف در غریبی می گفتند/ اگر می خواهند درست بفهمند اگر می خواهند از تجربه های خود درست استفاده بکنند بدانند اگر جنگی این جا اتفاق بیفتد آن کسی که سرشکسته از جنگ خارج خواهد شد آمریکای متجاوز و جنایتکار است

افسران - لاف در غریبی....

 فرمایش رهبری به خوبی تبیین شده نیاز  توضیح  نخواهد بود ولی اما اصل این ضرب المثل این است:( با عرض معذرت)

 لاف در غریبی گوزیدن در بازار مسگرهاست

😂😂😂😂

 

درباره فرد بي شخصيتي گويند كه در جايي كه او را نشناسند، گزافه گويي كند و لاف بيهوده زند كه من چنين و چنانم، در چنين وضعي به او مي گويند:

لاف در غربت و ...

چون لاف در غربت باعث رسوايي او نمي شود، همچنان كه صداي باد اخراجي از شخص به هنگام چكش كاري مسگران شنيده نمي شود و فرد را شرمنده نمي سازد

 

دشمنان می دانند رهبری و مردم ایران چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

وقتی ارهیری می فرماید ،اگر رژیم صیونیستی غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
 
وقتی ایران قدرت اول منطقه میشود 

وقتی ایران چنان نفوذ در کشورهای منطقه میکند که سعودی ها و ترکها احساس خطر میکنند

وقتی نتانیاهو میگوید هر جا که سر می چرخانم خمینی و خامنه ای را میبینم

وقتی اسرائیل می داند اگر غلطی بکند دقیقه ای ۵۰۰ موشک به سمت سرزمینهای اشغالی شلیک میشود

وقتی با یک اشاره آقا آمریکا عرض ۲۴ ساعت از حمله نظامی به سوریه رای برمیگرداند

وقتی آمریکا حمله نظامی به ایران برایش در حد یک رویا است

وقتی ایران امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیاست 

وقتی که دشمن میداند حرف و عمل رهبر ایران یکی است

وقتی که آمریکایها اعتراف میکنند نقشه های که چندین ماه بر علیه ایران برنامه ریزی میکنیم رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته آن را نقش بر آب میکند

و...

نشان از آن دارد که رهبری ومردم  به وظیفه شان  خود به خوبی عمل کرده است

دشمنان می دانند  رهبری و مردم ایران  چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

دشمنان می دانند رهبری و مردم ایران چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

وقتی ارهیری می فرماید ،اگر رژیم صیونیستی غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
 
وقتی ایران قدرت اول منطقه میشود 

وقتی ایران چنان نفوذ در کشورهای منطقه میکند که سعودی ها و ترکها احساس خطر میکنند

وقتی نتانیاهو میگوید هر جا که سر می چرخانم خمینی و خامنه ای را میبینم

وقتی اسرائیل می داند اگر غلطی بکند دقیقه ای ۵۰۰ موشک به سمت سرزمینهای اشغالی شلیک میشود

وقتی با یک اشاره آقا آمریکا عرض ۲۴ ساعت از حمله نظامی به سوریه رای برمیگرداند

وقتی آمریکا حمله نظامی به ایران برایش در حد یک رویا است

وقتی ایران امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیاست 

وقتی که دشمن میداند حرف و عمل رهبر ایران یکی است

وقتی که آمریکایها اعتراف میکنند نقشه های که چندین ماه بر علیه ایران برنامه ریزی میکنیم رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته آن را نقش بر آب میکند

و...

نشان از آن دارد که رهبری ومردم  به وظیفه شان  خود به خوبی عمل کرده است

دشمنان می دانند  رهبری و مردم ایران  چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...

