انواع هوش

 انواع هوش انسان

و  کاربرد آن در زندگی روزمره

 



💭هوش منطقی(IQ):

🔷همان هوش عقلی یا هوش ریاضی است که در مدارس، ما را با آن می‌سنجیدند. اما انسانهایی را می‌توانیم مثال بزنیم که در دانشگاه معدل بالایی داشتند، اما در زندگی خانوادگی یا کاری شکست خوردند. پس هوش عقلی لازم است، اما کافی نیست.


💭هوش هیجانی(EQ):

🔶 به معنای توانایی مدیریت کردن هیجانات خود و دیگران.بعنوان مثال در اداره ای هستید کارمند با ارباب رجوع مشغول دعواست.بعد از دعوا نوبت به شما میرسد آن کارمند با لحنی عصبانی به شما میگوید کارتون چیه . این کارمند هوش هیجانی پایینی دارد.هوش هیجانی با تمرین و تکرار قابلیت ارتقا دارد.



💭هوش سیاسی(PQ):

🔷 هوش سیاسی که بهتر است آن را به هوش تدبیری ترجمه کنیم، و معنا و مفهوم آن این است که بدانیم در مقابل هر فرد بهترین نوع رفتار چه باید باشد.‌ تشخیص تفاوت میان افراد و به‌کارگیری بهترین شیوه‌ی عملکرد برای نزدیک شدن به آنها، هوش تدبیری یعنی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.



💭هوش تدبیری:

🔶یعنی اینکه خودم را با سواد مخاطب هدف هماهنگ کنم و از به‌کار بردن سؤالات و عبارات نابجا خودداری کنم. هوش تدبیری توان درک طرف مقابل را در ما افزایش می‌دهد. هوش تدبیری همان کیاست داشتن در کار است. به ما یاد می‌دهد که با مردم بحث نکنیم، یاد می‌دهد که در بازار رفته‌ایم تا معامله کنیم نه مقابله. و اینکه درک فرهنگها و خرده‌فرهنگها را داشته باشیم.



💭هوش جسمانی یا فیزیکی(PQ):

🔷 به ما می‌گوید که برای موفقیت در کار، و نزد مردم می‌بایست روح شاداب و مغزی پویا داشته باشیم و این مهم مهیا نمی‌شود مگر اینکه جسم سالم داشته باشیم. هوش جسمی به ما می‌گوید که عقل سالم در بدن سالم قرار دارد، پس مراقبت‌کننده‌ی ورزش و سلامتی خود باشیم.


💭هوش معنوی(SQ):

🔶نهایتاً هوش معنوی به انسان بودن ما، صداقت داشتن ما و سالم بودن اخلاق ما می‌پردازد. هوش معنوی یعنی خودمان را نانوایی فرض کنیم که قرار نیست نان سوخته دست مردم بدهیم.



💭هوش مدیریتی(MQ):

🔷به ما یادآور می‌شود برای موفقیت در زندگی شخصی و کسب و کار باید بتوانیم بر خودمان مدیریت قوی داشته باشیم و به عبارتی روی خودمان که ارزشمندترین دارایی‌مان است سرمایه‌گذاری کنیم، و برای این مهم، 5 هوش را با نگاه جامعیت‌نگری به‌کار گیریم.

 

 

گردآوری: امیرحسین وفاداری

جمله ای از زبان دختر یک رفتگر

جمله ای از زبان دختر یک رفتگر

 

هر وقت که نذری میدن، بابای من شب از خستگی و کمر درد زیاد خوابش نمیبره!

ایکاش هیچ وقت نذری ندن!  و ایکاش قدری ما انسانها به فکر بودیم و با این کارهایمان که کوچک و بی اهمیت هستند، دل دختر بچه ای را به درد نمی آوردیم؛

روزی فرا میرسد که باید باسخگوی آنها باشیم...

مهدی جعفری

پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد

باشگاه خبرنگاران با حضور در پایگاه هوانیروز ارتش مشهد مقدس یک روز کاری این عزیزان را به تصویر کشیده است.
 

کشته های منافقین در عملیات مرصاد (عکس)

 به گزارش ایرنا، 5 مرداد 1367- عملیات «مرصاد» با هدف سرکوب متجاوزان گروه مجاهدین خلق (منافقین) که با حمایت نظامیان عراق از ناحیه غرب وارد کشور شده بودند، در محور اسلام آباد غرب آغاز شد. 

