یا فاطمه زهرا

گر نگاهی به ما کند زهرا 

دروغ همیشه بد نیست !

 

 دروغ همیشه بد نیست !

به مادر کم طاقت باید دروغ گفت ...
 
باید بهش گفت حالم خوبه،
 
همه چی خوبه
 
غذام خوبه،
 
هوا خوبه،
 
دلم خوشه
 
وقتی مــــــــــــــادرم خوب باشه همه چیز خوبه

تصوایر متحرک که تاثیرشان بیشتر از کلمات است

20 تصویر متحرک که تاثیرشان بیشتر از کلمات است(2) 20 تصویر متحرک که تاثیرشان بیشتر از کلمات است (1) 20 تصویر متحرک که تاثیرشان بیشتر از کلمات است(2)

 

ادامه نوشته

عاشورا صحنه جهاد بانفس

 

برتر و دشوارتر از جهاد با دشمن بیرونی، مبارزه با تمنیات نفس و کنترل هوای نفس و خشم و شهوت و حب دنیا و فدا کردن خواسته‌های خویش در راه «خواسته خدا» است.

این خودساختگی و مجاهده با نفس، زیربنای جهاد با دشمن بیرونی است و بدون آن، این هم بی‌ثمر یا بی‌ثواب است؛ چون سر از ریا، عُجب، غرور، ظلم و بی‌تقوایی در می‌آورد.


کسی که در «جبهه درونی» و غلبه بر هوای نفس، پیروز باشد، در صحنه‌های مختلف بیرون نیز پیروز می‌‌شود و کسی که تمنیّات نفس خویش را لجام گسیخته و بی‌مهار، برآورده سازد، نفس سرکش انسان را بر زمین می‌زند و به تعبیر حضرت علی علیه‌السلام او را به آتش می‌افکند. (1)

در صحنه عاشورا، کسانی حضور داشتند که اهل جهاد با نفس بودند و هیچ هوا و هوسی در انگیزه آنان دخیل و شریک نبود. از همین رو، بر جاذبه‌های مال، مقام، شهوت، عافیت و رفاه، ماندن و زیستن، نوشیدن و کامیاب شدن و ... پیروز شدند.

عمرو بن قرظه انصاری، از شهدای کربلا، در جبهه امام حسین علیه‌السلام بود و برادرش «علی بن قرظه» در جبهه عمر سعد. (2) اما خودساختگی او سبب شد که هرگز محبت برادرش، سبب سستی در حمایت از امام نشود و دلیرانه در صف یاران امام، ایستادگی و مبارزه کند.

محمد بن بُشر حَضرمی در سپاه امام بود. فرزندش در مرز «ری» اسیر شده بود. با این که امام به او رخصت داد که کربلا را ترک کند و در پی آزاد کردن فرزند اسیرش برود او که مساله «علاقه به فرزند» را در راه هدفی دینی، حل کرده بود. «حاضر نشد امام را ترک کند» و وفا نشان داد. (3)

نافع بن هلال، شهیدی دیگر از عاشوراییان بود. نامزد داشت و هنوز عروسی نکرده بود. در کربلا هنگامی که می‌خواست برای نبرد به میدان رود، همسرش دست به دامان او شد و گریست. این صحنه کافی بود که هر جوانی را متزلزل کند، و انگیزه جهاد را از او سلب کند. با آن که امام حسین علیه‌السلام نیز از او خواست که شادمانی همسرش را بر میدان رفتن ترجیح دهد، بر این محبت بشری غلبه یافت و گفت: ای پسر پیامبر! اگر امروز تو را یاری نکنم، فردا جواب پیامبر را چه بدهم؟ آنگاه به میدان رفت و جنگید تا شهید شد. (4)

در یکی از شب‌های عطش در کربلا، نافع بن هلال همراه جمعی برای آوردن آب برای خیمه‌های امام، به فرات رفتند. نگهبانان فرات گفتند: می‌توانید خودت آب بخوری ولی حق نداری برای امام، آب ببری. نافع گفت: محال است که حسین و یارانش تشنه باشند و من آب بنوشم! (5)

عاشورا

 