آشنایی با 10 پهپاد انتحاری ارتش که کابوس نتانیاهو شدند +عکس

آشنایی با 10 پهپاد انتحاری ارتش که کابوس نتانیاهو شدند +عکس

ابعاد کوچک و سطح مقطع راداری ناچیز این پرنده ها و همچنین امکان خاموش کردن موتور در نزدیکی هدف، این مزیت را بوجود می آورد که که تا لحظات پایانی اصابت، دشمن از وجود آن مطلع نشده و از سوی دیگر پس از چندین حمله این پهپادها، دشمن همواره باید در اضطراب وجود این هواپیما در فضای اطراف خود باشد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، رزمایش بزرگ و مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان "محمد رسول الله (ص)" در حالی به پایان رسید که بار دیگر ابتکارات و توانمندی های نیروهای مسلح کشورمان را در عرصه های مختلف آفندی و پدافندی به نمایش گذاشت و دهها دستاورد جدید نظامی، توسط یگانهای مختلف ارتش با موفقیت آزمایش شد.

یکی از این دستاوردها که بازتاب بسیاری نیز در رسانه های جهان داشت، پهپادهای انتحاری با قابلیت های قابل توجه بود. این دستاورد به قدری مهم بود که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی با ابراز نگرانی از این پهپاد انتحاری ایران، خواستار تشدید تحریم‌های غیرقانونی علیه کشورمان شد. 

اما چه مدلهایی از هواپیماهای بدون سرنشین که در اختیار یگانهای زمینی ارتش جمهوری اسلامی هستند، می توانند در نقش یک پهپاد انتحاری عمل کنند، موضوعی است که در مطلب زیر به آن پاسخ خواهیم بود.

مهمترین موضوعی که بارها در این رزمایش در توصیف این مدل پهپادها اشاره شد، برد 250 کیلومتری این سلاح جدید نیروهای مسلح کشورمان است که بر این اساس، چند گزینه مهم برای معرفی پهپادهای مذکور، مشخص می شود و مشخص خواهد شد کدام یک از انواع پهپادهای موجود در نیروی زمینی برای اجرای مأموریت انتحاری، تغییر یافته است.

پهپاد انتحاری با برد 250 کیلومتر به احتمال فراوان، یکی از انواع پهپادهای موجود در نیروی زمینی است که برای مأموریت انتحاری تغییر یافته. با این فرض، گزینه های زیر قابل طرح است:

صاعقه، مهاجر-2، مهاجر-4، یسیر و مهاجر-2 نوین از جمله مهمترین پاسخ هایی هستند که می توان در بررسی پهپادهای ارتش به آنها رسید و هر یک از گزینه های فوق با تجهیز به سامانه های ناوبری جدید و دقیق، امکان رسیدن به هدف را با دقت بالا خواهند داشت و در صورت فراهم شدن لینک انتقال داده در برد 250 کیلومتر، امکان ارسال تصویر را برای هدفگیری و افزایش دقت در اصابت به صورت اپتیکی را نیز پیدا می کنند.

صاعقه

این پهپاد دارای چند نمونه و مدل مختلف است که تحت یک نام تولید شده اند. پهپاد صاعقه-1 دارای مداومت پرواز 60 دقیقه و سرعت 250 کیلومتر بر ساعت است و بنا بر این از نظر قابلیت ها و شرایط، به راحتی امکان رسیدن به برد 250 را دارد. صاعقه1 هواپیمای بدون سرنشینی از نوع بال دلتا با ضریب منظری متوسط رو به پایین است که توسط متخصصان داخلی طراحی و به صورت انبوه تولید شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته است. صاعقه جزو سریعترین پهپادهای ایرانی است که همین عامل سرعت بالا آن را به ابزار مناسبی برای تمرین ادوات توپخانه ای تبدیل نموده است. 

 

پهپاد صاعقه-2 نیز دارای بیشینه سرعت 230 تا 250 کیلومتر بر ساعت و مداومت پرواز آن 45 تا 60 دقیقه است. بنا بر این این نمونه نیز امکان اصلاح برای تبدیل به یک پهپاد انتحاری با برد 250 کیلومتر را دارد. ایستگاه کنترل زمینی این پرنده به عنوان سامانه ارسال اطلاعات و فرامین مورد نیاز جهت هدایت و کنترل پرنده که به وسیله خلبان اعمال می گردد توانایی برقراری ارتباط uplink و downlink، دریافت اطلاعات پروازی، ذخیره سازی و نمایش اطلاعات دریافت شده را دارد.