 

راه جديد درمان آلزايمر کشف شد

دانشمندان متوجه شده‌اند، با پیشرفت بیماری آلزایمر، پراکندگی و در هم تنیدگی پروتئین‌های تاو و بتاآمیلوئید طی یک الگوی قابل پیش‌بینی و مشخص تشدید می‌شود.
 
محققان دانشگاه کلمبیا با بررسی موش‌های آزمایشگاهی دریافتند پروتئین‌های تاو از طریق فضای بین سلولی از یک نورون به نورون دیگر جابه‌جا می‌شوند.
 
"کارن داف"، سرپرست تیم تحقیقاتی در گزارشی عنوان کرد: با آگاهی از چگونگی گسترش و پراکندگی پروتئین‌های تاو می‌توانیم مانع حرکت آن‌ها از یک نورون به نورون دیگر شویم و از گسترش بیماری به سایر نقاط مغز جلوگیری کنیم.
 
این تیم تحقیقاتی با بررسی حرکت پروتئین در سیستم عصبی موش‌ها متوجه شد، نورون‌ها پروتئین تاو را به فضای بین سلولی ترشح می‌کنند. پروتئین‌ها در این فضای مایع قرار گرفته و سرانجام توسط سلول‌های عصبی مجاور جذب می‌شوند.
 
محققان دانشگاه کلمبیا همچنین با استفاده از تکنیک‌های "آپتوژنتیک" (optogenetic) و "شیمی ژنتیک" (chemogenetics) دریافتند، افزایش فعالیت نورون‌ها باعث آزادسازی هر چه بیشتر پروتئین‌های تاو و متعاقباً مرگ نورون‌ها می شود.
 
منبع خبر: Medical News Today

 

نبرد اسرائیل با حزب‌الله نزدیک است

این رسانه صهیونیستی در ادامه می‌نویسد: با گذشت 10 سال از جنگ اسرائیل و حزب‌الله، هم اکنون این جنبس به یک قدرت نظامی بزرگی تبدیل شده است و هزاران سرباز آن از چهار سال قبل در نبردهای سوریه مشارکت دارند و بر اساس گزارش فرماندهان اسرائیلی حدود هفت هزار نفر از نیروهای حزب‌الله در سوریه هستند.

حزب الله سلاح‌های پیشرفته‌ای مانند موشک‌های ضد تانک نسل چهارم کورنیت و همچنین پهپاد در اختیار دارد و از توپ و تانک استفاده می‌کند.

معاریو می‌نویسد: حدود 10 سال قبل، حزب‌الله 4000 هزار موشک به اسرائیل شلیک کرد، اما هم‌اکنون حدود 100 هزار موشک در اختیار دارد که توان هدف قرار دادن هر نقطه ای در اسرائیل را دارد از جمله قدس و تل آویو. این موضوعی است که فرماندهان نظامی اسرائیلی و تحلیلگران نظامی در اسرائیل و لبنان آن را مورد تایید قرار می‌دهند.

فرماندهان ارشد نظامی اسرائیل، حزب‌الله را تهدید بزرگ برای این رژیم به شمار می‌آورند. چندی قبل رئیس ستاد ارتش اسرائیل، حزب الله را دشمن اصلی تل‌آویو پس از رفع «خطر» برنامه هسته‌ای ایران دانست.

این رسانه صهیونیست در پایان می‌نویسد: جدای از اینکه زرادخانه موشکی حزب الله با واکنش اسرائیل و بازدارندگی تناسب دارد یا خیر، سئوالات دیگری وجود دارد که جوابی برای آنها یافت نمی‌شود، اما آنچه مسلم است تحرکات دو طرف در مناطق مرزی به طور شبانه روزی برای ضربه زدن به طرف دیگر است.

تجهیز یگان های "انصار الله" به موشک "زلزال 3" + تصاویر

**سامانه موشکی جدید ارتش و انصار الله یمن

اما اخیرا ارتش و انصار الله یمن از سامانه موشکی جدیدی رونمایی کردند که در صورت عملیاتی شدن، می تواند مواضع رژیم سعودی را در فاصله نزدیک هدف قرار دهد و دچار خسارت جدی کند. 

شبکه خبری المسیره گزارش داد: مرکز ساخت صنایع نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیرا از موشک بالستیک جدیدی به نام "زالزال 3" پرده‌برداری کردند که دارای قدرت بسیار بالایی در هدف قرار دادن تجمعات و اتاق‌های عملیات دشمن در چارچوب جغرافیایی مشخص است.