ادامه نوشته

مثنوی شیعه

 بسم الله الرحمن الرحیم

ساقی امشب باده از بالا بریز     باده از خم خانه مولا بریز

باده ای بی رنگ و آتش گون بده     زان که دوشم داده ای افزون بده

ای انیس خلوت شبهای من     می چکد نام تو از لب های من

محو کن در باده ات جام مرا     کربلایی کن سرانجام مرا

یا علی درویش و صوفی نیستم     راست می گویم که کوفی نیستم

نیک می دانم که جز دندان تو     هیچ دندان لب نزد بر نان جو

یا علی لعل عقیقی جز تو نیست     هیچ درویشی حکیمی جز تو نیست

لنگ لنگان طریقت را ببین     مردم دور از حقیقت را ببین

مست مینای ولایت نیستند     سرخوش از شهد ولایت نیستند

خیل درویشان دکان آراستند     کام خود را تحت نامت خواستند

خلق را در اشتباه انداختند     یوسف ما را به چاه انداختند

کیستند اینان رفیق نیمه راه     وقت جان بازی به کنج خانقاه

فصل جنگ آمد تما شا گر شدند     صلح آمد لاله ی پرپر شدند

دل به کشکول و تبر زین بسته اند     بهر قتلت تیغ زرین بسته اند

موج ها از بس تلاطم کرده اند     راه اقیانوس را گم کرده اند

موجها را می شناسی مو به مو     شرحی از زلف پریشانت بگو

بازکن دیباچه توحید را     تا بجوید ذره ای خورشید را

یا علی بار دگر اعجاز کن     مشتهای کوفیان را باز کن

باز کن چشمان نازآلوده را     بنگر این چشم نیاز آلوده را

باز گو شعب ابی طالب کجاست     آن بیابان عطش غالب کجاست

ادامه نوشته

تصاویری از قدرت نظامی ارتش و سپاه ایران

همراهان عزیز شما می توانید از طریق لینک زیر به مجموعه بسیار زیادی از تصاویر نظامی دسترسی داشته باشید

لینک سایت میلیتاری فتو

ادامه نوشته

سخنان صمیمانه پیامبر اسلام ص با یک مسیحی نومسلمان - 2

فقال شمعون لقد شفیتنی و بصرتنی من عمای فعلمنی طرائق أهتدی بها

شمعون راهب گفت : مرا شفا دادی و از نابینایی بصیرت و بیناییم بخشیدی. اینک روش هایی به من بیاموز تا به کمک آن‌ها هدایت گردم .

فقال رسول الله ص یا شمعون إن لک أعداء یطلبونک و یقاتلونک لیسلبوا دینک من الجن و الإنس

پس رسول خدا فرمود : راستش تو را دشمنانی است از جن و انس که به دنبال تو هستند و با تو می جنگند، تا دین و اعتقادات را بربایند .

فأما الذین من الإنس فقوم لا خلاق لهم فی الآخرة و لا رغبة لهم فیما عند الله إنما همهم تعییر الناس بأعمالهم لا یعیرون أنفسهم

اما دشمنانی که از انسان ها داری: گروهی اند که بهره ای از آخرت ندارند و به آنچه نزد خداست، رغبتی ننمایند و تمام تلاش آنان در راستای خرده گیری و عیب جویی از کارهای مردم است؛ در حالی که از خودشان هیچ عیبی نمی گیرند.

ادامه نوشته

دوست داشتن

نه به خاطر اینکه کس دیگه ای رو نداره نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار بلکه به خاطر اینکه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره

دوست داشتن کسي که سزاوار دوستي نيست، اسراف در محبت است. اگر ميخواهي هميشه آرام باشي، دلگيريهايت را روي ماسه و شاديهاي خود را بر روي سنگ مرمر بنويس. اگر کسي را دوست داري که تو را دوست ندارد، سعي نکن از او متنفر شوي، بلکه سعي کن او را فراموش کني

احادیث حضرت محمد (صلي الله عليه و آله)2

حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) : منافق چون وعده کند تخلف نماید . کردارش بد باشد . در گفتار دروغ گوید . در امانت خیانت ورزد . اگر به نوائی رسد سبکسری کند . و اگر تهیدست شود آرام گیرد . نصایح صفحه 247

رسول اکرم (صلي الله عليه و آله) : مردی خدمت پیامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) عرض کرد یا رسول الله سر آغاز دانش چیست ؟ فرمود : گوش فرا دادن به آن.عرض کرد بعد چه ؟ جمع آوری و حفظ کردن آن. پرسید دیگر چه ؟ فرمود : عمل نمودن به آن . عرض کرد بعد از آن چه ؟ فرمود : نشر دادن آن به سایر مردم. مجموعه ورام جلد 2 صفحه 36

رسول اکرم (صلي الله عليه و آله) : هیچ کس نیست مگر آنکه فرشته ای همراه اوست هنگامی که در توالت فضولات از بدنش خارج می شود گردن آن شخص را به سمت پائین بر می گرداند تا به آنها نگاه کند پس به نطق ملکوتی به آن شخص می گوید : ای فرزند آدمی اینست همان روزی که از پی آن تلاش و کوشش نمودی که آخرالامر اینگونه از تو خارج می شود پس ببین و مراقب باش که آن را از چه راهی بدست می آوری . تنبیه الخواطر جلد 2 صفحه 49

ادامه نوشته

پسرش تاج سرش شد!