 

در حالت تمام خودکار، مختصات نقاط مسیر پرواز و ارتفاع از سطح دریا توسط کاربر از طریق ایستگاه زمینی پیش از پرواز در حافظه تجهیزات الکترونیکی پرنده ذخیره می شود. هواپیما پس از پرواز و قرار گرفتن در حالت مأموریت توسط خلبان با استفاده از GPS و ارتفاع سنج، خود را در مسیر از پیش تعیین شده قرار می دهد.

رعد/رعد85 

این مدل پهپاد نیز نمونه ای از صاعقه مجهز به سرجنگی 10 کیلوگرمی برای عملیات انتحاری با برد 100 کیلومتر و توانایی ارسال تصاویر تا برخورد به هدف است. به این ترتیب کاربر ضمن دریافت اطلاعات از آخرین وضعیت هدف، امکان افزایش دقت در اصابت را با خطای کمتر از یک متر دارد و همچنین در صورت نیاز می تواند با رؤیت هدف مهمتری از طریق تصاویر، به انتخاب آن هدف اقدام کند.

با توجه به اینکه این گونه در نزاجا توسعه یافته بنا بر این ساخت نمونه با برد بیشتر بر اساس آن نیز در وهله اول معقول تر به نظر می رسد اما باید در نظر داشت هواگردها به طور معمول با سرعت نهایی خود پرواز نمی کنند بلکه سرعت پروازی معمول آنها کمتر از سرعت بیشینه است از این رو می توان به این نتیجه رسید که پهپادهای صاعقه، بدون بهسازی و ایجاد تغییرات کافی امکان رسیدن به برد 250 کیلومتر را در ضمن حمل یک محموله انفجاری نخواهند داشت.

مهاجر-2 / مهاجر 2 نوین

خانواده پهپادهای مهاجر با داشتن چندین عضو، پرجمعیت‌ترین خانواده پهپادی ایران محسوب می‌شود و در میان مجموعه پهپادهای مهاجر، مهاجر 1 و مهاجر 2، جزو قدیمی‌ترین نوع پهپادهای این خانواده پهپادی هستند.

 

این بدون سرنشین در اختیار نزاجا، با سرعت بیشینه 210 کیلومتر و مداومت پروازی 90 دقیقه از گزینه های محتمل رسیدن به برد 250 کیلومتر است. ضمن اینکه پهپاد فوق قبلا توانایی خود را در حمل 12 فروند راکت آر-پی-جی مجموعاً به جرم حدود 30 کیلوگرم را نیز نشان داده است. بنا بر این حتی با در نظر گرفتن کاهش سرعت ناشی از حمل محموله و پرواز با وزن بالا مهاجر-2 از گزینه های مطرح برای تبدیل به پهپاد انتحاری با برد 250 کیلومتر است.

مهاجر-2 نوین نیز که اخیراً در نمایشگاه صنعت هوایی کشور در کیش معرفی شد و حضور آن در رزمایش مشترک محمد رسول الله نیز اعلام شده از مداومت پروازی 4 برابری نسبت نمونه معمولی این پهپاد برخوردار است بنا بر این این نمونه نیز توانایی رسیدن به برد عملیاتی 250 کیلومتر و اجرای مأموریت انتحاری را دارد.

 

در ذیل می‌توانید، جدول مقایسه‌ای پهپادهای مهاجر 2 و مهاجر 2 نوین را ملاحظه کنید:

پهپاد

بدنه

طول بال

طول پرنده

وزن هنگام برخواست

برد عملیاتی

مداومت پروازی

حداکثر ارتفاع پرواز

نوع بازیابی

حداکثر سرعت

قابلیت حمل موشک

مهاجر 2

کامپوزیت

3.80

2.91

85 کیلوگرم

50کیلومتر

90 دقیقه

11000 پا

چتر و فرود زمینی

200 کیلومتر

دارد

مهاجر2-نوین

کامپوزیت

3.82

2.90

90 کیلوگرم

150 کیلومتر

360 دقیقه

11000 پا

چتر و فرود زمینی

180 کیلومتر

دارد

تطابق این ویژگی ها نشان می دهد که پهپاد مهاجر 2 نوین در بسیاری از مولفه، بدون اینکه نمونه قبلی پهپاد یعنی مهاجر 2 تغییر در شکل و اندازه و قدرت‌هایش ایجاد شود، به روز رسانی شده و مولفه‌های بهتری پیدا کرده است که از این جمله می‌توان به افزایش 4 برابری مداومت پروازی و افزایش 100 کیلومتری برد عملیاتی اشاره کرد.