تجهیز یگان های

این شبکه در ادامه گزارش خود افزود: این موشک ساخت داخل بوده و به دست خود یمنی‌ها طراحی شده است.کارشناسان نظامی رونمایی از این موشک را پس از گذشت 15 ماه از آغاز تجاوز عربستان و آمریکا به یمن یک دستاورد نظامی منحصر به فرد می‌دانند. طول این موشک شش متر، وزن کلاهک آن نیم تن و قطر آن 650 میلی متر است.

تجهیز یگان های

پایگاه خبری العهد  در گزارشی درباره سامانه موشکی زلزال عنوان داشت: " زلزال"، یک سامانه  موشکی  است که از سوی بخش صنعت نظامی ارتش و کمیته مردمی یمن در داخل این کشور ساخته شده است.

**موشک های زلزال چند کیلومتر برد دارند؟ 

این موشک توانایی حمل حجم زیادی از مواد منفجره و کلاهک های جنگی را داراست، همچنین قدرت تخریب زیادی دارد. وزن کلاهک جنگی این سامانه حدود نیم تن مواد منفجره است که تعداد ترکش های آن به 10 هزار رسیده و بُرد آنها به حدود 65 کیلومتر می رسد که میزان تخریب آن بالغ بر 300 متر برآورد شده است.

تجهیز یگان های


همه این مشخصات باعث شده است که موشک "زلزال 3 " از اهمیت بسیاری برخوردار شود و بتواند در حمله به تجمع نیروهای دشمن و اتاق عملیات آن ها مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به اینکه مذاکرات صلح با پادشاهی عربستان سعودی برای توقف درگیری ها به نتیجه نرسیده ؛ لذا نیروهای مسلح یمنی تلاش می کنند تا در میدان نبرد ابتکار عمل را به دست بگیرند. 

البته در ماه های اخیر ارتش و نیروهای مردمی یمن از موشک های مختلفی استفاده کردند که "نجم الثاقب" ، "صرخه" و "قاهر" نمونه آن است ؛ اما رونمایی از سامانه موشکی زلزال 3 بیش از آنکه اهمیت نظامی داشته باشد؛ اهمیت سیاسی دارد. چرا که رژیم سعودی را وادار به آتش بس خواهد کرد. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره شویم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در جلسه حدیث شریف کساء در اهواز اظهار داشت: ما باید با نگاه انقلابی وارد صحنه نبرد با دشمن شویم چون راه‌حل پیروز شدن در این صحنه نگاه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره بشویم چرا نباید از نگاه انقلابی با روحیه جهادی و به روش امام راحل (ره) و مطابق فرمایشات امام خامنه‌ای حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به حضور مستشاران سپاه در سوریه و عراق گفت: ما در سوریه و عراق یک لایه که روحیه مقاومت انقلابی و بسیجی است، را تربیت کردیم که آثار آن مقاومت‌ها که به عشق و صمیمیت دو جانبه تبدیل شده را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه سخنانش به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: حقوق‌های نجومی نماد غرب‌گرایی و اشراف‌گرایی است و اگر مدافعان حقیقی انقلاب مانند شهدای مدافع حرم با این افراد مقایسه شوند، می‌بینیم مدافعان اصلی انقلاب نسبتی با روحیه اشرافی‌گری ندارند.

وی افزود: مدتی پیش میهمان خانواده شهید مدافع حرم در منطقه‌ای بسیار ضعیف تهران بودیم که روحیه شهادت‌طلبی و شور و عشق به انقلاب را در آن‌ها مشاهد می‌کردیم و در هنگام خروج از همسایگان پرسیدیم، پدر شهید با این روحیه انقلابی چه کاره هستند که در پاسخ گفتند وی مدتی است بیکار است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فقر و بیکاری خجالت‌آور است و همه بدانند که راه‌حل اصلی برای تمامی این مشکلات در جامعه داشتن "نگاه انقلابی" است