افسران -  آخر پسرش تاج سرش شد!


منم یه مادرم
پسرمو دوستش دارم....

تعصب در حفظ دست اورد های هسته ای

افسران - مسئولان بی تعصب

با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!


به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و پوشاکی خدا پسندانه به خاطر این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود

تهران اهل کوفه

آیت الله خاتمی گفت: خواست اصحاب فتنه این بود که اصولگرایان بعد از انتخابات اعتراض کنند تا بدین وسیله فتنه 88 را ماله‌کشی کنند.
برخی منتظر اعتراض اصولگرایان بودند تا فتنه 88 را ماله‌کشی کنند/ مردم تهران اهل کوفه نیستنداتاق خبر 24:

به نقل از روابط عمومی تیپ امام صادق(ع)، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع پرسنل و سربازان تیپ 83 به ایراد سخن پرداخت و در تبیین جایگاه تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تیپ امام صادق(ع) بر مبنای حفظ روحیه بسیجی در بین طلاب تاسیس شده است و با وجود اینکه آماج حملات بوده بحمدالله تاکنون موفق بوده است.

وی با نکوداشت روحیه ولایتمداری پرسنل این تیپ اظهار کرد: ولایتمداری به صرف شعار محقق نمی‌شود؛ بلکه در عمل مشخص می‌شود، باید در هر حالتی مطیع رهبر بود به ویژه در مواردی که تصمیم رهبر با سلیقه شخصی ما در تضاد باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان اصولگرای تهران به دلیل به نمایش گذاردن ولایتمداری واقعی در پذیرش بدون اعتراض نسبت به رای مردم گفت: خواست اصحاب فتنه و توقع آنها این بود که اصولگرایان بعد از انتخابات مقابل استانداری‌ها و فرمانداری‌ها تجمع کرده و اعتراض کنند تا بدین وسیله فتنه 88 را ماله‌کشی کنند! ولی من از جلسات محرمانه آنها خبر دارم که از نجابت اصولگرایان مات و مبهوت و انگشت به دهان مانده‌اند چرا که آنها در فتنه 88 هر کاری که خواستند کردند و بجز عملیات مسلحانه از انجام هر خیانت و جنایتی فروگذار نکردند به گونه‌ای که خیابان‌های تهران تبدیل به میدان جنگ شده بود اما از این طرف این عزیزان این چنین عفیفانه و نجیبانه رای مردم را پذیرفتند.

ادامه نوشته

السلام علیک یا فاطمه زهرا

مدافعان حرم

چند نکته در مورد ثبت نام مدافعان حرم

ثبت نام برای عموم ازاد شد

ثبت نام رسمی را فقط سازمان بسیج انجام می دهد

در هیچ سایتی ثبت نام مدافعان حرم برای عموم وجود ندارد

لذا از گذاشتن اطلاعات شخصی و شماره های ارتباطی در سایت ها و وبلاگ ها اکیدا و جدا خود داری کنید و از پر کردن فرم های ثبت نام مدافعان حرم در تجمعات خود داری کنید.

همچنین در صورت مشاهده چنین مواردی آن را از طریق تماس با ما گزارش کنید تا پیگیری شود.

گفتنی است چند سایت به صورت غیر مجاز و برای سودجویی انجام به ثبت نام میکنند

چند سایت که ما به کرات به آن ها اخطار میدهیم که این ثبت نام ها را جمع کنند ولی مدیر این سایت ها گوش شنوا ندارن و انشا الله تا چند روز دیگر با مدیر این سایت ها برخورد قضایی میشود

از داوطلبان خواسته میشود به هیچ وجه در هیچ کدام از سایت ثبت نام نکنند و اطلاعات خود را در اختیار این افراد منافق قرار ندهند زیرا وقتی از داوطلبان سود جویی میشود به پیش ما گلایه و شکایت میکنند.

سودجویی از قبیل : گرفتن پول و ...