مهاجر 4 

دیگر پهپاد موجود در نزاجا برای تحقق کابوس های نتانیاهو، مهاجر-4 است که از بهترین گزینه ها برای اجرای مأموریت فوق به شمار می رود. این پهپاد در گونه های مختلف خود دارای مداومت پروازی 3 تا 7 ساعت بوده و سرعت پروازی نهایی آن نیز به 200 کیلومتر بر ساعت می رسد. 

این پهپاد از جمله هواگردهای بدون سرنشین ایرانی است که در عملیات های شناسایی نزدیک ناوهای هواپیمابر آمریکایی حضور داشته و بنا بر این توانایی خود را در نفوذ به شبکه های دفاع هوایی پیشرفته را اثبات کرده است. 

 

این هواپیما توانایی فیلمبرداری و عکسبردای هوایی، ارسال تصاویر ویدئویی به صورت زنده(و امکان ضبط تصاویر در ایستگاه کنترل زمینی)، توانایی برنامه ریزی رفت و برگشت و اجرای مأموریت به صورت رایانه ای و خلبان خودکار و ارسال دائم اطلاعات پروازی را دارد و می تواند یک الگو و نمونه کامل برای تحقق ماموریت های انتحاری به شمار رود.

یسیر 

این هواپیمای بدون سرنشین که شباهت بالایی به نمونه اسکن ایگل آمریکایی دارد به گفته فرمانده یگان پهپادی حضرت ولیعصر (عج) نزاجا دارای مداومت پروازی 8 تا 10 ساعت است. بنا بر این اگر سرعت پیمایشی آن 100 کیلومتر بر ساعت نیز در نظر گرفته شود به راحتی توانایی رسیدن به برد 250 کیلومتر را خواهد داشت. 

 

البته میزان قابلیت حمل محموله رزمی در این پهپاد نامشخص است و با توجه به نوع دوربین پایدار شده حمل شونده که از نوع سبک وزن عقاب-11 به نظر می رسد احتمالا توان حمل محموله بالایی ندارد در حالی که پهپادهای مهاجر-2 و 4 به طور معمول یک نمونه میان وزن از دوربین های پایدار شده به همراه یک دوربین جلونگر نصب شده در دماغه را حمل می کنند.

طوفان/چمران2 

طوفان نیز نوعی از پهپادهای ایرانی است که برای یافتن و انهدام دشمن با استفاده از جستجوگر اپتیکی ساخته شده است. در این مأموریت پهپاد برای اجرای عملیات رزمی به صورت انتحاری طراحی شده و با ابعاد کوچک ضمن پرتاب ساده از نقاط مختلف بدون شناسایی شدن توسط دشمن به آن نزدیک شده و با سرعت بالای خود، امکان واکنش برای دشمن را بسیار دشوار می سازد. 

این پهپاد با استفاده از مواد جاذب امواج رادار و سبک ساخته شده و سطح مقطع راداری آن بسیار پایین است. دوربین جلونگر که در دماغه این هواپیما قرار دارد تا آخرین لحظه تصاویر را به صورت بلادرنگ ارسال می کند تا کار هدفگیری به انجام برسد.

 

در مشخصات این پهپاد، بیشینه سرعت 250 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده و مداومت پروازی آن نیز بیش از 1 ساعت عنوان شده است. این پهپاد از ابتدا برای عملیات انتحاری طراحی شده و با تجهیز به ادوات ناوبری جدید، گزینه احتمالی دیگری برای موضوع فوق است.

ابعاد کوچک و سطح مقطع راداری ناچیز این پرنده و همچنین امکان خاموش کردن موتور در نزدیکی هدف این مزیت را بوجود می آورد که که تا لحظات پایانی اصابت، دشمن از وجود آن مطلع نشده و از سوی دیگر پس از چندین حمله این نوع پهپادها همواره باید در اضطراب وجود این هواپیما در فضای اطراف خود باشد و اساساً بخشی از توان دشمن معطوف به تلاش برای آگاهی از پرواز این پرنده با مشاهده هر شیء در حال پرواز در نزدیکی خود می شود.