ترازوی سنجش اعمال

مثل جارو

کودتای "ساختگی" در حریم سلطان برای آشتی با اسد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ضاحی خلفان که از نزدیکان محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی است و به تنهایی به جای تمامی سردمداران "کم‌حرف" امارات درباره هر چیز اظهارنظر می کند، پس از کودتای ناکام ترکیه، در توییتر نوشت: "آنچه در ترکیه رخ داد، به نظر ساختگی و از پیش طراحی شده است تا برای اردوغان فرصتی به منظور آشتی با همتای سوری‌اش فراهم شود و به بهانه ایجاد امنیت در ترکیه و رفع خصومت با همسایگان، از اسد صلح و آشتی "التماس" کند.
به عقیده خلفان، "اردوغان از زمانی که نیت خود برای آشتی با ایران و اسد را آشکار کرد و از پوتین عذر خواست و به دشمنی با مصر ادامه داد، اعتبار خود را از دست داده است".
وی افزود: اردوغان چه پیروز شود و چه ببازد، برای اعراب در حد شخصیتی است که فقط به منافع خودش فکر می کند، حتی اگر این کار به بهای تهدید امنیت ملی کشورهای عربی تمام شود. عرب ها نباید به اردوغانِ دمدمی مزاج امید ببندند، چرا که او فقط به منافع حزب خود می اندیشد، نه منافع اعراب.

معاون جنجالی پلیس دبی، با ابراز تردید در واقعی بودن کودتای نافرجام ترکیه،

خلفان ضمن مخالفت با هر دو طرف درگیر در ترکیه نوشت: به هر دو طرف "نه" می گوییم. اکنون "حریم سلطان" دیوانه شده و کارش به جنون کشیده است. در زمان حکومت امپراتوری ترک ها، اعراب تحقیر می شدند و عزت و اقتدار و کرامت ما فقط در سایه حکومت حاکمان عرب ممکن خواهد بود.

وی در پایان افزود: اردوغان کیست؟ بوقلمون‌صفتی که یک روز همراه تو و روز دیگر بر ضد توست! حالا هم برای آشتی به دنبال اسد می دود.. اگر دولت ما با اسرائیل صلح می کرد، حریم سلطان دنیا را روی سرش می گذاشت، اما این کار برای اردوغان بی اشکال است و زنان حریم سلطان کلمه ای بر زبان نمی آورند.

کاریکاتور طنز/با موضوع تجمل گرایی و اقتصاد

مردم تهران، تابوت آل‌سعود را نیز بر روی دوش خود حمل کردند.

از حضور وزیر خارجه سعودی در راهپیمایی روز قدس تا گوشمالی داعشی‌ها به دست سلیمانی

اگر آمریکا تجاوز کند پایش را از مچ قطع می کنیم/

اگر آمریکا تجاوز کند پایش را از مچ قطع می کنیم/ سامانه موشکی S300 به عربستان ربطی ندارد

امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات رژیم سعودی و امریکا علیه ایران اظهار داشت: تهدید سعودی علیه ایران را باب نکنید؛ چرا که خود امریکا هم جرات تهدید نظامی علیه ایران را ندارد. 
 
وی افزود: اگر پای امریکا که از همه قلدرتر است بخواهد در ایران باز شود ؛ از مچ قطع خواهد شد. 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا تصریح کرد: بقیه کشورهایی که در این زمینه رجز خوانی می کنند بی پایه و اساس است. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: استقرار سامانه موشکی S300 برای تکمیل سامانه های پدافندی است و ارتباطی به عربستان ندارد. 

 

منم فرزند کوروش کبیر....

افسران - بدون شرح!!!!

رییس‌جمهور درگذشت تعدادی از سربازان در سانحه جاده‌ای را تسلیت گفت

 

رئیس جمهور و برخی از مسئولان لشکری و کشوری درگذشت تعدادی از سربازان نزاجا را تسلیت گفتند

رئیس جمهور و برخی از مسئولان لشکری و کشوری با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت تعدادی از کارکنان وظیفه نیروی زمینی ارتش را تسلیت گفتند.

 

 

رییس‌جمهور درگذشت تعدادی از سربازان در سانحه جاده‌ای را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر سانحه ای غم انگیز در جاده های کشور رخ داد و همه ما را در سوگ تعدادی از سربازان عزیزمان عزادار کرد.

خسارت بزرگ فقدان این جوانان پاکنهاد و فرزندان غیور ملت که لباس پاسداری از میهن پوشیده و بعد از دوران آموزشی و در آستانه لیالی مبارک قدر عازم دیدار خانواده خود بودند؛ بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی حوزه حمل و نقل را به عنوان اولویتی ملی خاطر نشان ساخت.