* ثبت نام برای عموم آزاد شد از طریق همین رسانه اعلام میشود *

***

برادران عزیز مراجعه کنید به گردان های امام حسین بسیج در سراسر کشور

گردان های امام حسین در تمامی شهرها وجود دارد

در ناحیه های بسیج در شهر ها

***

در اخر هم یک راهنمایی برای داوطلبان به واقع

بنده عرض کرده ام ثبت نام فعلا غیرممکن هست ولی عشق جهاد غیر ممکن ها را ممکن می کند

وقتی عشق برام جهادیه ... سر رو تن برام زیادیه

یاعلی

برجام

نمایندگان حاضر نیز برخلاف جلسات با اعضای کنونی تیم هسته ای، کاملا به سخنان او گوش داده و سعی کردند مزاحمتی برای او ایجاد نکنند.

ادامه نوشته

- مداحی این عمار در مورد امام خامنه ای.mp3

- مداحی این عمار در مورد امام خامنه ای.mp3
03:23
02:35
javad91  پروفایل
جواد صاعقه
3سال پیش بارگذاری شد.
بازدید: 1185
دانلود: 0

طرح جمله معروف أینَ عماربا چه پشتوانه‌ای بود؟

این عمار

رهبر معظم انقلاب به خصوص در فتنه ۸۸ در برخی سخنرانی ها جمله معروف «أینَ عمار» را با ذکر برخی نکات برای مردم بیان کردند ولی آیا تا به حال از خود سؤال نموده ایم که عمّار چه خصوصیتی داشت که مقام معظم رهبری ایشان را به عنوان فردی شاخص معرفی کردند؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نهم صفر المظفر مصادف است با سالروز شهادت صحابی گرانقدر رسول خدا(ص) جناب عمار یاسر که در سال 37 ق در جنگ صفّین به شهادت نایل آمد. چند سالی است که رهبر معظم انقلاب و به خصوص در فتنه 88 در برخی سخنرانی ها جمله معروف «أینَ عمار» را با ذکر برخی نکات برای مردم بیان کردند ولی آیا تا به حال از خود سؤال نموده ایم که عمّار چه خصوصیتی داشت که مقام معظم رهبری ایشان را به عنوان فردی شاخص معرفی کردند؟ ***

ادامه نوشته

طرح جمله معروف أینَ عماربا چه پشتوانه‌ای بود؟

رهبر معظم انقلاب به خصوص در فتنه ۸۸ در برخی سخنرانی ها جمله معروف «أینَ عمار» را با ذکر برخی نکات برای مردم بیان کردند ولی آیا تا به حال از خود سؤال نموده ایم که عمّار چه خصوصیتی داشت که مقام معظم رهبری ایشان را به عنوان فردی شاخص معرفی کردند؟ به گزارش خبرگزاری تسنیم، نهم صفر المظفر مصادف است با سالروز شهادت صحابی گرانقدر رسول خدا(ص) جناب عمار یاسر که در سال 37 ق در جنگ صفّین به شهادت نایل آمد. چند سالی است که رهبر معظم انقلاب و به خصوص در فتنه 88 در برخی سخنرانی ها جمله معروف «أینَ عمار» را با ذکر برخی نکات برای مردم بیان کردند ولی آیا تا به حال از خود سؤال نموده ایم که عمّار چه خصوصیتی داشت که مقام معظم رهبری ایشان را به عنوان فردی شاخص معرفی کردند؟ ***
ادامه نوشته

دعا کنید که بابام شهید بشود

این مطلب بر گرفته از مطالب دوستانی است که در پست مطلب خود گذاشته بود.

گفت : " فقط دعا كنید پدرم شهید بشه!"
خشكم زد. گفتم دخترم این چه دعاییه؟
گفت:آخه بابام موجیه!
گفتم خب انشاالله خوب میشه، چرا دعا كنم شهید بشه؟
گفت : آخه هروقت موج میگیردش و حال خودشو نمیفهمه شروع میكنه منو
و مادر و برادرم رو كتك میزنه! ،
اما مشكل ما این نیست!
گفتم: دخترم پس مشكل چیه؟
گفت: بعداینكه حالش خوب میشه ومتوجه میشه چه كاری كرده شروع میكنه دست و پاهای هممون را ماچ میكنه و معذرت خواهی میكنه.
آقا ما طاقت نداریم شرمندگی پدرمون را ببینیم.

آقا جان تو رو خدا دعا كنید پدرم شهید بشه!