روزقدس

وقتی ارهیری می فرماید ،اگر رژیم صیونیستی غلطی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
 
وقتی ایران قدرت اول منطقه میشود 

وقتی ایران چنان نفوذ در کشورهای منطقه میکند که سعودی ها و ترکها احساس خطر میکنند

وقتی نتانیاهو میگوید هر جا که سر می چرخانم خمینی و خامنه ای را میبینم

وقتی اسرائیل می داند اگر غلطی بکند دقیقه ای ۵۰۰ موشک به سمت سرزمینهای اشغالی شلیک میشود

وقتی با یک اشاره آقا آمریکا عرض ۲۴ ساعت از حمله نظامی به سوریه رای برمیگرداند

وقتی آمریکا حمله نظامی به ایران برایش در حد یک رویا است

وقتی ایران امن ترین کشور در نا امن ترین منطقه دنیاست 

وقتی که دشمن میداند حرف و عمل رهبر ایران یکی است

وقتی که آمریکایها اعتراف میکنند نقشه های که چندین ماه بر علیه ایران برنامه ریزی میکنیم رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته آن را نقش بر آب میکند

و...

نشان از آن دارد که رهبری ومردم  به وظیفه شان  خود به خوبی عمل کرده است

دشمنان می دانند  رهبری و مردم ایران  چه قدرتی دارند اما برخی در داخل هنوز ...


برچسب‌ها: پاتوق یارانرهیری
شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ .:. 9:59 AM .:. ذاکر

بازديد : 14


 «جفری هالورسون» نظریه پرداز و پروفسور دانشگاه آریزونای امریکا، پس از فتنه ۸۸ با انتشار مقاله ای (که در سایت مرکز مطالعات استراتژیک دانشگاه آریزونا منتشر شد) تصریح نمود که دیگر راهکارهای نظامی برای مقابله با حکومت ایران چندان کارآیی نداشته و جبهه غرب و استکبار باید تغییر تاکیک داده و «براندازی نرم» را در دستور کار خویش قرار دهد.

هالورسون نظریه خود را اینگونه مطرح می کند که ما برای موفقیت در مقابل نظام و حکومت ایران، باید از ماجرای کربلا بنفع خویش بهره برداری کنیم. بدین صورت که از تمام امکانات خویش برای «یزید» معرفی کردن «حکومت ایران» استفاده نماییم. اما نکتۀ جالب توجه در اینجاست که او «جریان شیرازی ها» را بعنوان بهترین کاراکتر برای ایفا نمودن نقش طرفداران امام حسین و مقابله با یزید ساختگی یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی می کند!


برچسب‌ها: پاتوق یارانفرقه شیرازی ها
شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ .:. 9:39 AM .:. ذاکر

بازديد : 15

روایت حضرت امیرالمؤمنین (ع) در مورد گروهک “داعش”

این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” .

 حضرت امیر المومنین علی علیه السلام ۱۴۰۰ سال پیش فرمودند: “إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض ولا تحرکوا أیدیکم ولا أرجلکم ثم یظهر قوم ضعفاء لا یُوبه لهم قلوبهم کزُبَر الحدید هم أصحاب الدولة لا یفون بعهد ولا میثاق یدعون إلى الحق ولیسوا من أهله “أسماؤهم الکنى ونسبتهم القرى” حتى یختلفوا فیما بینهم ثم یؤتی الله الحق من یشاء…” (۱)

ترجمه: زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد…”

گفته می شود این سخن که مفهوم آن تماما با تروریست های “داعش” منطبق است کسانی که پرچم های سیاه دارند، اسامی شان، کنیه است مانند “ابو مصعب، ابوالبراء و…” و نسبت هایشان به شهرها می رسد مانند “البغدادی، الحرانی و…” .

شایان ذکر است، حدیث فوق در کتاب “احقاق الحق و ازهاق الباطل” ذکر شده است.