 ضروری است همه دستگاههای دولتی مرتبط و بویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت دفاع امکانات خود را برای رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و کاهش آلام خانواده های این عزیزان به کار گیرند.

 اینجانب ضمن تسلیت به ملت شریف ایران، خانواده های داغدیده، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ برای آن سربازان به حق پیوسته، علو درجات و رحمت واسعه الهی، برای مصدومان حادثه، شفای عاجل و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت می دارم.

 حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی برای درگذشت سربازان

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضایعه واژگونی اتوبوس که منجر به جانباختن و مصدومیت جمعی از سربازان وطن شد را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ضایعه جانگداز  واژگونی دو اتوبوس که منجر به جانباختن 19 نفر و مصدومیت جمعی از جوانان برومند و سربازان وطن گردید موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

اینجانب ضمن آرزوی شفای عاجل برای مصدومین و عرض تسلیت این مصیبت جانکاه به ملت شریف ایران و خانواده‌های درگذشتگان برای آنان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی 

پیام تسلیت وزیر دفاع به مناسبت درگذشت تعدادی از سربازان در سانحه جاده ای

به گزارش داره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در این پیام تسلیت، با پاسداشت نقش سربازان وظیفه در حراست از میهن اسلامی و خدمات موثر و شایسته آنان در بخش های مختلف نیروهای مسلح تصریح می کند: درگذشت جمعی از فرزندان رشید و عزیز این مرز و بوم در سانحه تصادف اتوبوس مایه تاسف و تاثر شدید اینجانب گردید.

وزیر دفاع همچنین با تسلیت و تعزیت این حادثه تاسف بار به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده های داغدار و فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قربانیان این سانحه رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مصدومان صحت و سلامتی کامل از درگاه ربوبی مسئلت نموده است.

پیام تسلیت ستادکلنیروهای مسلح در پی درگذشت سربازان ارتش

 

 

 

ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی حادثه تصادف در منطقه نی‌ریز استان فارس که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شد را تسلیت گفت:

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

و من یخرج من بیته مهاجراً الی الله فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفوراً رحیماً   (نساء 100(

با نهایت تأسف و تأثر جمعی از بهترین فرزندان میهن اسلامی که در لباس مقدس سربازی به این مرز و بوم خدمت می کردند، در سانحه تصادف در منطقه نی‌ریز استان فارس جان خود را از دست دادند و جمعی دیگر مجروح شدند.

ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه غم‌انگیز، مراتب تسلیت خود را به ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده‌های داغدار این عزیزان ابراز می‌دارد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان علوّ درجات و رحمت واسعه و برای مجروحان این حادثه صحت و سلامت آرزومندیم.

روحشان شاد و قرین رحمت الهی

ستاد کل نیروهای مسلح

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده‌ای

متن پیام تسلیت سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش به شرح زیر است:

عزت، استقلال و آزادی سرزمین ایران عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوه و سربازی برای این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است. ضایعه جانکاه درگذشت جمعی از سربازان خدوم و جان بر کف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری مایه تاسف و تاثیر اینجانب و مجموعه فداکار نیروی زمینی شد، اما یقین دارم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان، سرو سرافراز عزت، ایستادگی، امنیت و معنویت قهرمانان این ملت را سربلندتر و عزم آنان را برای انجام رسالت عظیم و تاریخی سربازی صد چندان خواهد کرد.

اینجاب این مصیبت جانکاه را ابتدا به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا (حفظه اله تعالی) و به خانواده‌های داغدار صمیمنانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم، برای آن عزیزان سفر کرده از خداوند بزرگ غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ احمدرضا پوردستان

جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس

، آنچه در ادامه مشاهده می کنید، تصاويری است كه درست در لحظه مناسب گرفته شده و صحنه هایی بسيار جالب و ماندگار را ثبت کرده اند.

 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس
 
جالب ترین تصاویری که تا به حال ندیده اید+20 عکس

واسشون پست های غم انگیز ناک می زاره!واقعا خسته نباشی دلاور

طرف تو فتنه88سرباز مملکت رو اینجوری کتک می زده حالا با "هشتگ#سرباز_ تسلیت واسشون پست های غم انگیز ناک می زاره واقعا خسته نباشی دلاور

افسران - طرف تو فتنه88سرباز مملکت رو اینجوری   کتک می زده حالا با

زنانی در آخرالزمان ..