برچسب‌ها: پاتوق یارانداعشامام علی
شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ .:. 1:59 AM .:. ذاکر

بازديد : 19



براى امير المومنين عليه السلام نامه‏ اى از معاويه رسيد 

حضرت مهر نامه را شكست و قرائت كرد : " از طرف امير المومنين و خليفة‏ المسلمين ، معاويه بن ابى سفيان براى على :‏

 اى‏ على ! 
در جنگ جمل هر چه خواستى با ام المومنين‏ : عايشه و اصحاب رسول خدا : طلحه و زبير كردى‏ اكنون مهياى جنگ باش "

 حضرت جواب نامه را اينگونه نوشت : از طرف عبدالله تو به رياست‏ مى نازى و من به بندگى خداوند من آماده جنگ‏ هستم به همان نشان كه " انا قاتل جدك و عمك و خالك : من همان قاتل پدربزرگ و عمو و دايى تو هستم "

 سپس نامه را مهر و امضاء فرمود و از شاگردانش كه در محضرش بودند ، پرسيد : كيست كه‏ اين نامه را به شام ببرد ؟ 
كسى جواب نداد
دوباره حضرت سوالش را تكرار فرمود و اين بار طرماح از ميان جمعيت برخاست و عرض كرد : على‏ جان ! من حاضرم‏ حضرت ضمن اينكه او را از متن‏ تند نامه آگاه كرد ، فرمود :

 طرماح !
 به شام كه‏ رفتى مواظب آبروى على باش‏ طرماح گفت : سمعاً و طاعة‏ً آنگاه نامه را گرفت و بسوى شام حركت كرد 

معاويه در باغ قصرش بود كه عمرو عاص خبر رسيدن‏ يكى از شاگردان على را به او رساند

 معاويه‏ فورا دستور داد كه بساطى رنگين پهن كنند تا شكوه آن طرماح را تحت تاثير قرار بدهد و او را به لكنت بيندازد دستور انجام شد

طرماح وقتى‏ وارد شد و آن فرشهاى رنگين و بساط مفصل را ديد ، بى اعتناء با همان كفشهاى خاك آلوده اش قدمها را بر فرشها گذاشت ، خود را به معاويه رساند و همانطور كه او بر مسندش لميده بود ، طرماح نيز لم داد و پاهايش را دراز كرد

 اطرافيان معاويه‏ به طرماح اعتراض كردند كه " پاهايت را جمع كن " اما او گفت : تا آن مردك ( معاويه ) پاهايش را جمع نكند ، من هم پاهايم را جمع نخواهم كرد 

عمرو عاص به معاويه در گوشى گفت : اين مردى‏ بيابانيست و كافيست كه تو سر كيسه ات را كمى شل‏ كنى تا او رام بشود و لحنش را هم عوض كند 

معاويه ضمن اينكه دستور داد تا سى هزار درهم‏ پيش طرماح بگذارند ، از او پرسيد : از نزد كه‏ به خدمت كه آمده اى ؟

 طرماح گفت : از طرف خليفه‏ برحق ، اسدالله ، عين الله ، اذن الله ، وجه‏ الله ، امير المومنين على بن ابيطالب نامه اى‏ دارم براى امير زنازاده فاسق فاجر ظالم خائن ، معاوية بن ابى سفيان‏ 

معاويه ناراحت از اينكه‏ سى هزار درهم نيز نتوانسته است كه اين شاگرد على عليه السلام را ساكت كند ، گفت : نامه را بده ببينم 

، طرماح گفت : روى پاهايت مى ايستى ، دو دستت را دراز ميكنى تا من نامه على عليه‏ السلام را ببوسم و به تو بدهم‏

معاويه گفت : نامه‏ را به عمرو عاص بده‏ 

طرماح گفت : اميرى كه ظالم‏ است ، وزيرش هم خائن است و من نامه را به خائنى‏ چون او نميدهم‏ 

معاويه گفت : نامه را به يزيد بده‏ 

طرماح گفت : ما دل خوشى از شيطان نداريم‏ چه رسد به بچه اش‏ 

معاويه پرسيد : پس چه كنيم ؟ 

طرماح گفت : همانكه گفتم‏

 بالاخره معاويه نامه‏ را گرفت و خواند بعد هم با ناراحتى تمام كاتبانش‏ را احضار كرد تا جواب نامه را اينگونه بنويسد " على ! عده لشكريان من به عدد ستارگان آسمان‏ است‏ مهياى نبرد باش "