افسران - زنانی در آخرالزمان ..

اللهم احفظ قائدنا مرجعنا و ولینا امام خامنه ای♥

افسران - ♥اللهم احفظ قائدنا مرجعنا و ولینا امام خامنه ای♥

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده "ایرانی"

نهاجا در دوران پس از جنگ تحمیلی هم در تولید قطعات و اورهال جنگنده‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و توانست انواع جنگنده‌های موجود در نیروی هوایی جمهوری اسلامی را تعمیر اساسی کند. این تنها بخشی از توانمندی هوایی ارتش و بعد دیگر قدرت نهاجا در تولید جنگنده ها در منطقه غرب آسیا است. 

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده
 
مقامات آمریکایی پس از ساخت این جنگنده شدیدا از توانمندی آن ابراز نگرانی کردند.  پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی عنوان داشت: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما اکنون ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم. 

افطاری چه بخوریم تا سردرد نگیریم +اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر تلگرامی، سعی می کند مطالب پزشکی که در فضای مجازی و کانال های اجتماعی دست به دست می شود را از پرشکان متخصص پیگیری کرده و در صورت صحت مطالب در اختیار شما قرار دهد.

بهتر است در وعده افطاری از مصرف زیاد موادغذایی حجیم خودداری کنید تا دچار سردرد نشوید، سردردهای بعد از  افطار، نتیجه مصرف مواد غذایی حجيم نظیر‌ برنج، ‌ گوشت، مرغ، نان و سیب‌زمینی بلافاصله بعد از افطار است.

تمدید تاریخ اعزام مشمولان متقاضی طرح سرباز معلم

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل عدم تامین اعتبارات ومنابع مالی توسط وزارت آموزش و پرورش و برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تاریخ اعزام به خدمت مشمولان متقاضی این طرح تا یکم آبان ماه تمدید شد. 
براساس این گزارش، این دسته از مشمولان باید برگ آماده به خدمت جدید خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) دریافت کنند؛ همچنین در صورتی که متقاضی اعزام در یکم تیرماه سال جاری به سایر نیروهای مسلح و خارج از طرح سرباز معلمی هستند ، می توانند درخواست تعجیل در تاریخ اعزام خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ارائه نمایند. 
این اطلاعیه می افزاید: این سازمان نیز حتی المقدور و با نظر مساعد با درخواست های آنها موافقت و در اعزام تیرماه نسبت به اعزام آنان به آموزش اقدام می نماید.

حرف رهبری

افسران - حرف رهبری

توضیحات مشاور"فرمانده سپاه قدس" درباره نابودی تل‌آویو در 7دقیقه/

شهر‌های موشکی ما آماده شلیک به مراکز مهم هستند
 
وی با بیان اینکه ایران آماده است به هرگونه تجاوز نظامی پاسخ قاطع بدهد، ادامه داد: وقتی امام خامنه‌ای می‎فرمایند که اگر لازم باشد در عرض هفت دقیقه تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان می‌شود، شوخی در کار نیست و تمام شهرهای موشکی ما آماده این عملیات هستند.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: تمام مراکز مهم اسرائیل شناسایی شده‌اند و موشک‌های سجیل و شهاب ایران اسلامی نیز هدفگذاری شده‌اند و به طور اتوماتیک شلیک خواهند شد.
 
وی تاکید کرد: این مهم تنها به اسرائیل منوط نیست و هر کشوری در دنیا به ایران حمله کند، این اتفاق برایش رخ خواهد داد و تمام این عملیات اتوماتیک خواهد بود.
 
کریمپور این قدرت را از آثار خون شهدا دانست و بیان کرد: به برکت خون شهدا آرامش و امنیتی در کشور ما حکمفرما شده است که در هیچ کشور دیگری وجود ندارد.
 
وی با اشاره به تشکیل داعش بیان کرد: تفکر ایجاد داعش از 20 سال قبل کلید خورد و نوادگان برده‌های اروپاییان را برای این کار تعلیم دادند.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس ادامه داد: سران داعش که پرچم مسلمان بودن را دارند همه صهیونیسم هستند تا به نام اسلام، تیشه بر ریشه اسلام بزنند.
 
وی بیان کرد: داعش کم‌کم به سرنوشت منافقین دچار خواهد شد و روز به روز محدود می‌شوند و این نوید را باید داد که داعش در آینده‌ای نزدیک از بین خواهد رفت.
 