 طرماح برخاست و گفت : من خودم جواب نامه ات را مى دهم‏:
 على عليه‏ السلام خود به تنهايى خورشيديست كه ستارگان تو در برابرش نورى نخواهند داشت‏ سپس خواست برود كه

 معاويه گفت " طرماح ! سى هزار درهمت را بردار و سپس برو "

 اما طرماح بى اعتناء به‏ حرف معاويه و بدون خداحافظى راه كوفه را در پيش‏ گرفت‏ 

معاويه رو به عمرو عاص كرد و گفت : حاضرم‏ تمام ثروتم را بدهم تا يكى از شما به اندازه‏ يكساعتى كه اين مرد از على طرفدارى كرد ، از من‏ طرفدارى كند

 عمرو عاص گفت : بخدا اگر على به‏ شام بيايد ، من كه عمرو عاصم نمازم را پشت سر او ميخوانم اما غذايم را سر سفره تو ميخورم


برچسب‌ها: پاتوق یارانمذاکره با شیطان
شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ .:. 1:4 AM .:. ذاکر

بازديد : 20

 برای امریکا –و به عقیده من اسراییل و حتی سعودی- هیچ اولویتی بالاتر از حفظ چارچوب لوزان –به قرائت فکت شیت وزارت خارجه امریکا- وجود ندارد. تلاش برای حفظ چارچوب لوزان و مقید نگه داشتن ایران به این چارچوب قلب راهبرد مذاکراتی امریکاست. یکی از تاکتیک هایی که امریکایی ها برای رسیدن به این هدف آن را سودمند یافته اند این است که خود در نقض چارچوب لوزان پیش قدم شده و مطالباتی سخت گیرانه تر را مطرح کنند. این اتفاق در طول 15 روز گذشته لااقل دوبار رخ داده است. دقیق ترین نوع نگاه به دبه های پی در پی امریکایی ها این است که آنها دائما در حال جلوتر بردن خاکریزهای خود برای صیانت از خاکریز لوزان هستند و بنابراین کاملا محتمل است که به یکباره از همه این خاکریزها عقب بنشینند و به خاکریز اصلی –یا جایی حوالی آن- برگردند. دبه اخیر امریکا نیز مشمول همین قاعده است. کاملا محتمل است که در همین یکی دو روز امریکایی ها طی کردن یک مسیر معکوس را آغاز کنند. این به هیچ وجه نباید منجر به غافلگیری شود یا کسانی را دچار این خطاکند که بازگشت امریکا به مرحله ماقبل دبه یک دستاورد مذاکرتی است. اگر مرحله ماقبل دبه همان لوزان به روایت فکت شیت امریکا باشد، مشکلات کماکان سر جای خود باقی است.

  مسئله اصلی درباره لوزان مسئله زیرساخت هاست. تفاهم لوزان به امریکا امکان می دهد زیرساخت تحریم ها را نگه دارد ولی زیرساخت برنامه غنی سازی ایران را برچیند. اطلاعاتی که در چند روز گذشته از درون مذاکرات به دست آمده، همه در همین چارچوب قابل تحلیل است. اصرار بر حفظ تحریم های تسلیحاتی-بویژه موشکی- در واقع ترفندی برای نگه داشتن زیرساخت تحریم های شورای امنیت است چرا که همانطور که جای دیگری نشان داده ایم، در همه تحریم های شورای امنیت برنامه موشکی ایران در کنار برنامه هسته ای و به عنوان منشا اصلی نگرانی ذکر شده و وقتی تحریم های موشکی باقی بماند، به یک معنا گویی همه تحریم ها باقی مانده است. اصرار بر محدویت شدید برنامه تحقیق و توسعه غنی سازی نیز –در حالی که برنامه نیمه صنعتی ایران کاملا جمع شده- ابزاری است برای وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به زیرساخت برنامه غنی سازی ایران در طول سال های توافق. تداوم بدون محدودیت برنامه تحقیق و توسعه روی ماشین های سانترییوژ پیشرفته یک تضمین زیرساختی برای تداوم حیات برنامه هسته یا ایران در زمانی است که امکان ایجاد تاسیسات صنعتی را ندارد و دقیقا به همین دلیل هم هست که صهیونیست ها تحقیق و توسعه را به عنوان مسئله اصلی در مذاکرات شناسایی کرده اند. مذاکرات در وین تنها زمانی به یک توافق خوب منجر خواهد شد که این ملاحظات زیرساختی را کاملا جدی بگیرد.


برچسب‌ها: پاتوق یارانامریکامذاکره
شنبه ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ .:. 0:42 AM .:. ذاکر

بازديد : 23

 
 
   
   


 

 
 

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می‌شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

 ؛ ماه رمضان ماه مهمانی خدا، ماه کمک به مستضعفین و مظلومین ، خدا  در قران در سوره انفعال آیه 72 می فرمایید

«...إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْكُمُ النَّصْرُ... ؛اگر گروهى به خاطر حفظ دین و آئینشان از شما یارى طلب كنند، بر شما لازم است كه به یارى آنان بشتابید.»



ایامی که خداوند از طریق روح الله(روح خدا) بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را برای دفاع از حریم شریف قدس ،روز قدس نامگذاری نمود،روزی که با تیزهوشی همیشگی حضرت امام خمینی(ره) در تاریخ 16 مرداد 1358 در سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سال 1399 هجری قمری در پیامی خطاب به مسلمین جهان این روز را روز قدس نامید .چه خوش گفت امام خوبیها:



من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص)می دانم ، و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم ؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند.(صحیفه امام ج9 ص277)

روز قدس، روزی که تمام مسلمین جهان برای نابودی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل نامشروع متعهد و یک دست می شوند تا ندای خواهران و برادران مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف و مقابله با توطئه های دشمن و برای نابودی رژیم جعلی صهیونیزم همانند رود خانه خروشان در جهان سرازیر می شوند و راهپیمایی می کنند.

این حرکت عظیم که نشان از یک پارچگی امت مسلمان برای آزادی قدس و حمایت از مردمان فلسطین دارد،باعث نگرانی های گسترده دشمنان اسلام و مسلمین گشته که این حرکت عظیم منجر به تحرکات و نگرانی های همراه با برنامه ریزی و توطئه برای از بین بردن یاد روز قدس از سوی دشمنان اسلام در بین مسلمانان شده است.

چرا که خروش مردم جهانیان در این روز تهدیدی برای رژیم نامشروح صهیونیزم خواهد بود به همین دلیل این رژیم نامشروع با هم دستی هم پیمانان غاصب و ظالم خود در صدد از بین بردن این روزبزرگ هستند.

 

یکی از محبوب ترین چهره‌های مبارز با گروه تکفیری داعش به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد.


یکی از محبوب ترین چهره‌های مبارز با گروه تکفیری داعش به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شد.
بـ «ایوب آل ربیع» استاد دانشگاهی که به دلیل درخشش در جنگ با تروریست های تکفیری داعش به کابوسی برای آنان تبدیل شد و از سوی هم وطنانش، به عنوان «ابوعزرائیل» ملقب گردیده در سفر به مشهد مقدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را زیارت کرد.
وی پس از تشرف به حرم مطهر مورد استقبال مردم ولایی مشهد قرار گرفت و شماری از زائران با وی عکس یادگاری گرفتند.
ابوعزرائیل به یکی از محبوب ترین چهره‌های معتقدان به اسلام ناب محمدی (ص) تبدیل شده و امروز بسیاری از جوانان نسلمان با چهره او آشنا هستند.
ایوب قهرمان تکواندو و استاد تیراندازی با کمان است و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی استاد دانشگاه بوده است.
وی که برای نخستین بار با «شمشیر» و «تبر» در جنگ با داعش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت در رسانه‌های خارجی ازجمله روزنامه انگلیسی تایمز به «رمبوی عراق» معروف شده که یکی از دلایل افزایش امیدواری‌ها برای تضعیف داعش در عراق است.