کریمپور اضافه کرد: سوریه که روزی تجزیه شده بود در حال آزادسازی کامل است و استکبار جهانی از ایجاد داعش شکست سنگینی خورده است.
 
وی افزود: خود داعشیان امروزه فهمیده‌اند که چه اشتباه بزرگی انجام داده و این امید می‌رود که چاقو این بار دسته خودش را ببرد.

کشف داروی درمان آلزایمر توسط دانشمند خرم آبادی مقیم آمریکا

کشف داروی درمان آلزایمر توسط دانشمند خرم آبادی مقیم آمریکا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بیژن الماسیان گفت:این دارو،نوعی سوپر واکسن است و یک داروی جلوگیری نیست،بلکه دارویی است که جهت درمان بیماری آلزایمر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
این دانشمند ایرانی افزود:ما با حمایت چند دانشگاه معتبر علمی در آمریکا،و همراهی یکی از دانشمندان آمریکایی مقیم نیویورک و یک گروه تحقیقاتی،با بهره گیری از توان علمی دو موسسه تحقیقاتی که مدیریت آن بر عهده من است،موفق به کشف این دارو شدیم و در حال حاضر مراحل تحقیقاتی و آزمایشگاهی آن رو به اتمام است و ظرف مدت2سال آینده امیدواریم که این دورو به صورت فراگیر در دسترس مردم جهان،به ویژه مبتلایان به بیماری آلزایمر قرار گیرد.

برچسب‌ها: اخبار روز

فرماندهان داعش اهل عربستان سعودی هستند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از العالم، «شیخ حمید الهایس،» اعلام کرد تعداد زیادی سعودی در شمال رمادی و مناطق متعدد انبار حضور دارند و عامل بسیاری از عملیات های انتحاری نیز سعودی ها هستند و به طور کلی اندیشه تروریستی در منطقه منشأ سعودی دارد.

وی همچنین در واکنش به اظهارات اهانت آمیز سفیر عربستان سعودی در بغداد که شهر فلوجه را سرطان و ساکنانش را تروریست هایی توصیف کرده بود که باید کشته شوند، تاکید کرد دولت عراق باید به سخنان ثامر السبهان واکنش نشان دهد.

حمید الهایس تصریح کرد اولا اگر ساکنان فلوجه تروریست بودند چهارصد هزار نفر از آنها خانه و کاشانه خودشان را ترک نمی کردند. دوم آنکه در شهر فلوجه افراد تروریست حضور دارند و این انکار نشدنی نیست اما به این میزانی که السبهان گفته است نیست. علتش نیز جنگجویان عشایر فلوجه و انبار هستند که با داعشی ها در همه اراضی انبار می جنگند و جان فشانی‌های زیادی کرده‌اند.

وی تاکید کرد تروریست ها فقط در شهر انبار بیش از 30 هزار خانه را در شهر رمادی در استان انبار منفجر و همین رقم را نیز در فلوجه و مناطق دیگر ویران کرده اند. دولت باید پاسخ بدهد و مشخص کند چه کسی در این مناطق تروریست و چه کسی ضد تروریسم است.

شرمندگی‌ام از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست/

نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس و نمایندگان دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس دهم فرمودند: اقتصاد، مسئله اصلی در کشور است و باید آن را حل کنیم، باید دید هر حرکت دولت در زمینه‌ی اقتصادی، در کجای جدول اقتصاد مقاومتی قرار دارد، تولید داخلی، علاج رکود و اشتغال خیلی مهم است، شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست. 
ایشان افزودند: مسئله‌ی فرهنگ، مسئله‌ی مهمی است و در بلندمدت از اقتصاد مهم‌تر است، من در مسئله‌ی فرهنگ احساس یک ولنگاری می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی. 
رهبر انقلاب تصریح کردند: احترام و وقار مجلس باید محفوظ باشد، یکی از چیزهایی که این اقتدار را تأمین می‌کند نظارت مجلس بر خویشتن است، اگر مجلس نظارت کرد و جلوی لغزش نماینده را گرفت و نماینده توانست پاکیزگی و طهارت خود را حفظ کند، زبانش باز خواهد بود و هر جا نقطه اشکالی دید بیان می‌کند.

مثالی زیبا از استاد قرائتی در مورد مکان و زمان نصیحت

افسران - مثالی زیبا از استاد قرائتی.